Dreamoflove Skrevet 7. august 2018 #1 Skrevet 7. august 2018 (endret) Jeg er ganske forvirret nå. Hva er dette for noe at jeg ikke kan bli interessert i noen andre menn, pga. jeg tenker på en hele tiden. Jeg kan ikke si at jeg er forelsket i denne fyren eller noe, fordi at jeg ikke kjenner ham så godt heller. Er det mulig at man blir forelsket i noen uten å kjenne ham så godt? Endret 7. august 2018 av Dreamoflove
eller Skrevet 7. august 2018 #2 Skrevet 7. august 2018 Det er klart du kan bli forelsket i en du ikke kjenner godt. Husk bare på at forelskelse ikke er kjærlighet, selv om kjærlighet kan gro fra en forelskelse. Ofte gjør den jo ikke det. 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #3 Skrevet 7. august 2018 Nei, det heter å være betatt, hooked eller avstandsforelsket. Anonymkode: fecf8...fb2
Dreamoflove Skrevet 7. august 2018 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2018 47 minutter siden, eller skrev: Det er klart du kan bli forelsket i en du ikke kjenner godt. Husk bare på at forelskelse ikke er kjærlighet, selv om kjærlighet kan gro fra en forelskelse. Ofte gjør den jo ikke det. Er veldig forvirret her. Tror at jeg ble forelsket i fyren ved først øyeblikk. Har ellers aldri hatt det slikt med noen andre enn han. Så merkelig at dette går ann. Men hva er ekte kjærlighet? Må den testes mange ganger før at man vet det er ekte?
eller Skrevet 7. august 2018 #5 Skrevet 7. august 2018 12 minutter siden, Dreamoflove skrev: Er veldig forvirret her. Tror at jeg ble forelsket i fyren ved først øyeblikk. Har ellers aldri hatt det slikt med noen andre enn han. Så merkelig at dette går ann. Men hva er ekte kjærlighet? Må den testes mange ganger før at man vet det er ekte? Neida. Det er forskjell å bli forelsket i en du allerede er glad i, og i en du ikke kjenner. Forelskelsen går over. Det gjør også forholdet, om ikke det har bygget seg opp kjærlighet. Kjærlighet ved første blikk vet vi ikke om har oppstått før vi har vært i forholdet over tid. Forelskelse ved første blikk er ikke uvanlig. 1
Hoppetaujenta Skrevet 7. august 2018 #6 Skrevet 7. august 2018 (endret) Det går også an å bli forelsket i den forelsketfølelsen som betatthet bringer. ⭐ Det er en god følelse og helt sikkert både sunn og velgjørende. Jeg snakker her av lang erfaring! Endret 7. august 2018 av Hoppetaujenta 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå