Gå til innhold

Skal vi danse 2018


Jordbærogfløte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Tonus skrev:
 

Synes Sofie Elise var den beste så langt i kveld!

Hun var veldig bra i dag. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klinka til da jeg ble spurt om alder i flertall.. Altså «dere».. sorry igjen..

Anonymkode: bafe0...882

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tonus skrev:
 

Synes Sofie Elise var den beste så langt i kveld!

Ja! Herregud som hun har utviklet seg, kjempebra! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, vintage skrev:
 

Hun var veldig bra i dag. 

Enig!

Anonymkode: bafe0...882

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plannergirl

Synes både Sophie Elise og Martine gjorde det utrolig bra i dag. Synes de begge har utviklet seg og leverer bedre for hver gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Plannergirl skrev:
 

Synes både Sophie Elise og Martine gjorde det utrolig bra i dag. Synes de begge har utviklet seg og leverer bedre for hver gang. 

Helt enig! Håper Morten kan klare å ha samme utvikling, for digger energien hans!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde egentlig aldri trodd Sophie Elise hadde en slik stå-på vilje, at hun ville klare en slik utvikling som hun har hatt. Må revurdere min oppfatning av rosabloggere😁 Hun imponerer virkelig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg klinka til da jeg ble spurt om alder i flertall.. Altså «dere».. sorry igjen..

Anonymkode: bafe0...882

Det er greit😊

Anonymkode: cf85f...52b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Tonus said:
 

Synes Sofie Elise var den beste så langt i kveld!

Det synes jeg og. Men jeg har ikke sett alle programmene etter de to første eller noe sånt. Da hadde hun knekk i knærne. Hun skal ha pluss for at hun klarer å leve seg inn i rollen i dansen, utrykket i ansiktet. Jeg begynner å heie på henne. Hvor mange andre skal danse i kveld? Hun bokseren har jeg også sansen for, men hun har ikke danset. Gleder meg, ble sittende og se på programmet, hadde tenkt å se det i morn. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Pinkee skrev:
 

Hadde egentlig aldri trodd Sophie Elise hadde en slik stå-på vilje, at hun ville klare en slik utvikling som hun har hatt. Må revurdere min oppfatning av rosabloggere😁 Hun imponerer virkelig.

Å jo da, hun er så undervurdert. Skikkelig perfeksjonist og "flink pike"☺

Anonymkode: cf85f...52b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Å jo da, hun er så undervurdert. Skikkelig perfeksjonist og "flink pike"☺

Anonymkode: cf85f...52b

Hun er forresten danser fra før av, så interessen er jo der.

Anonymkode: cf85f...52b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan Gunner er jo fantastisk, men jeg får hele tiden inntrykket av at de fleste menn i dette programmet ikke ville klart annet enn å bevege seg på gulvet og løfte litt. Mine tanter sier at de følger med og blir fasinert av hva menn kan klare å prestere siden de må føre, men jeg heier på damene. Gleder meg til å se dronninga på gulvet. Av mennene er Jan Gunnar best. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke Rikke, hun tar for mye plass og fremhever seg selv med koreografien. Forstår at det er sånn generelt sett mannens oppgave å fremheve kvinnene. Men det er jo hans prestasjoner som er viktigst her. 

Anonymkode: b3bad...7a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Liker ikke Rikke, hun tar for mye plass og fremhever seg selv med koreografien. Forstår at det er sånn generelt sett mannens oppgave å fremheve kvinnene. Men det er jo hans prestasjoner som er viktigst her. 

Anonymkode: b3bad...7a8

Merker ofte at de parene, hvor den profesjonelle danseren er damen, danset og viser seg masse frem, mens han som faktisk er med i konkurransen nesten bare «er der»? 🤭

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damene er virkelig best i år, så tror mennene må legge seg i hardkjør på treningssenteret nå. Jan Gunnar(?) er best av mennene synes jeg, men får liksom ikke helt fatt på han personlighetsmessig når han danser

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...