Gå til innhold

Hva er best for kroppen? P-piller.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har utsatt «mens» i mange måneder nå. Burde jeg få den, og så begynne å utsette igjen, eller bør jeg bare fortette og utsette?

hva er best for kroppen?

Anonymkode: 446ca...7d5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har utsatt «mens» i mange måneder nå. Burde jeg få den, og så begynne å utsette igjen, eller bør jeg bare fortette og utsette?

hva er best for kroppen?

Det har ingenting å si for kroppen. Så lenge du ikke får mellomblødninger eller andre plager av å hoppe over mens er det bare å fortsette :)

Anonymkode: b6790...b51

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hva er best for kroppen?

Jeg utsatte i over 1 år, legen min sa det gikk helt fint. Helsesøster sa også det samme. 

AnonymBruker
Skrevet

Er sjansen større for å slippe mellomblødninger om jeg har «mensen» innimellom?

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er sjansen større for å slippe mellomblødninger om jeg har «mensen» innimellom?

Jeg personlig fikk mellomblødninger om jeg hoppet over mer enn to ganger. Det er nok veldig individuelt og mange slipper helt unna mellomblødninger :)

Jeg byttet av andre grunner til Cerazette(gikk på Microgynon før) og med de har jeg ikke mensen i det hele tatt.

Anonymkode: b6790...b51

AnonymBruker
Skrevet

Det har ingenting å si for kroppen, men sjansen for å slippe mellomblødninger er større om du har "mensen" innimellom. Jeg kan ikke gå mer enn et par måneder uten "mensen" før jeg får mellomblødning som aldri gir seg

Anonymkode: 12554...776

AnonymBruker
Skrevet

Du utsetter ikke mens ved å hoppe over pillefri uke, fordi det for kroppen ikke er noe å utsette. Du trenger ikke menstruasjon når du ikke har eggløsning. 

Anonymkode: 0d093...0e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...