AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #1 Skrevet 9. august 2018 Ser flere bedømmer seg selv og da opp mot 8. Hvor får dere det fra? Synes du selv du er så pen? Anonymkode: b5887...988
frubaluba Skrevet 9. august 2018 #2 Skrevet 9. august 2018 5 minutter siden, AnonymBruker said: Ser flere bedømmer seg selv og da opp mot 8. Hvor får dere det fra? Synes du selv du er så pen? Anonymkode: b5887...988 Jeg tenker at jeg er en treer, så ikke alle tror de er så jævla pene. Men av en eller annen grunn har jeg av og til hatt draget på kjekke menn, og lurer egentlig på hvorfor.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #3 Skrevet 9. august 2018 Jeg er en 7-er, han jeg dater er en 6-er. Jeg har gått under min egen skal for en gangs skyld. Anonymkode: 1d21a...ccf
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #4 Skrevet 9. august 2018 Jeg er en 2-er på en god dag, har datet 8’ere men det sier seg selv at det ikke varer Anonymkode: 54dbb...efc
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #5 Skrevet 9. august 2018 Jeg er treer, kan maxxe til en fem-sekser. Tiltrekker menn fra fem og under. Da er det kun utseende-messig som er med i beregningen, ikke personlighet. Anonymkode: fe797...346
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #6 Skrevet 9. august 2018 Jeg er en 8’er. Anonymkode: e7c27...bc4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #7 Skrevet 9. august 2018 Jeg er en 7'er (med sminke, 3 uten..) og mennene som liker meg ligger mellom 5 og 7.. Anonymkode: 2ab22...fd4
Trolltunge Skrevet 9. august 2018 #8 Skrevet 9. august 2018 Jeg har vel heller bestandig vurdert meg selv lavere enn jeg har vært. Ser på bilder av meg selv som yngre, og kan ikke forstå at jeg ikke selv så at jeg var vakker. For det gjorde jeg ikke, selv om andre sa det. Nå er jeg i 40 årene, og vurderer meg ikke så høyt nå heller. Lurer på hvordan jeg vil vurdere meg selv, slik jeg nå er, om 20 år. 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #9 Skrevet 9. august 2018 Er alt fra 1 til 12, kommer ann på formen den dagen😂 Sernpå meg selv som normal, men noen ganger skvetter jeg til å tenker *flate hvor pen du er* mens andre dager er det * herregud kvinne, gre deg i det minste* Anonymkode: 49abf...c89 3
Ironically_me Skrevet 9. august 2018 #10 Skrevet 9. august 2018 Ah, denne objektive bedømmingen av eget utseende! 11
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #11 Skrevet 9. august 2018 Jeg er realistisk og ville betegnet meg selv som 6. Jeg tenker at en 5-er er hverken pen eller stygg, men en helt vanlig nordmann (Anne Lindmo ble nevnt som et eksempel på en klassisk 5-er en gang, og det syns jeg var veldig treffende. Hun er hverken pen eller stygg i mine øyne.) Jeg tror jeg selv heller littegrann mer mot pen/søt enn stygg, og dermed må jeg være en 6-er. Anonymkode: cc7b1...1b1 1
Isambard Skrevet 9. august 2018 #12 Skrevet 9. august 2018 Jeg synes det er omtrent umulig å bedømme seg selv. Ikke tjukk, ikke tynn, ikke høy ikke lav, ikke mørk, ikke lys. Tipper jeg er helt vanlig, siden det er vanligst. Vil ikke sette tall på det. 4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #13 Skrevet 9. august 2018 Jeg er en 8/9-er, har jeg skjønt etter et halvlevd liv med plagsomt mye oppmerksomhet fra kvinner i alle relasjoner, aldre og situasjoner (utenom slekt gudskjelov) Hadde jeg vært flinkere å trene muskler og ikke bare utholdenhet så kunne jeg kanskje nådd høyere. Er imidlertid såpass introvert og beskjeden at jeg alltid har datet nedover på skalaen. Og jeg hater ONS. I tillegg er det kun fyldige, lite selvhøytidelige jenter med glimt i øyet som fenger meg, så det har blitt noen av disse oppigjennom. Nå er jeg lykkelig gift med en lubben timeglass-gudinne av en 3-er som gjør meg til verdens lykkeligste mann og far. 🤗 Anonymkode: 55690...c70 7
Gjest Dævendøtte Skrevet 9. august 2018 #14 Skrevet 9. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en 8/9-er, har jeg skjønt etter et halvlevd liv med plagsomt mye oppmerksomhet fra kvinner i alle relasjoner, aldre og situasjoner (utenom slekt gudskjelov) Hadde jeg vært flinkere å trene muskler og ikke bare utholdenhet så kunne jeg kanskje nådd høyere. Er imidlertid såpass introvert og beskjeden at jeg alltid har datet nedover på skalaen. Og jeg hater ONS. I tillegg er det kun fyldige, lite selvhøytidelige jenter med glimt i øyet som fenger meg, så det har blitt noen av disse oppigjennom. Nå er jeg lykkelig gift med en lubben timeglass-gudinne av en 3-er som gjør meg til verdens lykkeligste mann og far. 🤗 Anonymkode: 55690...c70 Nesten som jeg skulle skrevet det selv Måtte bare kopiere og redigere litt..... Her er meg: Jeg er en 8/9-er, har jeg skjønt etter et halvlevd liv med mye oppmerksomhet fra menn i alle relasjoner, aldre og situasjoner. Jeg er rimelig veltrent og har en fin figur, scorer nok på det også. Men kondisen er det så som så med. Er noe introvert og jeg har alltid har datet nedover på skalaen. Og jeg hater ONS. I tillegg er det kun fyldige, lite selvhøytidelige menn med glimt i øyet som fenger meg, så det har blitt noen av disse oppigjennom. Nå er jeg lykkelig gift med en halvfeit slabbedask av en 3-er som gjør meg til verdens lykkeligste kvinne ❤️
Grandiosaergreit Skrevet 9. august 2018 #15 Skrevet 9. august 2018 22 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er en 8/9-er, har jeg skjønt etter et halvlevd liv med plagsomt mye oppmerksomhet fra kvinner i alle relasjoner, aldre og situasjoner (utenom slekt gudskjelov) Hadde jeg vært flinkere å trene muskler og ikke bare utholdenhet så kunne jeg kanskje nådd høyere. Er imidlertid såpass introvert og beskjeden at jeg alltid har datet nedover på skalaen. Og jeg hater ONS. I tillegg er det kun fyldige, lite selvhøytidelige jenter med glimt i øyet som fenger meg, så det har blitt noen av disse oppigjennom. Nå er jeg lykkelig gift med en lubben timeglass-gudinne av en 3-er som gjør meg til verdens lykkeligste mann og far. 🤗 Anonymkode: 55690...c70 Tenker du virkelig at kjæresten din er en 3-er? 13
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #16 Skrevet 9. august 2018 Jeg tipper 3-5 på en god dag. Fordi jeg er tjukk. Anonymkode: 1b2f9...00d 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #17 Skrevet 9. august 2018 6 minutter siden, Grandiosaergreit skrev: Tenker du virkelig at kjæresten din er en 3-er? Jeg tenker på henne som det beste og fineste mennesket som finnes, ikke som et 3-tall. Men om man skal tenke klinisk tallskala på «kjøttmarkedet» som dette faktisk er så er hun noe under middels ansiktspen og kropp som er godt lubben....kanskje en mulig firer da.... på de fleste andre skalaer scorer hun toppscore og det er det viktigste 🤗 Anonymkode: 55690...c70 4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #18 Skrevet 9. august 2018 Akkurat det med å bedømme eget utseendet på en skala er helt umulig for meg. Jeg har rett og slett ikke peil! Jeg hører ofte fra folk at jeg er pen, men sier de ikke det for å være hyggelige da? Har også hørt at jeg er så pen fra menn jeg har datet, men tenker også at de fint kan si det for å komme lettere til sengs 😜😜 jeg tar komplimenter med en klype salt. Begge mine foreldre var forøvrig modeller som unge, men det er ikke ensbetydende med at man blir så pen selv heller Anonymkode: 79425...173 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #19 Skrevet 9. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Akkurat det med å bedømme eget utseendet på en skala er helt umulig for meg. Jeg har rett og slett ikke peil! Jeg hører ofte fra folk at jeg er pen, men sier de ikke det for å være hyggelige da? Har også hørt at jeg er så pen fra menn jeg har datet, men tenker også at de fint kan si det for å komme lettere til sengs 😜😜 jeg tar komplimenter med en klype salt. Begge mine foreldre var forøvrig modeller som unge, men det er ikke ensbetydende med at man blir så pen selv heller Anonymkode: 79425...173 Hvis du har kolleger, vilt fremmede, venner av typen/dama, folk på fest, folk på ferie, folk på kjøpesenteret, på Facebook og matbutikken som prøver seg på deg så vet man liksom at «det må være noe» ut over å ha vært heldig med deodoranten liksom... Anonymkode: 55690...c70
Grandiosaergreit Skrevet 9. august 2018 #20 Skrevet 9. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tenker på henne som det beste og fineste mennesket som finnes, ikke som et 3-tall. Men om man skal tenke klinisk tallskala på «kjøttmarkedet» som dette faktisk er så er hun noe under middels ansiktspen og kropp som er godt lubben....kanskje en mulig firer da.... på de fleste andre skalaer scorer hun toppscore og det er det viktigste 🤗 Anonymkode: 55690...c70 Det er jo du som gir henne denne 3-eren på kjøttmarkedet. For all del. Om du tror at alle andre ser kjæresten din som en 3-er så må du jo gjerne gjøre det. Men trodde at når man selv syntes kjæresten var den fineste så trodde man også at andre enn kun en selv så kvalitetene til kjæresten. Vet ikke hvor smigret jeg hadde vært om kjæresten hadde tenkt "Jeg er den eneste som synes du er pen". 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå