Gå til innhold

Dårlige venner Vs venneløs


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har venner altså å være med, rundt 4-5 jeg vil kalle venner. Men, et par av de tror jeg ikke er så gode allikevel. Føler aldri de bryr seg nok, møter foregår på deres premisser. Hun ene tar liksom kun kontakt når samboeren skal bort etc, for DA har hun tid. Jeg tar initiativ utenom altså. Men foreslår jeg å møtes kan jeg ende opp med å ikke få et ordentlig svar. Dette er folk jeg har kjent hele livet, så vanskelig å gi opp. Noen venner møter jeg sjelden pga avstand. Misunner folk med stort nettverk. Er vel det jeg mangler mest i livet... 

Har hele livet endt opp med relasjoner jeg ikke føler bryr seg nok, venner og kjærester. Føler det er noe galt med meg. Jeg er voksen og ikke bare bare å finne nye venner heller. 

Studerer og vurderer melde meg på en idrett til høsten for å bli kjent med nye folk😊 Har barn også, og ukene jeg har de er jeg/vi ensom utenom om det er klassearrangementer. Har ingen venner med barn. Familie bor langt unna. 

Anonymkode: 4ebea...d07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vanlig at folk prioriterer tid med kjæresten, så vet ikke om du kan kalle henne dårlig venninne av det. Men jeg vet hvordan du har det. Hadde et par slike i ungdommen selv. Besteveninna mi flyttet da vi begynte på ungdomsskolen og hadde ei jeg kunne kalle venninne i klassen da, men hun var med på å fryse meg ut når jeg prøvde å menge meg med de offentlig. Etter skolen kunne hun plutselig henge seg på meg hvis moren hennes skulle komme til sentrum og hente henne. Jeg bodde i sentrum.

hun andre var slik at hun åpenbart spurte meg hvis alle andre hadde sagt nei.. fryktelig vondt egentlig. Inkluderte meg heller aldri når hun hadde mange andre på besøk. Selv om venninna bodde i nabolaget og skulle overnatte hos henne, kunne ikke jeg komme fordi venninna skulle være der. En gang prøvde jeg å hinte om at hun bodde i nærheten og jeg ikke skjønte hvorfor hun skulle være et hinder for at jeg skulle komme. Meg fikk ikke noe svar. 

Har ikke kontakt med dem i dag.. 

Anonymkode: 291bb...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan legge til at jeg senere traff en venninne av henne som hun behandlet på samme måte og var med å lo av henne. Jeg prøvde å få mer kontakt med denne jenta og vi utveklset msn. Jeg begynte å skrive med henne og dette fikk da venninna mi greie på. Da ble hun plutselig "lei seg" for at jeg ville møte vennene hennes og ikke henne... :S 

Anonymkode: 291bb...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er vanlig at folk prioriterer tid med kjæresten, så vet ikke om du kan kalle henne dårlig venninne av det. Men jeg vet hvordan du har det. Hadde et par slike i ungdommen selv. Besteveninna mi flyttet da vi begynte på ungdomsskolen og hadde ei jeg kunne kalle venninne i klassen da, men hun var med på å fryse meg ut når jeg prøvde å menge meg med de offentlig. Etter skolen kunne hun plutselig henge seg på meg hvis moren hennes skulle komme til sentrum og hente henne. Jeg bodde i sentrum.

hun andre var slik at hun åpenbart spurte meg hvis alle andre hadde sagt nei.. fryktelig vondt egentlig. Inkluderte meg heller aldri når hun hadde mange andre på besøk. Selv om venninna bodde i nabolaget og skulle overnatte hos henne, kunne ikke jeg komme fordi venninna skulle være der. En gang prøvde jeg å hinte om at hun bodde i nærheten og jeg ikke skjønte hvorfor hun skulle være et hinder for at jeg skulle komme. Meg fikk ikke noe svar. 

Har ikke kontakt med dem i dag.. 

Anonymkode: 291bb...7b2

To av de møtes uten å inkludere meg ja, i situasjoner jeg føler det er naturlig å ville fått en invitasjon. Så det er sårt, når man tror man er venner. 

Anonymkode: 4ebea...d07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...