Blablaa Skrevet 9. august 2018 #1 Skrevet 9. august 2018 Hei! Jeg har nettopp bytta fastlege pga flytting, men jeg får ikke bruke legen før 1 sep?? Jeg trenger en fortest mulig, da kneet mitt og ryggen min dreper meg!! Må jeg gå til legevakta da? Det er jo bare sløseri?? Så akutt er det ikke. Min fastlege er i stvg og jeg er i oslo, så hva gjør jeg??
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #2 Skrevet 9. august 2018 1 minutt siden, Blablaa skrev: Hei! Jeg har nettopp bytta fastlege pga flytting, men jeg får ikke bruke legen før 1 sep?? Jeg trenger en fortest mulig, da kneet mitt og ryggen min dreper meg!! Må jeg gå til legevakta da? Det er jo bare sløseri?? Så akutt er det ikke. Min fastlege er i stvg og jeg er i oslo, så hva gjør jeg?? Kontakt den fastlegen som er i den byen du bor i, og spør om å få en time. Anonymkode: 7c2f2...82f 1
Blablaa Skrevet 9. august 2018 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kontakt den fastlegen som er i den byen du bor i, og spør om å få en time. Anonymkode: 7c2f2...82f Den jeg har byttet til? Men hvorfor står det da at jeg kan begynne å bruke legen etter 1.09? Merkelig. Men jeg får prøve meg og ringe da 1
Blablaa Skrevet 9. august 2018 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2018 Akkurat nå, Hurrahei skrev: Volvat? Er det privat? Jeg har ikke så god råd.. Hehe
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #6 Skrevet 9. august 2018 2 minutter siden, Blablaa skrev: Den jeg har byttet til? Men hvorfor står det da at jeg kan begynne å bruke legen etter 1.09? Merkelig. Men jeg får prøve meg og ringe da Ja, prøv å ring. Eventuelt får du sikkert time hos den gamle fastlegen også om du spør. Anonymkode: 7c2f2...82f
Blablaa Skrevet 9. august 2018 Forfatter #7 Skrevet 9. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, prøv å ring. Eventuelt får du sikkert time hos den gamle fastlegen også om du spør. Anonymkode: 7c2f2...82f Ja men den er i stvg... jeg gidder ikke fly hjem til stvg for en dag, og gå glipp av lønn... da går jeg kraftig i minus..
Hurrahei Skrevet 9. august 2018 #8 Skrevet 9. august 2018 17 minutter siden, Blablaa skrev: Er det privat? Jeg har ikke så god råd.. Hehe Ja. Tror en legetime vil komme på ca 1000,-
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #9 Skrevet 9. august 2018 Du kan ringe hvilket som helst legesenter på dagtid. Man trenger ikke gå til fastlegen. Anonymkode: 60a88...b1e
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #10 Skrevet 9. august 2018 https://www.oslohelse.no/ De har som regel veldig kort ventetid, og før klokka 16 betaler du vanlig pris (152kr, tror jeg). Jeg har brukt de et par ganger når fastlegen min har lang ventetid og ting haster litt, anbefales. Anonymkode: 50397...29e 2
Blablaa Skrevet 9. august 2018 Forfatter #11 Skrevet 9. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: https://www.oslohelse.no/ De har som regel veldig kort ventetid, og før klokka 16 betaler du vanlig pris (152kr, tror jeg). Jeg har brukt de et par ganger når fastlegen min har lang ventetid og ting haster litt, anbefales. Anonymkode: 50397...29e Tusen takk!! Prøver der
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #12 Skrevet 9. august 2018 10 timer siden, Blablaa skrev: Hei! Jeg har nettopp bytta fastlege pga flytting, men jeg får ikke bruke legen før 1 sep?? Jeg trenger en fortest mulig, da kneet mitt og ryggen min dreper meg!! Må jeg gå til legevakta da? Det er jo bare sløseri?? Så akutt er det ikke. Min fastlege er i stvg og jeg er i oslo, så hva gjør jeg?? Du ringer legen og pør om time. Anonymkode: bab29...d9d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå