Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og hva som er årsaken? Hvordan skal jeg egentlig løse problemet?

Anonymkode: bd2eb...ce4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man må vite litt mer enn det for å klare å hjelpe.

Anonymkode: 9c923...e8a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Kvinne i 20 årene. 

Føler at dårlig selvtillit holder meg tilbake karrieremessig og i livet generelt. 

Har følelser for en fyr, men jeg tror jeg ødela det. Pga min usikkerhet. Problemene forsterkes pga følelsene men jeg kan ikke laste han for at jeg har det slik.

AnonymBruker
Skrevet

sjekk stoffskiftet og hormonene dine, jeg kjenner noe i halsen kanskje skjoldbukskjertelen

Anonymkode: ea5fe...d0a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

sjekk stoffskiftet og hormonene dine, jeg kjenner noe i halsen kanskje skjoldbukskjertelen

Ja, det får man dårlig selvtillit av... 

Anonymkode: 61753...b67

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg merker noe i magen, litt som at du føler et slags trykk eller sug når du ser denne personen, og dette hindrer deg fra å ta kontakt med han. Prøv å drikk noe beroligende over tid.

Anonymkode: 8b587...1c7

• Liker 1
Skrevet

Kjære TS. 

Om du tror det feiler deg noe, går du til legen. 

Å ha dårlig selvtillit er sjelden en sykdom, og det opplever de fleste av oss i større eller mindre grad. De fleste av oss har også kjent på følelsen å ha ødelagt en gryende relasjon med noen man liker veldig godt. Da er det lett å tenke at det "er min feil siden jeg..". 

Jeg tror de fleste føler seg usikre når de opplever å få følelser for noen. Det er helt normalt! Det er ikke å feile noe.

Om du derimot føler deg så usikker, og så mye dårlig selvtillit, at dette hindrer deg i hverdagen og å utvikle deg karrieremessig, kan du kontakte fastlegen din så kanskje dere kan snakke om dette?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, i - magikeren skrev:

Kjære TS. 

Om du tror det feiler deg noe, går du til legen. 

Å ha dårlig selvtillit er sjelden en sykdom, og det opplever de fleste av oss i større eller mindre grad. De fleste av oss har også kjent på følelsen å ha ødelagt en gryende relasjon med noen man liker veldig godt. Da er det lett å tenke at det "er min feil siden jeg..". 

Jeg tror de fleste føler seg usikre når de opplever å få følelser for noen. Det er helt normalt! Det er ikke å feile noe.

Om du derimot føler deg så usikker, og så mye dårlig selvtillit, at dette hindrer deg i hverdagen og å utvikle deg karrieremessig, kan du kontakte fastlegen din så kanskje dere kan snakke om dette?

har allerede vært til utredning, men jeg vet likevel at psykologen ikke kan fikse meg, det er det uansett jeg som må.

Dette hindrer meg i karrieren, i relasjoner og med de jeg liker. Er det slik det skal være da? at jeg blir så usikker at jeg heller ungår personen, lar være å ta kontakt å lar det være opp til han hver gang (til han tror at jeg ikke liker han å går vider)? 
Eller skal en person jobbe uendelig mye for å få meg? han visste jo ingenting om min fortid eller meg som person. Han tenkte nok enkelt og greit at det ikke var lurt å prøve seg mer. 

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller skal en person jobbe uendelig mye for åmeg?

Svært få som gidder det tipper jeg. Hva tror du?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Gent82 skrev:

Svært få som gidder det tipper jeg. Hva tror du?

vet egentlig hvor grensa for mye går heller, men kvinnene (noen her isf) mener at gir en mann opp etter hvert så var han aldri interessert. 

AnonymBruker
Skrevet
På 8.8.2018 den 9.32, AnonymBruker skrev:

Ikke hvis man påstår å være klarsynt. 

Anonymkode: c80ec...d9d

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

vet egentlig hvor grensa for mye går heller, men kvinnene (noen her isf) mener at gir en mann opp etter hvert så var han aldri interessert. 

Vel, er du spesiell så jobber de nok hardere, men ikke uendelig. Whatever

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke hvis man påstår å være klarsynt. 

Er det noen her som har påstått de er det? 

Dessuten, uten at jeg skal si at jeg vet hvordan/om klarsynthet fungerer, det trengs nok mer enn en AB-kode... 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det noen her som har påstått de er det? 

Dessuten, uten at jeg skal si at jeg vet hvordan/om klarsynthet fungerer, det trengs nok mer enn en AB-kode... 

Nei. Påstår man å være klarsynt så bør det gå med AB. Hvis ikke kan man bruke ressurser på å lete opp informasjon fra profilen og tidligere tråder. Det mister litt hold da når de kan mikse sammen et svar utfra det personen tidligere har skrevet om seg selv. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei. Påstår man å være klarsynt så bør det gå med AB. Hvis ikke kan man bruke ressurser på å lete opp informasjon fra profilen og tidligere tråder. Det mister litt hold da når de kan mikse sammen et svar utfra det personen tidligere har skrevet om seg selv. 

Man kan si et fornavn eller lignende og fremdeles være anonym bruker 😉 Ikke lett for en klarsynt å Google seg frem til masse informasjon om 'anne' eller 'reidar' heller. 

Ser at noen av de som spår her inne ikke tillater ab, andre synes det er ok. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei Ts, bærer du på en stor sorg ? 

Anonymkode: cfb85...0b5

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei Ts, bærer du på en stor sorg ? 

de fleste bærer vel på en sorg. Jeg har ikke akkurat opplevd noe traumatisk som å miste foreldre i ulykke eller noe i den dur. Jeg har heller ikke gjort noe mot noen som skulle føre til det.
men ja, jeg bærer på en sorg. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det får man dårlig selvtillit av... 

Man kan bli veldig psykisk dårlig av hormoner i ubalanse. Sjekk progesteron testosteron opp mot østrogen dominans . Mange har for mye østrogen, dette kan føre til østrogen-dominans les om det

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

de fleste bærer vel på en sorg. Jeg har ikke akkurat opplevd noe traumatisk som å miste foreldre i ulykke eller noe i den dur. Jeg har heller ikke gjort noe mot noen som skulle føre til det.
men ja, jeg bærer på en sorg. 

Ok bare så for meg noe m lungene dine. Har du problemer m lungene ? 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Man kan bli veldig psykisk dårlig av hormoner i ubalanse. Sjekk progesteron testosteron opp mot østrogen dominans . Mange har for mye østrogen, dette kan føre til østrogen-dominans les om det

• kvalme   Nja, av og til men ikke slik at jeg spyr. 
  • mild depresjon Det har jeg nok, men det kan ha naturlige årsaker.
  • blåmerker nei
  • svimmelhet nei
  • hodepine nei
  • smerter og plager ikke alvorlige
  • hetetokter / nattesvette nei
  • migrene nei
  • oppblåsthet / vektøkning på grunn av vann/ødem nei
  • forstoppelse nei
  • tretthet nei, men legger jeg meg ned på dagen så kan jeg merkelig nok sovne, men sliter alltid med å sovne når jeg skal sove.
  • ømme bryster nei
  • spotting
  • mens som kommer enten tidligere eller senere enn vanlig er ikke så plaget med det nei
  • hudproblemer nei
  • hypoglykemi 
  • PMS har menssmerter
  • søvnforstyrrelser ja, sover aldri en natt sammenhengende.
  • gråtetokter
  • sinne ja
  • humørsvingninger ja

Men hadde jeg hatt dette skulle jeg ikke da hatt det lille ekstra med fett på kroppen? 
    Jeg kan spise uendelig , også usunn mat og ikke legge på meg. Har ca en bmi på 19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...