Gå til innhold

Rumpe

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker med større rumpe men vil ikke ha et fremedlegeme inn i kroppen. (silikon, saltvan osv..) 

for dere som lurer så har eg adri vært fornøyd med rumpa, fått mye komentarer om at jeg er flat! Og styrketrening er ikke noe for meg!  

Har hørt at det går an å ta fett fra feks lårene og få det sprøytet inn i brystene, noen som har noen erfaring med dette?

Anonymkode: cbc0c...ba4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har vel bommet kraftig på forumet her.

Anonymkode: 37d05...c9e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hæhæhæhæhæ! Neimen! Detta var trist 😢😢😢😢🤭😢😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymkode: cbe0e...a05

• Liker 2
Skrevet

Hahaaha, du plasserte tråden litt feil eller😂😂

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal overse at du postet ekstremt feil og svare.

Det er absurd å ville skaffe seg større rumpe og å si at styrketrening ikke er noe for deg. Da ønsker du det ikke nok! Di vil ta fra lårene... Ønsker du deg tynne lår og fleskete rumpe? Jeg gir meg ende over. Du får vel sette inn sånne greier som de gærne bloggerdamene. Verden er helt sprø!

PERSPEKTIVER!!!!

• Liker 3
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ønsker med større rumpe men vil ikke ha et fremedlegeme inn i kroppen. (silikon, saltvan osv..) 

for dere som lurer så har eg adri vært fornøyd med rumpa, fått mye komentarer om at jeg er flat! Og styrketrening er ikke noe for meg!  

Har hørt at det går an å ta fett fra feks lårene og få det sprøytet inn i brystene, noen som har noen erfaring med dette?

Baklengs i trapper gjør susen.

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det vil du heller ikke få av seriøse norske kirurger. Rumpa skal man sitte på flere timer daglig, og implantater der er nesten dømt til å sprekke før eller senere. 

Hvis du vil ha fettransplantasjon er det vel bedre å ta fra mage og flanke enn fra lårene? 

Anonymkode: 3184e...857

Skrevet

Jeg vil så gjerne bli rik, men jeg orker bare å gå på NAV. Forslag noen? 

• Liker 3
Skrevet

Jeg har tatt en slik operasjon, tatt fett fra rygg, flanke, innside knær og innside lår og lagt det inn i rumpa. Jeg gjorde det pga kronisk sykdom som ikke gjør det mulig for meg å være i særlig fysisk aktivitet. Jeg er veldig fornøyd med resultatet og personlig opplevde jeg ikke voldsomme smerter i etterkant, men det kan være fordi mine kroniske smerter overdøver det meste av andre smerter.

MEN, man blir veldig hoven i tiden etterpå, blå på hele området hvor inngrepet har vært, man kan ikke sitte på rumpa eller ligge på rygg i minst tre uker og det tar opptil 6 mnd før man ser det endelige resultatet. Selv om jeg var heldig og ikke hadde særlige smerter da min smerteskala er ganske høy, sier det seg selv at det er smertefullt. Det er veldig spreng på rumpa i etterkant da de har fylt ut rumpa med fett. 

Det er dessuten veldig dyrt, så om du ikke har fysiske begrensninger som gjør at ikke kan trene styrke/gå i trapper/motbakke etc, så vil jeg heller anbefale å ta kontakt med god PT som kan hjelpe deg. Å si at styrketrening ikke er noe for deg, er ikke en god nok grunn til å ikke trene styrke spør du meg. Jeg hadde aldri i livet tatt denne operasjonen om trening og fysisk aktivitet var et alternativ. 

Anonymkode: dba86...2de

• Liker 2
Skrevet

Loff, smør, øl....

Anonymkode: 64ce5...a85

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...