Gå til innhold

Trenger time hos lege

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har nettopp bytta fastlege pga flytting, men jeg får ikke bruke legen før 1 sep?? Jeg trenger en fortest mulig, da kneet mitt og ryggen min dreper meg!! Må jeg gå til legevakta da? Det er jo bare sløseri?? Så akutt er det ikke.

Min fastlege er i stvg og jeg er i oslo, så hva gjør jeg?? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Blablaa skrev:

Hei!

Jeg har nettopp bytta fastlege pga flytting, men jeg får ikke bruke legen før 1 sep?? Jeg trenger en fortest mulig, da kneet mitt og ryggen min dreper meg!! Må jeg gå til legevakta da? Det er jo bare sløseri?? Så akutt er det ikke.

Kontakt den fastlegen som er i den byen du bor i, og spør  om å få en time.

Anonymkode: 7c2f2...82f

• Liker 1
Skrevet

Volvat?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kontakt den fastlegen som er i den byen du bor i, og spør  om å få en time.

Den jeg har byttet til? Men hvorfor står det da at jeg kan begynne å bruke legen etter 1.09? Merkelig. Men jeg får prøve meg og ringe da

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Hurrahei skrev:

Volvat?

Er det privat? Jeg har ikke så god råd.. Hehe

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Blablaa skrev:

Den jeg har byttet til? Men hvorfor står det da at jeg kan begynne å bruke legen etter 1.09? Merkelig. Men jeg får prøve meg og ringe da

Ja, prøv å ring. Eventuelt  får du sikkert time hos den gamle fastlegen også om du spør.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, prøv å ring. Eventuelt  får du sikkert time hos den gamle fastlegen også om du spør.

Ja men den er i stvg... jeg gidder ikke fly hjem til stvg for en dag, og gå glipp av lønn... da går jeg kraftig i minus..

Skrevet
17 minutter siden, Blablaa skrev:

Er det privat? Jeg har ikke så god råd.. Hehe

Ja. Tror en legetime vil komme på ca 1000,-

AnonymBruker
Skrevet

Du kan ringe hvilket som helst legesenter på dagtid. Man trenger ikke gå til fastlegen. 

Anonymkode: 60a88...b1e

AnonymBruker
Skrevet

https://www.oslohelse.no/

De har som regel veldig kort ventetid, og før klokka 16 betaler du vanlig pris (152kr, tror jeg). Jeg har brukt de et par ganger når fastlegen min har lang ventetid og ting haster litt, anbefales. 

Anonymkode: 50397...29e

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

https://www.oslohelse.no/

De har som regel veldig kort ventetid, og før klokka 16 betaler du vanlig pris (152kr, tror jeg). Jeg har brukt de et par ganger når fastlegen min har lang ventetid og ting haster litt, anbefales. 

Anonymkode: 50397...29e

Tusen takk!! Prøver der

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, Blablaa skrev:

Hei!

Du ringer legen og pør om time. 

Anonymkode: bab29...d9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...