Gå til innhold

Er dette "normalt"?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg var på date med en mann i forrige uke. Vi hadde kontakt etter daten, men han landet på at han ikke ville møtes igjen. Det sa han til meg på en ok og ryddig måte, så no hard feelings på noen måte.

Nå driver han å besøker profilen min på nettstedet vi ble kjent. Er dette "normalt"? Hva er poenget? 🤔 Han har jo sagt at han ikke ønsker å møtes igjen.

Noen andre som har opplevd dette?

Anonymkode: ef58b...b79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper du figurerer i seksuelle fantasier, selv om han ikke ønsker et forhold. Du kan bli smigret eller forbanna.

• Liker 1
Gjest Vanlig fyr
Skrevet

Kanskje han er usikker og angrer litt, eller kanskje han besøkte profilen din bare så han kunne blokke deg? 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, eller skrev:

Tipper du figurerer i seksuelle fantasier, selv om han ikke ønsker et forhold. Du kan bli smigret eller forbanna.

Jeg vil bare legge til en ting; eller slette profilen. (Og dermed ta fra han den "gleden").

Anonymkode: def62...0b0

• Liker 1
Skrevet

Kan jo være han var usikker om han var klar for et forhold og vurderer om han burde prøvd igjen.
Om han ikke sier noe, og du ikke sier noe, så går han vel videre når han føler seg mer komfortabel med valget sitt. :) 
Trenger ikke være noe seksuelt. 🙄

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, eller skrev:

Kan stemme det. Driver ikke å snoker på profilene til de jeg har avvist så dette var litt nytt for meg at man gjør slikt.

1 minutt siden, Vanlig fyr skrev:

Kanskje han er usikker og angrer litt, eller kanskje han besøkte profilen din bare så han kunne blokke deg? 

Jeg har ikke klikket inn på hans profil etter meldingen. Hvis han vil blokkere meg uten særlig grunn, så er han hjertelig velkommen til det. Dersom han angrer; synd for han. Hans tap.

Takk for svar dere ! 

Ts 😊

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil bare legge til en ting; eller slette profilen. (Og dermed ta fra han den "gleden").

Anonymkode: def62...0b0

At jeg skal slette profilen? 🤔 

Ser ikke noen grunn til at jeg skulle gjøre det 😊 

Takk for svar! 

Ts 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Drakan skrev:

Kan jo være han var usikker om han var klar for et forhold og vurderer om han burde prøvd igjen.
Om han ikke sier noe, og du ikke sier noe, så går han vel videre når han føler seg mer komfortabel med valget sitt. :) 
Trenger ikke være noe seksuelt. 🙄

Kan være mange grunner; noen som du er innom. Kan jo være han bare "snoker"? Hva vet jeg 😅 Som sagt så gjør jeg ikke dette selv. 

Jeg har ingen planer om å ta kontakt. Var han som avviste, så da får han eventuelt strekke ut en hånd dersom han angrer. 

Takk ! 

Ts 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han har blokkert deg ser du det på meldingshistorikken, hvis du ikke har slettet den da.

Men hvis han tar flere turer igjen på profilen din etter dette, ville jeg ha blokkert han. Det er jo en måte å vise at du ikke er interessert i at han skal drive å "kikke" på deg.

Anonymkode: 86a41...266

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han har blokkert deg ser du det på meldingshistorikken, hvis du ikke har slettet den da.

Men hvis han tar flere turer igjen på profilen din etter dette, ville jeg ha blokkert han. Det er jo en måte å vise at du ikke er interessert i at han skal drive å "kikke" på deg.

Jeg har slettet meldingshistorikken, ja. Så får ikke sjekket det på den måten. Er heller ikke interessert i å klikke meg inn på hans profil for å teste om det er dét han har foretatt seg. Da vil jo han se det. I grunn har han liten grunn til å blokkere meg. Var han som foreslo å møtes igjen, for så å ombestemme seg. Er lov jo å ombestemme seg; for all del. Jeg skrev bare et hyggelig svar og takket for ærligheten. Ikke tatt kontakt via tlf eller klikket på hans profil etter det. 

Takk for råd 😊 

Ts 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har slettet meldingshistorikken, ja. Så får ikke sjekket det på den måten. Er heller ikke interessert i å klikke meg inn på hans profil for å teste om det er dét han har foretatt seg. Da vil jo han se det. I grunn har han liten grunn til å blokkere meg. Var han som foreslo å møtes igjen, for så å ombestemme seg. Er lov jo å ombestemme seg; for all del. Jeg skrev bare et hyggelig svar og takket for ærligheten. Ikke tatt kontakt via tlf eller klikket på hans profil etter det. 

Takk for råd 😊 

Ts 

OK. Bare ikke gi han en ny sjanse om han skulle be om det! :)

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

OK. Bare ikke gi han en ny sjanse om han skulle be om det! :)

Jeg har ikke planer om å gi han en ny sjanse dersom det skulle komme. Vi hadde veldig god kjemi, hadde masse til felles og snakket på daten om at vi var en god match og skulle møtes igjen. Så ombestemmer han seg og vil stoppe. Sorry, men da har du i grunn brukt opp sjansen din.

Hvis han angret burde han jo bare innrømmet det istedenfor for å snoke. Da hadde jeg kanskje hatt litt respekt i det minste.

Takk 😊

Ts   

AnonymBruker
Skrevet

Aaaw møttes dere på NP?😁

Anonymkode: c18c1...899

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Aaaw møttes dere på NP?😁

Anonymkode: c18c1...899

NP? 

Beklager, men noe jeg har gått glipp av her? 

Ts 

AnonymBruker
Skrevet

Klikkingen på min profil fortsetter 🙈 Dermed er jeg nok ikke blokkert. Da er det vel snoking eller noe slikt som pågår ... 

Ts 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...