AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #1 Skrevet 9. august 2018 Hva tenker dere om det? Og er det noe forskjell om det er en ansatt på dagligvarebutikk eller bankansatt? Er det ok at det lukter røyk av en butikkansatt? Anonymkode: 7ec7f...1ac
Million Skrevet 9. august 2018 #3 Skrevet 9. august 2018 De har vel lov til å lukte røyk om de vil det. Ingen lov forbyr butikkansatte å røyke i pausene sine. Jeg tenker egentlig ikke noe spesielt om det, om jeg passerer en person som lukter røyk. 4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #4 Skrevet 9. august 2018 «Han/hun har røykt» Anonymkode: 424a8...b9f
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #5 Skrevet 9. august 2018 Tenker absolutt ingenting. Gjør du, ts? Anonymkode: b49ab...218 3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #7 Skrevet 9. august 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere om det? Og er det noe forskjell om det er en ansatt på dagligvarebutikk eller bankansatt? Er det ok at det lukter røyk av en butikkansatt? Anonymkode: 7ec7f...1ac Enda verre: frisører som står oppå deg. 😷 Anonymkode: f72ec...1d4
Minlillesky Skrevet 9. august 2018 #8 Skrevet 9. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere om det? Og er det noe forskjell om det er en ansatt på dagligvarebutikk eller bankansatt? Er det ok at det lukter røyk av en butikkansatt? Anonymkode: 7ec7f...1ac Jeg reagerer på det om den ansatte har nær kontakt med kundene sine. For eksempel frisør etc 2
Gjest Dævendøtte Skrevet 9. august 2018 #9 Skrevet 9. august 2018 Bryr meg ikke. Og blir glad for at jeg ikke lukter sånn lengre.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #10 Skrevet 9. august 2018 Går ikke rundt å lukter på folk eller gjør meg opp meninger om det..herregud da, er noen hysterikere blant oss. Anonymkode: c6812...d83 1
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 9. august 2018 #11 Skrevet 9. august 2018 (endret) . Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #12 Skrevet 9. august 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Går ikke rundt å lukter på folk eller gjør meg opp meninger om det..herregud da, er noen hysterikere blant oss. Anonymkode: c6812...d83 Tobakk vil være ganske lett å legge merke til, så det er ikke "hysterisk" å legge merke til at noen har røyket... Når det kommer til hva jeg mener så vil jeg få et negativt inntrykk av personen om jeg lukter røyk. I løpet av mitt liv og erfaring med alle slags røykere så har jeg begynt å se på de som egoistiske og hensynsløse (jeg vet, ikke alle, men allikevel...). Det er røykere som absolutt må stå å røyke foran inngangen til en offentlig bygning, rett ved bussholdeplassen, i kafeen (utendørsplassen), på gata hvor alle går forbi, og på flere forskjellige steder hvor alle rundt dem bare må finne seg i det at de opplever denne røyklukten. Så har vi selvfølgelig foreldrene også, som ikke bare er et elendig forbilde for barna, men de vil også utsette barna for annengrads-røyking hver eneste dag. Jeg har null sympati for røykere, selv om du er avhengig så er det til syvende og sist du som tar valget og gjør det ubekvemt for alle oss andre. Anonymkode: cee67...be0
Djungelvrål Skrevet 9. august 2018 #13 Skrevet 9. august 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tobakk vil være ganske lett å legge merke til, så det er ikke "hysterisk" å legge merke til at noen har røyket... Når det kommer til hva jeg mener så vil jeg få et negativt inntrykk av personen om jeg lukter røyk. I løpet av mitt liv og erfaring med alle slags røykere så har jeg begynt å se på de som egoistiske og hensynsløse (jeg vet, ikke alle, men allikevel...). Det er røykere som absolutt må stå å røyke foran inngangen til en offentlig bygning, rett ved bussholdeplassen, i kafeen (utendørsplassen), på gata hvor alle går forbi, og på flere forskjellige steder hvor alle rundt dem bare må finne seg i det at de opplever denne røyklukten. Så har vi selvfølgelig foreldrene også, som ikke bare er et elendig forbilde for barna, men de vil også utsette barna for annengrads-røyking hver eneste dag. Jeg har null sympati for røykere, selv om du er avhengig så er det til syvende og sist du som tar valget og gjør det ubekvemt for alle oss andre. Anonymkode: cee67...be0 7
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #14 Skrevet 9. august 2018 Herregud, for noen "problemer" folk her på Kvinneguiden har. Anonymkode: f62b4...a64 6
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #15 Skrevet 10. august 2018 Jeg vedder på at TS stemmer SV eller Rødt! Anonymkode: c9ff0...acb 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #16 Skrevet 10. august 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere om det? Og er det noe forskjell om det er en ansatt på dagligvarebutikk eller bankansatt? Er det ok at det lukter røyk av en butikkansatt? Anonymkode: 7ec7f...1ac Ikke forskjell hvor de jobber eller hvem de er. Men det er en vond lukt. Foretrekker å ikke ha de i min bil. Anonymkode: a00f5...9d6
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #17 Skrevet 10. august 2018 Egentlig burde alle som lukter litt vondt utestenges fra arbeidslivet, sånn at de med sensitiv nese og høy moral får et bedre liv Det lukter ikke så godt av røyk, men det lukter ikke så godt av hvitløk, dagen derpå eller svette heller. Litt får man tåle om man skal leve i et samfunn. Anonymkode: d0ee1...6a3 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #18 Skrevet 10. august 2018 På 9.8.2018 den 16.43, AnonymBruker skrev: Enda verre: frisører som står oppå deg. 😷 Anonymkode: f72ec...1d4 Veldig rar arbeidsstilling for en frisør. Må være vanskelig å få klippet kunden på den måten. Anonymkode: 58cee...7df 2
Djungelvrål Skrevet 10. august 2018 #19 Skrevet 10. august 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Egentlig burde alle som lukter litt vondt utestenges fra arbeidslivet, sånn at de med sensitiv nese og høy moral får et bedre liv Det lukter ikke så godt av røyk, men det lukter ikke så godt av hvitløk, dagen derpå eller svette heller. Litt får man tåle om man skal leve i et samfunn. Anonymkode: d0ee1...6a3 Vil si at hvitløkslukt blanda med sur gammal svette slår røyklukt! 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #20 Skrevet 11. august 2018 På 9.8.2018 den 16.03, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere om det? Og er det noe forskjell om det er en ansatt på dagligvarebutikk eller bankansatt? Er det ok at det lukter røyk av en butikkansatt? Anonymkode: 7ec7f...1ac Synes ikke noe om andre som lukter røyk, enten de er på butikker eller på legekontoret. Det vitner om mennesker med en nedrig moral og selvkontroll. Alle vet at røyk og snus er helseskadelig. Anonymkode: 8cb9a...97f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå