Gå til innhold

Hva er for dere en liten penis?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det om den går gjennom et dopapir-lukk?

Er det under 14 cm? Under 14 cm i bredde?

Anonymkode: 06882...a61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Under 14 cm i bredde. Peniser må minst være like brede som en Samsung Galaxy smarttelefon er lang.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under 8 cm er litt liten. Ikke veldig liten, men litt.

Tykkelsen klarer jeg ikke anslå i cm. Men kanskje omkrets på ca 10 cm? Under det er kanskje litt for tynt.

 

Anonymkode: 7ff5c...dff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Under 8 cm er litt liten. Ikke veldig liten, men litt.

Tykkelsen klarer jeg ikke anslå i cm. Men kanskje omkrets på ca 10 cm? Under det er kanskje litt for tynt.

 

Anonymkode: 7ff5c...dff

Så en penis på 14.5 cm i lengde er ikke liten? 

Anonymkode: 06882...a61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Under 8 cm er litt liten. Ikke veldig liten, men litt.

Tykkelsen klarer jeg ikke anslå i cm. Men kanskje omkrets på ca 10 cm? Under det er kanskje litt for tynt.

 

Anonymkode: 7ff5c...dff

Under 12cm i diameter er for tynt. Det er som en wiener. 

Anonymkode: e2c23...f42

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Under 12cm i diameter er for tynt. Det er som en wiener. 

Anonymkode: e2c23...f42

12cm i diameter er på størrelse med et vanlig babyhode under fødsel.

Er dette lite er du nokså rommelig...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun mener jo 12 cm hvis du legger målebåndet rundt pikken da! Det heter vel omkrets og ikke diameter? Men jeg er helt enig med henne i at under 12 cm i omkrets er for tynt. Når det gjelder lengde er alt under 14 cm for kort. 

Anonymkode: 0b8ab...b7a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun mener jo 12 cm hvis du legger målebåndet rundt pikken da! Det heter vel omkrets og ikke diameter? Men jeg er helt enig med henne i at under 12 cm i omkrets er for tynt. Når det gjelder lengde er alt under 14 cm for kort. 

Anonymkode: 0b8ab...b7a

Ja, sant det. Omkrets. Jeg måtte finne fram målebåndet, og begynte å le da jeg så det lille hullet. 14cm omkrets er stor forskjell, på 12. 

Anonymkode: e2c23...f42

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så en penis på 14.5 cm i lengde er ikke liten? 

Anonymkode: 06882...a61

Nei. Det er en fin lengde. 

Jeg synes heller ikke at 12 i omkrets er for lite. Selv etter å ha født to barn.. 

Fatter ikke at så mange skal ha dem så digre, skulle trodd de hadde svære bøttekott nedentil. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Forundret.. skrev:

Nei. Det er en fin lengde. 

Jeg synes heller ikke at 12 i omkrets er for lite. Selv etter å ha født to barn.. 

Fatter ikke at så mange skal ha dem så digre, skulle trodd de hadde svære bøttekott nedentil. 

Digre er vondt, men det er kjipt hvis man ikke føler at man blir litt fylt opp når man rir, det er deiligst. I enkelte stillinger har størrelsen mindre å si.  

Anonymkode: e2c23...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Micropenis, vil være for liten for meg. 

Anonymkode: 80fa9...a22

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det er mulig å gjennomføre samleie er det vel greit. 

Jeg har vært borti en der det var fysisk umulig. Vi snakker 2-3 cm. Det er en micropenis. Veldig trist, utrolig flott fyr som jeg datet en stund. 

Anonymkode: 576eb...179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liten=når den er så liten at eieren poster bekymrede meldinger på kg. Dvs alt under 30 cm.

Anonymkode: 8b17e...598

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge det er mulig å gjennomføre samleie er det vel greit. 

Jeg har vært borti en der det var fysisk umulig. Vi snakker 2-3 cm. Det er en micropenis. Veldig trist, utrolig flott fyr som jeg datet en stund. 

Anonymkode: 576eb...179

2-3 cm ?? Tror jeg overhode ikke noe på ,men det er ganske vanlig at kvinner kommer med den type anslag når dem kommer borti VELDIG små peniser på 8-10 cm !

Anonymkode: 9ea03...37f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

2-3 cm ?? Tror jeg overhode ikke noe på ,men det er ganske vanlig at kvinner kommer med den type anslag når dem kommer borti VELDIG små peniser på 8-10 cm !

Anonymkode: 9ea03...37f

Driter i om du tror på det. Det er helt sant. Han hadde micropenis. Folk kaller små pikker micropenis, men jeg har faktisk opplevd en ekte. Derfor jeg må realitetsorienter endel folk når de bruker ordet micropenis. 8-10 cm er IKKE det,

Anonymkode: 576eb...179

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Driter i om du tror på det. Det er helt sant. Han hadde micropenis. Folk kaller små pikker micropenis, men jeg har faktisk opplevd en ekte. Derfor jeg må realitetsorienter endel folk når de bruker ordet micropenis. 8-10 cm er IKKE det,

Anonymkode: 576eb...179

lav og veldig tykk mann??

Anonymkode: 9ea03...37f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bryr du deg? Damer ser ikke forskjell på 14/16/18 cm.... 

Og for å være ærlig, vet du selv på øyemål hvor langt 15 cm er? Nei. Hvorfor tror du damene bryr seg da? Bare bruk tingen og gi henne god sex

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Driter i om du tror på det. Det er helt sant. Han hadde micropenis. Folk kaller små pikker micropenis, men jeg har faktisk opplevd en ekte. Derfor jeg må realitetsorienter endel folk når de bruker ordet micropenis. 8-10 cm er IKKE det,

Anonymkode: 576eb...179

Vel ...micropenis er faktisk 7,5 cm og nedover ,så når jeg sier veldig små peniser på 8-10 cm ..så er jeg kanskje ikke helt på jordet eller? Korrekt målemetode er "Bone pressed" ,dvs at man skal trykke måleredskapen inntil skambenet ! Jeg er relativt slank ,og får 2 cm ekstra ved å gjøre dette ! Han du traff hadde altså ingenting som stakk ut han da ,selv med ereksjon ? 

Anonymkode: 9ea03...37f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste:

"Hva er dere for en liten penis?"

Anonymkode: 206b2...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...