AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #1 Skrevet 8. august 2018 Altså tidligere dater som ghoster deg for så å dukke opp igjen senere for å ta opp kontakten. Skikkelig irritererende opplegg! Anonymkode: 9a1ca...494
frubaluba Skrevet 8. august 2018 #2 Skrevet 8. august 2018 Jepp, husker det skjedde engang, hadde vel datet han i en måned eller noe, så forsvant han... hørte ikke noe før 5 år etter, og han ville fortelle hvorfor han forsvant og ville gjerne ha en ny sjanse. Da var toget gått for lengst. Grunnen til at han ditchet meg da var at jeg var hans på si.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #3 Skrevet 8. august 2018 Ja... hvorfor gjør de dette? Noen som har vært skyldig i gjøre noe sånt som kan gi noen eksempler på hva som kan være grunnen eller? Anonymkode: 864e6...b1f
frubaluba Skrevet 8. august 2018 #4 Skrevet 8. august 2018 Jeg har aldri gjort det selv. Men jeg kan tenke meg flere grunner. - At de fikk kalde føtter, men så angrer de. - At de fikk interesse for noen andre som det ble slutt med, så angrer de.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #5 Skrevet 8. august 2018 Bør man gi dem en ny sjanse? Anonymkode: 864e6...b1f
frubaluba Skrevet 8. august 2018 #6 Skrevet 8. august 2018 Just now, AnonymBruker said: Bør man gi dem en ny sjanse? Anonymkode: 864e6...b1f Det kommer helt an på hva grunnen til hvorfor det ble stille. Er det fordi de fikk kalde føtter, og angrer, så kanskje. Har de hatt 4 dater i mellom og han ble dumpa, og du liksom er hans 7. valg, så kanskje ikke... Det har sikkert skjedd 3- 4 ganger at fyren har angret for at han har "dumpet" meg, men jeg har aldri tatt dem tilbake, fordi jeg ikke trodde på dem eller fordi jeg holdt på med noen nye.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #7 Skrevet 8. august 2018 Grunnen kan også være at vedkommende mangler skam, er egoistisk og ikke respekterer deg. Så her må man se det an. Anonymkode: 35fbf...e96 2
Rotemor Skrevet 8. august 2018 #8 Skrevet 8. august 2018 16 minutter siden, frubaluba skrev: Jeg har aldri gjort det selv. Men jeg kan tenke meg flere grunner. - At de fikk kalde føtter, men så angrer de. - At de fikk interesse for noen andre som det ble slutt med, så angrer de. De vil ha sex. 3
frubaluba Skrevet 8. august 2018 #9 Skrevet 8. august 2018 2 minutter siden, Rotemor said: De vil ha sex. Det også!
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #10 Skrevet 8. august 2018 13 minutter siden, AnonymBruker said: Grunnen kan også være at vedkommende mangler skam, er egoistisk og ikke respekterer deg. Så her må man se det an. Anonymkode: 35fbf...e96 Helt enig, at de mangler skam er grunn nummer en. Anonymkode: bc169...8b3 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå