AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #1 Skrevet 7. august 2018 Hva er egentlig uvirkelighetsfølelse? Anonymkode: e2f18...9d4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #2 Skrevet 7. august 2018 For meg er det for eksempel nettopp den uvirkelighetsfølelsen jeg fikk den dagen jeg fikk vite at et kjært familiemedlem hadde tatt livet sitt. "Dette skjer ikke" "Dette kan ikke være sant" husker jeg at jeg tenkte. Det hele var så uvirkelig at jeg ikke klarte tro på det Anonymkode: 6181c...f3d 2
Duff Skrevet 8. august 2018 #3 Skrevet 8. august 2018 Ganske likt det å sovne før en operasjon når man får narkosegass. Folk blir plutselig langt borte selv om de er nær.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #4 Skrevet 8. august 2018 2 timer siden, Duff skrev: Ganske likt det å sovne før en operasjon når man får narkosegass. Folk blir plutselig langt borte selv om de er nær. Ingenting som heter narkosegass. Det er oksygen du får i masken, innsovingsmiddel får du rett i blodåren. Anonymkode: fd90f...33b
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #5 Skrevet 8. august 2018 Følte det når vi avlivet hunden vår, og har fått det noen ganger ved sterke panikkanfall eller hvis jeg har hatt et fælt mareritt som senere skjer på ekte. Anonymkode: 92673...1e4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #6 Skrevet 8. august 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingenting som heter narkosegass. Det er oksygen du får i masken, innsovingsmiddel får du rett i blodåren. Anonymkode: fd90f...33b Det er ikke oksygen. Det har en helt spesiell smak og du kan kjempe men du sovner i løpet av sekunder. Anonymkode: 6c8f2...9b3
Bottega Skrevet 8. august 2018 #7 Skrevet 8. august 2018 For meg er uvirkelighetsfølelse når jeg tenker "lever jeg nå?". Når jeg har det føler jeg at alt ikke er ekte.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #8 Skrevet 8. august 2018 For meg er det når jeg får en følelse av å gå i en boble, all lyd og mennesker virker som det er langt borte. Da kjennes det ut som jeg på en måte er en tilskuer av verden på avstand, selv om jeg går midt i blandt folkene. Anonymkode: f6812...222
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #9 Skrevet 8. august 2018 Uvirkelighetsfølelse i forbindelse med angst for meg oppleves som at jeg får en rar følelse i kroppen, som om jeg egentlig ikke er der. Lyder og tiden forsvinner litt, jeg ser hver eneste bevegelse andre mennesker gjør for ting går så tregt, og jeg kan begynne å lure litt på om jeg er med i en film. Anonymkode: cdc8b...f4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå