AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #1 Skrevet 7. august 2018 Hei, jeg er en jente på 16 år som har en del jeg lurer på. De siste månedene har jeg begynt å bli lei meg uten noen grunn. Jeg prøver å tenke på hva det kan være, men jeg har ingenting å være lei meg for. Jeg føler meg helt tom, og begynner å grine for nesten alt. Jeg føler at jeg på en måte er redd for noe, men jeg finner ikke ut av hva det er. Jeg har ikke hatt ordentlig matlyst hele denne sommeren. Jeg har gått ned 3 kilo. Jeg er fornøyd med kroppen min og har ikke hatt noen ønsker om å gå ned i vekt, så det har ingen ting med det å gjøre. Jeg er 175 cm høy og veide 58 kg før sommeren, nå veier jeg 55. Jeg vet st dette ikke er sunt for meg, men jeg synes ikke det er noe godt å spise når jeg ikke er sulten. Det er akkurat som om kroppen min ikke kjenner når den er sulten. Jeg har mange gode venner og er med dem hver dag, men når jeg drar hjem fra å ha vært med dem blir jeg lei meg igjen og føler meg helt tom å begynner å grine. Hva burde jeg gjøre? Hva er galt? Anonymkode: a0453...646
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #2 Skrevet 7. august 2018 Det kan hende du er deprimert, man mister gjerne matlysten, gråter for "ingenting" og føler seg tom. Det kan være lurt å prate med noen om det, foreldrene dine og/eller fastlegen kan være et godt sted å begynne. Ellers så kan helsestasjon for ungdom være et sted å prate med noen. Uansett er det veldig lurt å få snakket med noen du stoler på, du skal ikke behøve å ha det sånn alene. Veldig, veldig mange blir deprimerte i løpet av livet, så du er ikke alene. Klem til deg ❤️ Anonymkode: 96e23...7c3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå