Gå til innhold

Skal vi danse 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg stemte på Jan Gunnar jeg, fordi han er kjekk. Driter i danse ferdigheter, han er kjekkest så han fikk mine tre stemmer. Håper han vinner. 

Anonymkode: b3bad...7a8

Du stemmer på han fordi han er kjekk?!  🙄 Omg.  

Anonymkode: b0d24...dc5

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å så du vil at jeg skal lyve altså, sorry for at jeg fortalte sannheten da. Det er et tv-program! 

Anonymkode: b3bad...7a8

• Liker 3
Skrevet

Jeg er på min side litt småbetatt av J G, så jeg så ikke så mye på hvem som var best til å danse denna gangen 😘

Anonymkode: bafe0...882

• Liker 1
Skrevet

Herregud, Jan gunner danser jo nesten ikke! Martine fikk jo alt for lite stemmer i dag også (av dommerne) jeg synes at hun er kjempe flink! Hadde gikk henne 10❤️

Anonymkode: 4c8c3...46d

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tviler på at det er vanlig prosedyre.. Einar er fortsatt med. 

• Liker 1
Skrevet

Liker Tore veldig godt altså, men har han noen dansebakgrunn? Skjønner ikke helt hvorfor han er dommer?

Anonymkode: c2f0a...79f

• Liker 1
Skrevet (endret)
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liker Tore veldig godt altså, men har han noen dansebakgrunn? Skjønner ikke helt hvorfor han er dommer?

Tore har dansebakgrunn ja. Flere år med dansing:) Konkurrert en del i standarddansene bl.a

Endret av kindagirl
  • Liker 7
Skrevet
8 timer siden, fotosyntesen skrev:

Når er hun ikke fin...sukk😍

kanskje når hun er hjemme, da har hun sikkert bare morrakåpe og ikke kjole? :)

Anonymkode: 28b95...3e2

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

kanskje når hun er hjemme, da har hun sikkert bare morrakåpe og ikke kjole? :)

Åååh, morrakåpe halveis åpen og rufsete sovehår med soveromsøyne I like😁

Skrevet
6 minutter siden, fotosyntesen skrev:

Åååh, morrakåpe halveis åpen og rufsete sovehår med soveromsøyne I like😁

soveromsøyne er det et ord som norsk språkråd har plukket opp? dessuten sovehår er det et begrep som finnes kun i visse indre kretser? 

Skrevet

At Thea røk ut, viser vel bare at det er like mye seer-sjarm som teller, som danseferdigheter. I alle fall så sent i programmet. Og, når fordelingen var 52/48% så tyder det kanskje på at folk stemte på JG, fordi Thea ble regnet som best. Så fansen til JG mobliserte med ekstra stemmer.

Så langt ut i programmet så burde kanskje dommerstemmene telle dobbelt for eksempel? Blir litt useriøst når beste danser ikke blir med til finalen.

Tror egentlig lite på at det er TV2 som bestemmer resultatet, da hadde de aldri tatt sjansen på å sende ut den beste. Det blir for dumt. Men, er vel ikke første gang en anonym har påstått dette, blir vel ikke mer sannhet likevel.

• Liker 7
Skrevet
5 minutter siden, Pinkee skrev:

At Thea røk ut, viser vel bare at det er like mye seer-sjarm som teller, som danseferdigheter. I alle fall så sent i programmet. Og, når fordelingen var 52/48% så tyder det kanskje på at folk stemte på JG, fordi Thea ble regnet som best. Så fansen til JG mobliserte med ekstra stemmer.

Så langt ut i programmet så burde kanskje dommerstemmene telle dobbelt for eksempel? Blir litt useriøst når beste danser ikke blir med til finalen.

Tror egentlig lite på at det er TV2 som bestemmer resultatet, da hadde de aldri tatt sjansen på å sende ut den beste. Det blir for dumt. Men, er vel ikke første gang en anonym har påstått dette, blir vel ikke mer sannhet likevel.

useriøst er det når dem setter lekepoeng for martine med minus 3 poeng for å gå videre til neste program. 

Dessuten var koregrafien til JG bedre enn til thea. Dansen er det som gjelder, og JG presterte best under duellen. 

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

kjendis og glamour, trenger det i programmet, det er ikke plass til alvorlige personer i programmet, her handler det om å være raus og flott med sitatene sine, og få med seg tv seere. 

Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Martine burde røket i dag!

Anonymkode: b7c03...040

Martine burde gått ut. Thea og Jan Gunnar var de beste. Tror JG fikk flest stemmer fordi fotball er en folkesport, og han er mest kjent. Tragisk når den som sammenlagt har danset best i hele høst går ut. Synes ikke Martine har sjarm, hun virker overfladisk og platt. Thea derimot har karakter. 

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, Atea skrev:

Martine burde gått ut. Thea og Jan Gunnar var de beste. Tror JG fikk flest stemmer fordi fotball er en folkesport, og han er mest kjent. Tragisk når den som sammenlagt har danset best i hele høst går ut. Synes ikke Martine har sjarm, hun virker overfladisk og platt. Thea derimot har karakter. 

alle konkurranser lever sitt eget liv, kan ikke dra med sammenlagt resultat og at dem har lyst til å danse mer. Dette er konkurranse, dermed er det de beste danserne som går videre. Denne gangen var thea dårligst, og koreografien holdt ikke mål denne gangen. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

alle konkurranser lever sitt eget liv, kan ikke dra med sammenlagt resultat og at dem har lyst til å danse mer. Dette er konkurranse, dermed er det de beste danserne som går videre. Denne gangen var thea dårligst, og koreografien holdt ikke mål denne gangen. 

Martine var dårligere. Synes jeg. 

• Liker 4
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Skrevet
3 timer siden, Pinkee skrev:

Det stemmerfor min del i alle fall.

Når vi har kommet så langt i programmet handler det ikke lenger bare om dans, men om formidling, det å skape engasjement hos seerne, og det har ikke Thea klart hos meg.

Thea er flink, det er udiskutabelt, men siden jeg ikke blir fenget av henne, er det likegyldig for meg om hun er med videre, eller ikke.
Jeg klarte ikke å bli engasjert av Amalie Snøløs heller.
Aune Sand skapte engasjement hos meg, men var ikke flink nok til å bli stemt videre for min del.

Men i går var det tre andre dansere som var nesten like flinke som Thea, og de er, etter min mening, like verdige vinnere som hun er.

Hadde det vært Einar som sto i faresonen, som ikke er like danseteknisk flink, men som har en formidlingsevne av det sjeldne, hadde jeg derimot brukt noen kroner på å sende et par SMS.

Anonymkode: c8271...fcb

• Liker 5
Skrevet

Slik som ting har utviklet seg, så håper jeg at Martine ryker neste uke. 

Da er det Einar og Jan Gunnar i finalen, der jeg håper Jan Gunnar vinner.

Einar er ikke en spesielt god danser. Hadde det ikke vært for at han alltid får enkle koreografier, hadde han vært ute for lenge siden. Se bare når det er en dans med fart i, da faller han helt av. 

Anonymkode: a6bc8...3d7

• Liker 2
Skrevet

Skal vi danse handler jo ikke om ferdigheter, men om hvem som har flest "fans" som gidder å stemme. Det er tross alt seerne som avgjør hvem som går videre, dessverre. I går var et dårlig eksempel på det.

Anonymkode: 11dc8...a6c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...