Gå til innhold

Venninner i Oslo området


Avianna

Anbefalte innlegg

Hei,

Eg er en 29 gammel jente fra Tyskland og har flyttet til Oslo med kjæresten min i fjor. Nå som vi har bodd her en stund har det blitt litt kjedelig for meg uten venninner.
Eg har høyere utdannelse fra England og en heltidsjobb, så har vanligvis fritid på kvelder og helger. Eg er nysgjerrig og liker nye opplevelser, som feks prøve nye typer matretter, prøve ut en ny hobby eller reise. Liker også å lære nye ting og forbedre generelle kunnskapen min.

Eg ønsker å finne nye venninner rundt Oslo området som eg kan møte av og til for å ha det gøy. Noe eksempler kan være PC spill (Overwatch hovedsakedlig men åpen for andre typer), helgeturer ut i naturen, konserter og eventer, sport, mat og baking, shopping eller bare slappe av og møte for kaffe.

Er også åpen for å møte damer med andre interesser for å bli kjent med flere folk her i Oslo.

Ta gjerne kontakt med en melding om du vil møte for kaffe eller bare skrive til hverandre for å blir mer kjent.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Fortsetter under...

Hei,

Du høres ut som en morsom jente. Jeg er også expat her i Oslo (en ikke-sterotypiske Amerikaner--please don´t judge me for my citizenship or "President" :p ), akkurat blitt 30 år og søker gjerne etter flere venniner som gjerne vil forbli bosatt her i Oslo-området (flere som har flyttet fra Oslo etter studiene våre). Jeg har utdanning fra UiO og heltidsjobb man-fre så vi har nok samme arbeidstider. Jeg kan tenke meg å gjøre mye forskjellig, spesielt kultur-opplevelser (tenk teater, komediklubb, museum, dansing, alt som har med mat å gjøre, etc. Liker også å reise og oppdage kule steder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Autofyll

Hei.

Jeg er fra Oslo området selv. Eneforsørger til et barn. Er åpen og skulle gjerne hatt noen å møte- muligens en i samme situasjon som har barn selv. Helst kvinnelig venner. Jeg opplevde ensomheten kom sterkere da jeg ble gravid. Jeg er per dags dato student, men har av diverse årsaker dessverre ikke kommet meg i jobb igjen etter jeg fikk barn. 

Men når jeg har barnefri skulle jeg gjerne ønske jeg hadde en venn å gjøre ting med. 

Pm meg hvis noen er interessert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...