Xcase33 Skrevet 9. august 2018 #1 Skrevet 9. august 2018 Oslo politidistrikt melder på Twitter at en person i Brenneriveien er stukket med en skarp gjenstand. Politiet søker etter tre personer som har løpt i retning Vulkan. Ifølge vitner skal det dreie seg om tre menn av somalisk opprinnelse, to av dem iført sorte hettegensere. Kjenner jeg begynner å bli DRITT LEI at vi skal brødfø på denne type mennesker...vi blir nødt til å stenge grensene HELT og rense opp i dette her snart nå. Nå får nok være nok....slike folk som det der kan vi ikke ha her i landet og DE MÅ UT NÅÅÅÅÅÅÅ....det kan ikke stoppe med bare en twitter melding lengre. Folk må bli langt mer opplyste vedr slike hendelser, det er langt viktigere at vi går i tog og starter demonstrasjoner mot denne type oppførsel enn bompenger. Kan fint f.eks bygge bomstasjoner overalt for min del ...men det der drittet som går langs gatene med kniv skal vi ikke ha. 8
Drizzt Skrevet 9. august 2018 #2 Skrevet 9. august 2018 Jeg er først og fremst overrasket at pk-politiet i Oslo kommer med bakgrunnsbeskrivelse. Men at somaliere skaper overskrifter med tanke på kriminelle hendelser og negativ omtale er jeg ikke overrasket for. Dette er nemlig ikke noe nytt. Enten det er snakk om NAV svindel, sende barna sine på koranskoler i hjemlandet (de flyktet fra), veldig lav deltakelse i arbeidslivet, veldig dårlig integrering, vold og kniver, så er de dessverre godt representert. Man burde spørre seg her om hvor ille må det bli før det gjøres noe med det. 4
Gjest PaN Skrevet 9. august 2018 #3 Skrevet 9. august 2018 Det blir aldri store endringer i Norges politikk, med mindre disse ikke hadde reel grunn for opphold blir de heller ikke kastet ut av landet sånn til observasjon. Om du ønsker å endre noe i Norges politikk må du stemme på partier du mener står for det du mener er rett, men selv det er ikke nok for om du virkelig ønsker så kan du drive politisk kampanje til støtte for det partiet du stemmer for. Dagens nordmenn er ikke interessert i politikk og stemmer på partier foreldrene har stemt på, og stemmer utelukkende på grunn av dette ikke på grunn av politikk.
Gjest Halvveis Skrevet 9. august 2018 #4 Skrevet 9. august 2018 Visse deler av Oslo bør man ikke oppholde seg i på visse tider av døgnet. Dessverre.
Oddy Skrevet 9. august 2018 #5 Skrevet 9. august 2018 Er utrolig trist det skal være slikt I Norge når vi slipper inn mennesker for å hjelpe dem og de ender opp med å gjøre slike fæle handlinger. Det skulle blitt strengere om hvem som kunne komme inn og blitt langt strengere når vedkommende brøt loven. 1
Druid Skrevet 9. august 2018 #6 Skrevet 9. august 2018 (endret) 9 timer siden, Drizzt skrev: Jeg er først og fremst overrasket at pk-politiet i Oslo kommer med bakgrunnsbeskrivelse. ... Det ER veldig interesant at politiet går ut med noe sånt, for det betyr at politiet har relativt stor tiltro til vitnet, som i denne saken er offeret. Det er nok til at jeg mistenker at det er noe mere i denne saken enn den fremstår. Jeg skulle likt å vite hvor vekteren kom fra. Og jeg blir ikke overasket i det hele tatt om det viser seg å være en relasjon mellom offer og knivstikkerene. Jeg har mine penger plassert på ett scenario. Endret 9. august 2018 av Druid
Elaine Marley Skrevet 9. august 2018 #7 Skrevet 9. august 2018 Tråden er ryddet for hatefullt innhold. Elaine Marley, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå