Gå til innhold

Vil menn bli tatt på rumpa?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vil menn i 2018 bli hilst på ved at en dame som du kjenner får ta deg på rumpa?

Vil dere svare rmenn?

Anonymkode: 524c6...683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dama kan gjerne ta meg på rumpa, men jeg opplevd 3 ganger at ukjente kvinner har gjort det og det var dritkjipt.

sitter en flokk dumme småbrisne ugler der og en av de skal tøffe seg for de andre....kvalmt!

Anonymkode: ba34b...b30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ukjente kvinner har gjort det og det var dritkjipt.

sitter en flokk dumme småbrisne ugler der og en av de skal tøffe seg for de andre....kvalmt!

Hæ! Det er jo dette jeg drømmer om. 

Hvor er dette? 

Anonymkode: 524c6...683

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble tatt på rumpa flere ganger på byen da jeg var 18-20. Første gang ble jeg så overrasket at jeg ikke rakk å reagere. De andre gangene var det mer irritasjon, hva er vitsen liksom hvis du ikke følger opp med en blowjob.

 

 

Anonymkode: 5101f...044

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært en ære. Men samtidig hadde jeg følt at jeg skitnet til hånda hennes med rumpa mi.

Anonymkode: d65dd...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skuldra, rompa, ryggen - hvor som helst....vær så snill...overarmen? Somebody please touch me!!!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ! Det er jo dette jeg drømmer om. 

Hvor er dette? 

Anonymkode: 524c6...683

En gang på julebord, to ganger på byen et sted i Midtnorge.

Hvis det å bli tatt på rumpa av småfulle 30 år gamle småbarnsmødre på fest er din drøm så værsågod. 

Det er kleint og de gjør det for å «tøffe» seg for venninnene....

 

Anonymkode: ba34b...b30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer alt for sjeldent!

(altså har hendt at jeg har fått komplimenter for den når jeg har brukt DE dongeribuksene) Men rent fysisk, aldri 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke huske sist jeg var på byen og IKKE ble tatt på rumpa. Jenter gjør dette hele tiden, også mine kompiser opplever dette. Jeg liker det ikke spesielt, men føler meg ikke krenket. Men jeg innrømmer at jeg har tenkt tanken på hvis det var omvendt... Tipper jeg hadde sittet i avhør hos politiet om jeg hadde gjort det samme....

Anonymkode: b1c4d...e16

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan ikke huske sist jeg var på byen og IKKE ble tatt på rumpa. Jenter gjør dette hele tiden, også mine kompiser opplever dette. Jeg liker det ikke spesielt, men føler meg ikke krenket. Men jeg innrømmer at jeg har tenkt tanken på hvis det var omvendt... Tipper jeg hadde sittet i avhør hos politiet om jeg hadde gjort det samme....

Anonymkode: b1c4d...e16

Jeg tipper du ikke hadde det, dramaqueen.

Anonymkode: eaf24...2b5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke huske sist jeg var på byen og IKKE ble tatt på rumpa. Jenter gjør dette hele tiden, også mine kompiser opplever dette. Jeg liker det ikke spesielt, men føler meg ikke krenket. Men jeg innrømmer at jeg har tenkt tanken på hvis det var omvendt... Tipper jeg hadde sittet i avhør hos politiet om jeg hadde gjort det samme....

Anonymkode: b1c4d...e16

Typisk mannfolk å overdrive kvinner sin reaksjon, nei du blir ikkje anmeldt for sånt.. i såfall hadde ikkje politet gjort annet.. slutt å være så jævla over dramatisk og overfølsom...

Anonymkode: 931ab...fda

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.8.2018 den 21.01, AnonymBruker skrev:

Vil menn i 2018 bli hilst på ved at en dame som du kjenner får ta deg på rumpa?

Vil dere svare rmenn?

Anonymkode: 524c6...683

Jeg hadde blitt så kåt, ville spurt om hun ville knulle

Anonymkode: 9853c...038

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.8.2018 den 21.32, Gent82 skrev:

Skuldra, rompa, ryggen - hvor som helst....vær så snill...overarmen? Somebody please touch me!!!

Desperasjon er ikke tiltrekkende.

Anonymkode: 664ae...b40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Desperasjon er ikke tiltrekkende.

Anonymkode: 664ae...b40

Å..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker det delvis fordi det er godt å bli tatt på og delvis fordi det var da enkelt å skjønne at hun i det minste var litt interessert om så bare at hun var interessert i å ta på meg. Jeg har aldri vært den som har gjort det selv først, jeg lar bestandig jenta ta første steget når det kommer til noen fysisk kontakt bare for at jeg ville aldri gjøre at hun følte seg ukomfortabel. Om så bare det var i en vennlig situasjon hvor jeg hadde en go venninne som var et hode lavere enn meg og veide ingenting så jeg kunne lett løfte henne, og skjedde ofte at jeg hadde henne under armen eller løftet henne opp og som om jeg gjorde vekt løft. Men jeg hadde aldri gjort det om hun ikke følte at det var greit og at hun ofte kom bort til meg og ba om å ble løftet slik at jeg følte meg komfortabel med å vite at hun faktisk likte det. 

Jeg unngikk også i starten å ta henne på rompa tils hun flyttet hånden dit selv når jeg holdt henne og sa jeg skulle ta tak, vi var aldri noe mer enn venner som et par ganger lekte på grensa,men jeg satte pris på at hun følte seg så komfortabel med meg at kroppskontakt var lov. Vi klinte et par ganger og hadde en kveld hvor vi gikk lenger etter jeg bar på henne for at hun skulle bli varm når vi hadde vært å badet. Hun hadde en stor kåpe med seg og tok den over oss mens hun hang rundt halsen min med beina rundt for å holde seg fast, og klarte ikke å la være å få ereksjon men før jeg rakk å bli flau før hun kysset meg. Så satt vi en hel gjeng i en time i hagen med henne på fanget mens jeg var inni henne. De skjønte selvfølgelig va som foregikk for de klarte ikke å la være å le mens vi snakket en god stund og de plutselig skjønte at det foregikk noe er enn bare kos når hun smått trakk veggene ihop for å holde den hard og jeg prøvde å holde pokeransikt men klarte ikke å la være å bli rød og svett i ansiktet. Før vi da gikk på toalettet for å avslutte men bestemte oss for å stoppe der for å ikke riskere å ødelegge forholdet for vi viste begge to at vi ikke hadde fungert som noe mer enn nære venner. Vi klinte et par ganger etter det og hun gikk ned på meg en gang når jeg hadde bursdag, men nå er hun i et seriøst forhold så eneste kroppskontakten vi nå har er hallo og hade klem. 

Jeg vet at i min alder så er det meningen at man bare skal ta på partnern sin, men siden jeg aldri har truffet noen som vil bli seriøse pga livssituasjonen min så savner jeg når selv små fysiske handlinger var akseptert rundt venninner. Med henne gikk det selvfølgelig langt lengre, men jeg hadde ugly duckling syndrom når jeg gikk fra å være kort, feit og stygg til å vokse kraftig på bare et år og så trente for å få ny kropp. Føltes godt når kvinner kom opp og tok meg på brystkassa, noen turte å gå lengre og tok meg på magen og førte fingrene over mens et mindretall kunne finne på starte fra toppen og så ville de "kjenne på låret mitt" før de tilslutt tok tak i det som de egentlig var interessert i. Skjedde et par ganger hvor jeg fikk noen skuffende blikk først men de ville ikke være fornærmende, men når jeg så det blikket sa jeg "vet du håpet på mer men jeg lover jeg er en real 3X grower". Det at jeg sa det med så ekstremt selvtilit tror jeg hjalp veldig, og tror faktisk det ledet et par ganger til mer enn de hadde tenkt. Hvor de egentlig bare ville kjenne litt men så løfte om at jeg kunne bli større gjorde dem nysgjerrige.

Men nå som jeg er 29 er den tid over at man tar på de i venninne gjengen, skjer at eldre damer på byen kan begynne å tafse, men ingen som er nærmere min egen alder. Kanskje om de er 21-22, som de to jeg møtte i sommer som kom å holdt rundt meg på dansegulvet og dro meg med hjem. Noen syntes jo selvfølgelig det var upassende at jeg gikk etter "ung jenter". Men hun vennina mi syntes det var hysterisk morsomt å se på hvordan de oppførte seg på klubben og sa til meg når de var en tur på toalettet at jeg burde forvente å bli behandlet som et kjøttstykke den kvelden så jeg burde kose meg mest mulig og ga meg en pille hun sa jeg skulle ta når vi kom til bilen da den vill være i full effekt når vi var framme. En kveld jeg kommer til å huske for resten av livet mitt, men var forsatt sjokkert over at det skjedde for jeg har ikke de magemusklene lenger etter jeg måtte gjennomgå en operasjon. Men at jeg forsatt er stor i overkroppen og har noen "battle scars" ser ut til å kan være nok 😂

Trodde egentlig aldri det ville skje siden jeg ikke hadde møt noen særlig interesserte damer dette siste året etter operasjonen, men nå fungerer jeg jo relativt normalt igjen, så hvem vet hva høsten vil bringe. Samtidig hadde jeg håpet på å finne et seriøst forhold, jeg er ikke spesielt kresen av meg så er ikke derfor jeg er singel. Jeg sier ikke at det er damene det er feil på, jeg treffer bare ingen som vil gå lengre enn KK hvor personligheten vår matchet. 

Anonymkode: b07c8...964

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Desperasjon er ikke tiltrekkende.

Anonymkode: 664ae...b40

Jo, det er det. 

 

Anonymkode: 920c3...673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.8.2018 den 21.01, AnonymBruker skrev:

Vil menn i 2018 bli hilst på ved at en dame som du kjenner får ta deg på rumpa?

Vil dere svare rmenn?

Jeg er singel så  bare slå deg løs  :)  Har aldri opplevd at en dame gjør akkurat det, og hadde nok lurt på om hun var riktig skrudd sammen om hun bare gjorde det helt slik uten videre. Det er jo ikke helt normalt om man er mann eller kvinne. Men om en kvinne gjør det med meg? Ville bare smilt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...