Evee Skrevet 8. august 2018 #1 Skrevet 8. august 2018 Kom nylig hjem fra varmere strøk, og har fått et merkelig utslett.. ( Det begynte ca en dag før jeg reiste hjem) Det klør ikke, og ser mest ut som hudfargede/røde nupper i huden. Har nå fått dette på store deler av kroppen! Det startet på armene, nå har jeg både på magen og beina også. Noen som har opplevd liknende og vet hva det kan være?
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #2 Skrevet 8. august 2018 Jeg har det selv akkurat nå 😅 Har fått det flere ganger tidligere. Tror det har noe med badevannet å gjøre? Er det sjø eller basseng du har badet i? Anonymkode: 01117...5c6
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #3 Skrevet 8. august 2018 Jeg har det selv akkurat nå 😅 Har fått det flere ganger tidligere. Tror det har noe med badevannet å gjøre? Er det sjø eller basseng du har badet i? Anonymkode: 01117...5c6
Evee Skrevet 8. august 2018 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har det selv akkurat nå 😅 Har fått det flere ganger tidligere. Tror det har noe med badevannet å gjøre? Er det sjø eller basseng du har badet i? Anonymkode: 01117...5c6 Har for det meste badet i basseng( med MYE klor, den hvite bikinitrusa mi er nå grønn😑) Har du gjort noe spesielt for å få det bort?
Evee Skrevet 8. august 2018 Forfatter #6 Skrevet 8. august 2018 Akkurat nå, Mkigjen skrev: Soleksem? Trodde det selv først også, men det klør ikke, og det har kommet mer og mer selv om jeg ikke har vært i sola på flere dager😅
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #7 Skrevet 8. august 2018 7 minutter siden, Evee skrev: Har for det meste badet i basseng( med MYE klor, den hvite bikinitrusa mi er nå grønn😑) Har du gjort noe spesielt for å få det bort? Nei, det går som regel bort etter en ukes tid. Fikk det i basseng jeg også 😔 Anonymkode: 01117...5c6
Evee Skrevet 8. august 2018 Forfatter #8 Skrevet 8. august 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det går som regel bort etter en ukes tid. Fikk det i basseng jeg også 😔 Anonymkode: 01117...5c6 Ok, godt å høre at det forsvinner av seg selv😄 tusen takk for svar😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå