AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #21 Skrevet 7. august 2018 Jeg er singel med barn, og hadde nok blitt svært smigret.. selv om jeg ikke hadde vært singel også. Anonymkode: 98cd0...fc0 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #22 Skrevet 7. august 2018 Er singel men har ikkje barn, oppleve eit par ganger at menn har tatt kontakt på gata.. har aldri fungert og stortsett altid opplevd det som negativitet. Så du kan fort øydelegg første inntrykket om du skulle møtte på ho igjen i ein annen setting. Anonymkode: 3590f...d6e 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #23 Skrevet 7. august 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Ja, det er jo som du sier enkelte som er single og har lyst til å treffe noen. Tenker også at om jeg sjekker opp vedkommende med en unge så vet jo moren at jeg er klar over at hun har en unge. Så slipper hun eventuelt å lure på når hun skal si ifra om at hun har en unge og om jeg ønsker å date en med unger. TS Anonymkode: 84d0b...72d Kan jo også være slik at det er dagmammaen som er ute på tur. Det er ikke noe vondt i å skulle snakke til og sondere terrenget så lenge du gjør det på en OK måte. Har selv blitt sjekket opp på gata noen ganger, men fant fremgangsmåten litt kleint og har ikke bitt på, men det har jo litt med måten dette har blitt gjort på. Da er det lettere med de man snakker litt med når man venter på bussen, står i kø på butikken osv. Anonymkode: 67c17...9a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå