AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #1 Skrevet 8. august 2018 Har utsatt «mens» i mange måneder nå. Burde jeg få den, og så begynne å utsette igjen, eller bør jeg bare fortette og utsette? hva er best for kroppen? Anonymkode: 446ca...7d5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #2 Skrevet 8. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har utsatt «mens» i mange måneder nå. Burde jeg få den, og så begynne å utsette igjen, eller bør jeg bare fortette og utsette? hva er best for kroppen? Anonymkode: 446ca...7d5 Det har ingenting å si for kroppen. Så lenge du ikke får mellomblødninger eller andre plager av å hoppe over mens er det bare å fortsette Anonymkode: b6790...b51
prettylittlemisfit Skrevet 8. august 2018 #3 Skrevet 8. august 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har utsatt «mens» i mange måneder nå. Burde jeg få den, og så begynne å utsette igjen, eller bør jeg bare fortette og utsette? hva er best for kroppen? Anonymkode: 446ca...7d5 Jeg utsatte i over 1 år, legen min sa det gikk helt fint. Helsesøster sa også det samme.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #4 Skrevet 8. august 2018 Er sjansen større for å slippe mellomblødninger om jeg har «mensen» innimellom? Anonymkode: 446ca...7d5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #5 Skrevet 8. august 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er sjansen større for å slippe mellomblødninger om jeg har «mensen» innimellom? Anonymkode: 446ca...7d5 Jeg personlig fikk mellomblødninger om jeg hoppet over mer enn to ganger. Det er nok veldig individuelt og mange slipper helt unna mellomblødninger Jeg byttet av andre grunner til Cerazette(gikk på Microgynon før) og med de har jeg ikke mensen i det hele tatt. Anonymkode: b6790...b51
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #6 Skrevet 8. august 2018 Det har ingenting å si for kroppen, men sjansen for å slippe mellomblødninger er større om du har "mensen" innimellom. Jeg kan ikke gå mer enn et par måneder uten "mensen" før jeg får mellomblødning som aldri gir seg Anonymkode: 12554...776
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #7 Skrevet 8. august 2018 Du utsetter ikke mens ved å hoppe over pillefri uke, fordi det for kroppen ikke er noe å utsette. Du trenger ikke menstruasjon når du ikke har eggløsning. Anonymkode: 0d093...0e2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå