AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #1 Skrevet 8. august 2018 Jeg fikk nettopp en venneforespørsel på facebook av en fra min fortid.. han var 20 og jeg 11. Ja du hørte riktig desverre... og jeg angrer så mye. Føler dette har ødelagt livet mitt.. jeg tenker mye på den tiden. Vi hadde sex osv. Han brukte meg og jeg var blindt forelsket. Vi slåss også 2 ganger når vi var fulle der politiet ble innblandet. Jeg hørte aldri noe mer etter det, om det igjen. Det ble også skader på meg. Min daværende verge var på møter med barnevernet husker jeg. Møtte han på fest igjen 1-2 år senere da han sa at han akkurat hadde sonet pga meg... og nå legger han meg til på facebook?? Jeg skal blokkere, men lurer nå på om det ikke er sant. Det er ca 10 år siden nå.. men det gnager så på meg... min daværende verge (fostermor) er heller ikke her i dag til å spørre... så hvordan kan jeg finne ut om han sonet pga meg? Kan det være tullprat?? Jeg burde vel f.eks være vitne før noen får en dom?? Anonymkode: 4f2f3...b76
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #2 Skrevet 8. august 2018 Blokker og drit i han-. Anonymkode: faead...5bc 17
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #3 Skrevet 8. august 2018 Herregud hold deg langt unna! Anonymkode: 99a5c...f0f 17
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #4 Skrevet 8. august 2018 Du kan kontakte barnevernet og be om å få se mappen din. Det kan gi deg svar. Utenom det så kan det nok være det beste å ikke godta forespørselen hans Anonymkode: e4dff...295 14
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #5 Skrevet 8. august 2018 Er du norsk? og han en utlending? Anonymkode: 2c4b6...73f
Arabella Skrevet 8. august 2018 #6 Skrevet 8. august 2018 (endret) Du var 11 år og han 20. Dere hadde sex osv. skriver du. Da tenker jeg at grunnen til at han kom i fengsel, var dette. Hvilken normal 20-åring har sex med en liten jente på 11 år? Det er voldtekt, og det er straffbart. Endret 8. august 2018 av Arabella Tilføyelse. 36
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #7 Skrevet 8. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er du norsk? og han en utlending? Anonymkode: 2c4b6...73f Begge er 100% norske hilsen ts Anonymkode: 4f2f3...b76
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #8 Skrevet 8. august 2018 Han voldtok deg (det er per definisjon ikke mulig å ha samtykkende sex med barn). Han sonet på grunn av at han er pedofil. Hvorfor skal du føle skyld for hans handlinger? Du skylder han ingenting. Så drit i han og blokker. Og treffer du han igjen så si klart og tydelig i fra at du ikke liker pedofile menn. Jeg har selv blitt voldtatt nærmest daglig fra jeg var 5 år til jeg var 12, og det var aldri samytkkende sex selv om jeg aldri gjorde motstand. Men de som voldtok meg er menn jeg aldri kommer til å sosialisere med. Jeg ingenting til overs for de. Ingenting annet enn hat. Anonymkode: 3e7af...c11 25
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #9 Skrevet 8. august 2018 2 minutter siden, Arabella skrev: Du var 11 år og han 20. Dere hadde sex osv. skriver du. Da tenker jeg at grunnen til at han kom i fengsel, var dette. Hvilken normal 20-åring har sex med en liten jente på 11 år? Ja jeg vet faktisk ikke grunnen helt, men må være sex med minderårig.. vi hadde mye problemer som han skapte. Jeg syntes nå at det er helt sykt at en 20 åring vil være med en 11 åring.... men det var vel pga ingen eldre ville ha han.. han er fortdatt en stor bråkmaker hører jeg... Anonymkode: 4f2f3...b76
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #10 Skrevet 8. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Han voldtok deg (det er per definisjon ikke mulig å ha samtykkende sex med barn). Han sonet på grunn av at han er pedofil. Hvorfor skal du føle skyld for hans handlinger? Du skylder han ingenting. Så drit i han og blokker. Og treffer du han igjen så si klart og tydelig i fra at du ikke liker pedofile menn. Jeg har selv blitt voldtatt nærmest daglig fra jeg var 5 år til jeg var 12, og det var aldri samytkkende sex selv om jeg aldri gjorde motstand. Men de som voldtok meg er menn jeg aldri kommer til å sosialisere med. Jeg ingenting til overs for de. Ingenting annet enn hat. Anonymkode: 3e7af...c11 https://en.wikipedia.org/wiki/Hebephilia Ett nivå over pedofili Anonymkode: 2c4b6...73f
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #11 Skrevet 8. august 2018 Håpet svinet har sonet. 11-åring?? Er det mulig.. Bare unngå all kontakt og ha en lav list på å kontakte politiet om han prøver kontakte deg på ny Helt utrolig at han våger ta kontakt. Anonymkode: 4098d...bbb 5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #12 Skrevet 8. august 2018 Hvor lenge har barnevernet journaler? Anonymkode: 4f2f3...b76
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #13 Skrevet 8. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://en.wikipedia.org/wiki/Hebephilia Ett nivå over pedofili Anonymkode: 2c4b6...73f Nei https://no.wikipedia.org/wiki/Pedofili Anonymkode: 3e7af...c11 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #14 Skrevet 8. august 2018 Hvis det er 10 år er det nok forsent å hente... Anonymkode: 4f2f3...b76
Oddy Skrevet 8. august 2018 #15 Skrevet 8. august 2018 Hei ts. Det som skjedde når du var 11 år ble gjort av en godt voksen mann i en alder av 20. Det er ikke normale mennesker som gjør dette. Dette er en utrolig gal handling og han sonet i fengsel og nå er han ute. Utifra det du skriver vil jeg gjette at han selv vet at du var en av leddene som gjorde at han kom i fengsel. Nå er han ute og vil legge deg til som venn.... jeg kan neppe tro dette er en god ting. Det virker også ut som at dette er noe du sliter med og kanskje vil glemme. Tenker det beste er å blokkere han, og kontakte barnevernet og spørre dem om hvordan du skal gå videre med dette. Jeg tror ikke det er en bra ting for deg og få kontakt med et slik menneske igjen. Lykketil ts 5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #16 Skrevet 8. august 2018 Ikke ha dårlig samvittighet for å ha buret inne en pedofil. Gå heller ut å feir. Anonymkode: ca79d...252 7
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #17 Skrevet 8. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Håpet svinet har sonet. 11-åring?? Er det mulig.. Bare unngå all kontakt og ha en lav list på å kontakte politiet om han prøver kontakte deg på ny Helt utrolig at han våger ta kontakt. Anonymkode: 4098d...bbb Jeg skal blokkere han i mårra tidlig (slik at han ikke ser det), men jeg syntes det er ekkelt.. jeg fikk dårlig rykte i byen den gangen, og jeg klarte ikke å forsvare meg for jeg selv følte jeg var den dumme. Alt var min skyld. Ser det nå at det var motsatt. og har ikke vært der i byen på ca 6 år nå. Kun dårlige minner. Jeg er redd for at han skal skrive drit om meg til andre egentlig, for eksempel kjæresten min.. han har jo tydeligvis søkt på meg... jeg får han aldri opp i loggen osv, og jeg er virkelig aldri aktiv der utenom i messenger.. Anonymkode: 4f2f3...b76
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #18 Skrevet 8. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke ha dårlig samvittighet for å ha buret inne en pedofil. Gå heller ut å feir. Anonymkode: ca79d...252 Jeg vet ikke om jeg har gjort det egentlig 🙈 skulle ønske noen kunne svart meg på det... å kontakte barnevernet for journal vet jeg ikke om jeg vil... har så traumer Anonymkode: 4f2f3...b76 1
Arabella Skrevet 8. august 2018 #19 Skrevet 8. august 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal blokkere han i mårra tidlig (slik at han ikke ser det), men jeg syntes det er ekkelt.. jeg fikk dårlig rykte i byen den gangen, og jeg klarte ikke å forsvare meg for jeg selv følte jeg var den dumme. Alt var min skyld. Ser det nå at det var motsatt. og har ikke vært der i byen på ca 6 år nå. Kun dårlige minner. Jeg er redd for at han skal skrive drit om meg til andre egentlig, for eksempel kjæresten min.. han har jo tydeligvis søkt på meg... jeg får han aldri opp i loggen osv, og jeg er virkelig aldri aktiv der utenom i messenger.. Anonymkode: 4f2f3...b76 Hvorfor skal du vente til imorgen? Blokker ham nå. 9
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #20 Skrevet 8. august 2018 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du norsk? og han en utlending? Anonymkode: 2c4b6...73f Og det er vesentlig i saken hvordan..? Anonymkode: faead...5bc 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå