AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #1 Skrevet 7. august 2018 Noen som har mistet jomfrudommen full? Hvordan var det? Var det vondt eller kjente du ikke noe nedentil? Anonymkode: 16793...b3b
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #2 Skrevet 7. august 2018 Jeg ble dopet ned. Husker bare at jeg så masse blod på badegulvet og vasken. Hadde bare litt vondt etter for jeg husket ikke selve penetreringen.. Anonymkode: 9d0a2...120
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #3 Skrevet 7. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble dopet ned. Husker bare at jeg så masse blod på badegulvet og vasken. Hadde bare litt vondt etter for jeg husket ikke selve penetreringen.. Anonymkode: 9d0a2...120 Jeg har en kjæreste og vi har prøvd å hatt sex, vi får den inn i meg, men det gjør ganske vondt. Jeg tenkte at hvis vi prøvde å ha det med litt alkhol i blodet, ikke bli dritings, men ganske brisen, ville det kanksje gjøre mindre vondt siden alkholen roer ned nervene. Tror du det kan funke? Anonymkode: 16793...b3b
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #4 Skrevet 7. august 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en kjæreste og vi har prøvd å hatt sex, vi får den inn i meg, men det gjør ganske vondt. Jeg tenkte at hvis vi prøvde å ha det med litt alkhol i blodet, ikke bli dritings, men ganske brisen, ville det kanksje gjøre mindre vondt siden alkholen roer ned nervene. Tror du det kan funke? Anonymkode: 16793...b3b bruk god tid, ha forspill og sørg for at dere blir skikkelig tente før selve penetreringen. snakk med hverandre og prøv forskjellige stillinger, er ikke alltid misjonærstilling er det beste første gang. Å ligge på siden kan være mer behaglig feks, men vi er jo alle forskjellige å nå vet jo ikke jeg hva dere har gjort eller ikke, så jeg bare fyrer løs med råd som kanskje kan hjelpe :). håper du får en fin førstegangs opplevelse. lykke til Anonymkode: 51d7b...ffe 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #5 Skrevet 7. august 2018 Som anonym ffe over sier virker dette mye lurere:) Du må slappe av og ikke tenke at det gjør vondt, for det blir bare vondere av det:) kos dere! Anonymkode: 9d0a2...120
annebanane Skrevet 7. august 2018 #6 Skrevet 7. august 2018 Vær heller edru og bruk god tid på å utforske hverandre og finne ut hva som tenner såpass at du slapper av i musklene nedentil. Begynn f.eks med noe mindre som finger/-re og leketøy, og øv dere oppover med tenningen. Bruk gjerne glidemiddel siden du kanskje ikke produserer like mye naturlig om du er nervøs for at det skal være ubehag. 1
blaffen Skrevet 7. august 2018 #7 Skrevet 7. august 2018 Litt alkohol kan være greit. Med vekt på ordet 'litt'. For min egen del slapper jeg greit av og senker skuldrene allerede ved første slurken. Poenget er ikke å drikke på seg en bedøvelse men å slappe av mentalt og det kan komme lenge før du kjenner rusen. Kanskje det til og med klarer seg med en kopp te? 1
~Tor~ Skrevet 7. august 2018 #8 Skrevet 7. august 2018 4 minutter siden, blaffen skrev: Litt alkohol kan være greit. Med vekt på ordet 'litt'. For min egen del slapper jeg greit av og senker skuldrene allerede ved første slurken. Poenget er ikke å drikke på seg en bedøvelse men å slappe av mentalt og det kan komme lenge før du kjenner rusen. Kanskje det til og med klarer seg med en kopp te? Støtter dette. Er tross alt noe ganske kult. Minnet blir liksom ikke det samme om du er snydens...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå