Gå til innhold

Skal vi danse 2018


Jordbærogfløte

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, loffen skrev:

 'Selv om mange ser film og serier i det de kommer ut, ber vi om at dette allikevel respekteres.'

Dette refereres til de som ser ting på SUMO o.l. IKKE vi som ser program når de er på TV til faktisk sendetid! 
Det er ikke spoiling. 
Herregud! 

Jeg er enig i dette! Tenker bare på de ikke er det, så slipper man sånn stress

Anonymkode: fc3b1...cc8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Husk å holde deg borte fra alt av nettaviser, SoMe osv det neste døgnet da 😂  Herlighet, noe av det dummeste jeg har lest i hele dag..  Og hold deg for all del vekk fra denne tråden. 

Anonymkode: b0d24...dc5

Glemte også å skrive: Kontakt vg, tv 2 og dagbladet. Fortell dem at du ikke skal se programmet før i morgen, så fint om de kan la være å skrive hvem som ryker ut i kveld, for det er jo spoiling. :ironi:

Anonymkode: b0d24...dc5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det står i de nye retningslinjene at det er spoiling fordi ikke alle ser ting når de blir sendt direkte. :) Etter reglene er alt spoiling fordi ikke alle ser det når det blir sendt.

Anonymkode: 1a26f...ff5

Pass på så du ikke ser på nyheter eller leser nettaviser, oppdateringer på fb osv også da. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kun et par som markerte seg betydelig kontra andre parene. Så jeg har gitt mine stemmer(tre stemmer-gratis) på bakgrunn av det kun til det ene paret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde med at han mannlige programlederen var byttet ut med en annen mann på slutten ? Var det bare ment som humor ? Eller hva skjedde ?

Anonymkode: e7b38...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt synd Sophie elise lever sitt liv igjennom internett og er i den sinntilstanden. Synd også hun ikke klarer å leve sitt liv nå, men lar tilbakeskjedd historier få prege henne enda. Men det viser seg at alle som bruker sin tid på blogg er kun opptatt å få anerkjennelse. 

Anonymkode: 28b95...3e2

Eh? Har du noen gang fått drapstrusler? Vet du hvordan det føles? Det er klart det preger hun! Og hva vet du om lever livet sitt eller ikke? Jeg er så lei folk som tror de vet alt om alle! I kveld skulle deltagerene fortelle en historie, og jeg synes faktisk det er helt naturlig at hun valgte å dele dette. Jeg synes også det er bra at andre får se hva hun har vært igjennom, for det er mange som ikke vet hvordan folk holder på. 

Anonymkode: 0b7c6...8d4

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjedde med at han mannlige programlederen var byttet ut med en annen mann på slutten ? Var det bare ment som humor ? Eller hva skjedde ?

Anonymkode: e7b38...be9

Såkalt humor ja 😛 programlederen og han som stod der på slutten har vært med i «raske menn» sammen tidligere. 

Anonymkode: 0b7c6...8d4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Såkalt humor ja 😛 programlederen og han som stod der på slutten har vært med i «raske menn» sammen tidligere. 

Anonymkode: 0b7c6...8d4

OK, takk 😊 skjønte ingenting, da jeg holdt på med andre ting et øyeblikk og plutselig var det ny mannlig programleder 😂

Anonymkode: e7b38...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som synes nivået er veldig lavt i år? Synes egentlig ingen har klart å hevde seg i toppen enda, og det har jo gått noen uker nå. Kom over noen videoer fra den amerikanske versjonen, og nivået der er helt annerledes. Dette her er en dans fra første(!!) sending for noen år siden. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke hvorfor Sophie Elise alltid skal beskyldes for å sippe, prøve å få anerkjennelse osv. Enda tristere er det at folk har den holdningen at hun må bare " komme seg over det" hun har opplevd. Hvem er andre til å bestemme hvor fort man skal gi slipp på vonde opplevelser??
Syns hun leverte en sterk historie idag. 
Men ja.. Dansemessig har hun mye å gå på, men det er hun ikke alene om:)

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, kindagirl skrev:

Forstår ikke hvorfor Sophie Elise alltid skal beskyldes for å sippe, prøve å få anerkjennelse osv. Enda tristere er det at folk har den holdningen at hun må bare " komme seg over det" hun har opplevd. Hvem er andre til å bestemme hvor fort man skal gi slipp på vonde opplevelser??
Syns hun leverte en sterk historie idag. 
Men ja.. Dansemessig har hun mye å gå på, men det er hun ikke alene om:)

Enig :)  Og da fikk for høye poenger, er du enig? :) Selve koreografien var en 9er, men ikke dansen  

Anonymkode: fc3b1...cc8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, ValarMorghulis skrev:

Er det bare jeg som synes nivået er veldig lavt i år? Synes egentlig ingen har klart å hevde seg i toppen enda, og det har jo gått noen uker nå. Kom over noen videoer fra den amerikanske versjonen, og nivået der er helt annerledes. Dette her er en dans fra første(!!) sending for noen år siden. 

 

Enig at nivået på den norske versjonen er svært lavt men det blir nok litt feil å sammenligne Alfonso Ribeiro med den «jevne» deltaker da han er tidligere proffdanser på blant annet Broadway :)

Konseptet er vel bygget på at kjendisene ikke skal ha noe danseerfaring fra før av? Dette gjelder tydligvis ikke for den amerikanske versjonen!🤷‍♀️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg har aldri, aldri hatt sansen for Aune Sand. Han er klein og litt for rar for min smak. Men at han er en mann som bærer hjerte på utsiden, det kan jeg ikke benekte. Rørende å høre hvordan han snakket om sin bonussønn. 

Anonymkode: b3bad...7a8

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Mariángel skrev:

Enig at nivået på den norske versjonen er svært lavt men det blir nok litt feil å sammenligne Alfonso Ribeiro med den «jevne» deltaker da han er tidligere proffdanser på blant annet Broadway :)

Konseptet er vel bygget på at kjendisene ikke skal ha noe danseerfaring fra før av? Dette gjelder tydligvis ikke for den amerikanske versjonen!🤷‍♀️

Da blir det noe helt annet ja, var ikke klar over at han er tidligere proffdanser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De der kamera/filmeffektene ødela nok nye for aleksander. Dårlig trekk altså.

 

Synes forøvrig det er fortjent at han ligger langt nede, men tror han hadde vært berget ved "vanlig" filming.

Anonymkode: b522c...a5d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, kindagirl skrev:

Aune er bare så snill og god. Han var oppriktig lei seg på andres vegne ❤️

Ja, jeg ventet egentlig bare på at han skulle si at han trekker seg jeg.... 😬

Anonymkode: 37c1e...e57

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg ventet egentlig bare på at han skulle si at han trekker seg jeg.... 😬

Anonymkode: 37c1e...e57

Blir ikke sjokkert om han hadde tilbudt de plassen sin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...