AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #1 Skrevet 8. august 2018 Jeg snuser, har litt av og på forhold. Men jeg vil egentlig slutte. For jeg føler på en måte at det fremskynder rynkene? At huden vil bli fortere tynn? Eller har det ikke noe å si? Jeg drikker aldri brus, alkohol og røyker heller aldri. Anonymkode: 049d4...a5c
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #2 Skrevet 8. august 2018 Snus er det værste som finnes for huden. Slutt før du blir lik en rosin. Anonymkode: d38eb...900
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #3 Skrevet 8. august 2018 Det er nikotinet i snus og røyk som fører til at huden eldres fortere har jeg hørt. Nikotinet gjør at blodårene trekker seg sammen (de små) bl.a og ett eller annet i den sammenhengen gjør at det ikke er bra for hud etc.Husker ikke mer dessverre, men var noe i den duren Anonymkode: 745cd...45e
Djungelvrål Skrevet 8. august 2018 #4 Skrevet 8. august 2018 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snus er det værste som finnes for huden. Slutt før du blir lik en rosin. Anonymkode: d38eb...900 Kilder??
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #5 Skrevet 9. august 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Snus er det værste som finnes for huden. Slutt før du blir lik en rosin. Anonymkode: d38eb...900 Sol er det verste som finnes for huden. Den står for 90% av aldringstegn på huden. Men snus er ikke ufarlig, blodårene trekker seg sammen, huden tappes for C-vitamin og elastisiteten blir dårligere. Anonymkode: 1e33d...0bb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå