Gå til innhold

Nye venninner i Drammensområdet?


Siljemor_82

Anbefalte innlegg

Jeg har mye bra i livet mitt. Flotte barn, mann, jobb, hus og familie. Jeg hadde mange venner i ungdomstiden og som ung voksen, men etter og ha etablerte meg på nytt, flyttet et par ganger osv så har vennene falt fra eller befinner seg på andre kanter av landet. Jeg savner nære venninner og betro meg til, gå på cafe med, turer i skog og mark, kanskje en lang helg i en storby, et glass vin ute en kveld? Jeg er glad i å lage mat, trene, gå turer, reise, lese bøker, hagearbeid og være med familien min. Jeg har humor og tar ikke ting så høytidelig. De siste årene har jeg trukket meg litt inn i meg selv og kjent på ensomheten og  litt skam over følelsene. Virker som om alle har nok venner og ikke behov for flere. Men kanskje dette innlegget treffer noen som kjenner seg igjen og ønsker seg venner som meg? Ta gjerne kontakt. Jeg er i midten av 30 årene, men alder har ikke så mye å si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Kanskje litt treg til å svare, siden jeg ikke har vært innom denne delen av forumet på en halv evighet og litt til. Men bedre sent enn aldri sies det. Sier enkelt og greit bare hei jeg. Jeg bor i Drammensområdet selv, og kunne gjerne tenkt meg å utvide vennekretsen litt, siden de fleste jeg har kontakt med bor langt unna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, slenger meg på denne tråden :) Bor i Sandvika, men er jo ikke lenger til Drammen enn det er til Oslo. Har mange av de samme interessene som du beskriver og er ellers blitt en hytteentusiast ( bruker jobbens og DNT). Har et ok nettverk, men etter samlivsbrudd er jeg spent på hvordan den vil utvikle seg og ønsker å ha flere å spille på :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Jeg er ei jente i samme situasjon. Er 31 år og bor i Drammensområdet. Ta gjerne kontakt på pm 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...