AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #1 Skrevet 7. august 2018 Har fått både movicol og scheriproct for hemorioder av legen på mandag. Movicol funket ikke så tok en klyster men det hjalp ikke så mye akkurat så (sorry for detaljer) en hanske og måtte rett og slett ta inn og ta ut avførings klumpene. Har hatt forstoppelse siden lørdag kveld og blir gal og redd snart. Er det farlig å ta ut avføring om det er umulig å presse ut?? Anonymkode: 8b884...0a6
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #2 Skrevet 7. august 2018 Fortsett å ta Movicol. Ring legen igjen og spør om råd. Dra til apoteket i morgen og kjøp Vi-siblin. Det er pulver som du rører ut i drikke eller yoghurt (smoothie var best for meg). Vi-siblin hjalp meg gjennom to svangerskap, der magen var helt knallhard. Jeg fikk tips om dette av en lege på gastro, etter at jeg rett og slett ble innlagt på sykehus på grunn av så grusom forstoppelse i svangerskap nummer én. (Jeg fikk problemer med å puste). Anonymkode: 2a277...93e
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #3 Skrevet 7. august 2018 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fortsett å ta Movicol. Ring legen igjen og spør om råd. Dra til apoteket i morgen og kjøp Vi-siblin. Det er pulver som du rører ut i drikke eller yoghurt (smoothie var best for meg). Vi-siblin hjalp meg gjennom to svangerskap, der magen var helt knallhard. Jeg fikk tips om dette av en lege på gastro, etter at jeg rett og slett ble innlagt på sykehus på grunn av så grusom forstoppelse i svangerskap nummer én. (Jeg fikk problemer med å puste). Anonymkode: 2a277...93e Ok tusen takk! Skal prøve den ut. Funket den med en gang for deg? Anonymkode: 8b884...0a6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå