Gå til innhold

Skal vi danse 2018


Jordbærogfløte

Anbefalte innlegg

På 29.9.2018 den 22.00, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg ventet egentlig bare på at han skulle si at han trekker seg jeg.... 😬

Anonymkode: 37c1e...e57

 

På 29.9.2018 den 22.00, kindagirl skrev:

Blir ikke sjokkert om han hadde tilbudt de plassen sin

Fikk rett, dere :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bøff Eløff

For en kaotisk start de har hatt på det programmet. Og jeg synes det er tåpelig av Aune å trekke seg for den skrikedukka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Bøff Eløff skrev:

For en kaotisk start de har hatt på det programmet. Og jeg synes det er tåpelig av Aune å trekke seg for den skrikedukka.

Det er ikke tåpelig. Det er tappert

Anonymkode: 58399...0f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøff Eløff
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er ikke tåpelig. Det er tappert

Anonymkode: 58399...0f5

Nei, det er latterlig. Det er folkene som stemmer og dommerne som bestemmer, danserne har bundet seg til en kontrakt. 

Endret av Bøff Eløff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, vintage skrev:

 

Fikk rett, dere :)

Drømmer han om å få Amalie sin jordbærmus, mon tro?

Anonymkode: e8070...615

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Drømmer han om å få Amalie sin jordbærmus, mon tro?

Anonymkode: e8070...615

Han er gift 

Anonymkode: 58399...0f5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Scherbatsky skrev:

Har du sett den britiske første episoden (forrige uke) denne sesongen? Jeg ble helt satt ut av hvor gode de folka var! HELT annet nivå enn Norge sitt første program.

 

Nå tror jeg ikke det er slik at vi i Norge generelt har lærevansker eller er dårligere til å danse enn de i England eller USA. Jeg tenker de tar inn deltagere som allerede KAN danse slik at nivået er høyere fra start. 

Noe av det jeg synes er spennende med programmet her til lands er nettopp  at vi ser en så enorm utvikling hos deltagerne og at vi ikke kan vite hvem som virkelig har talent for etter noen programmer. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dobbeltmoral eller ingen moral - hva er best, egentlig? Sophie har ofte gjort ting som strider i mot det hun står for og mener. Noen ganger er det etterpåklokskap, og mange ganger tar usikkerheten hennes over egen moral. Skal ikke folk få lov til å gjøre feil? Det viktigste er å lære av dem, og der synes jeg Sophie er en av de mest ærlige og åpne bloggerne! Hun snakker mye om sine egne problemer, ja, men det er fordi hun vil være åpen om det, og gjøre til at andre i samme situasjon ikke føler seg alene og tørre å åpne seg. Psykisk helse er fremdeles tabu og der gjør hun en god jobb med å fremme åpenhet!

Det må være lov å være glad i sminke og skjønnhet og samtidig være opptatt av viktigere ting som miljøvern. Hun har også gang på gang sagt at operasjonene hennes ikke hjalp henne til å føle seg bedre og ber andre om å ikke operere seg for å få et bedre selvbilde. Å gå rundt med en sånn usikkerhet Sophie har, som konstant ligger i bakgrunnen og påvirker valgene hun tar, og det behovet hun har for bekreftelse, det er ingen lek! Been there, done that! Det fører til mange dårlige valg, dessverre. Det kalles å være et menneske.

Jobben hennes er å være en influencer. Hun annonserer skjønnhetsprodukter, men hun tar også opp viktige ting som får folk til å åpne øynene. Freia Påskeegg-saken er et godt eksempel.

Det må være utrolig vanskelig å være en offentlig person som forventes å være perfekt og ta alle de riktige valgene for alt du står for. Det beste hadde kanskje vært å holde meningene sine for seg selv, men da hadde man vel fått massiv kritikk for å ikke eie ryggrad.

Anonymkode: ca662...128

Så utrolig enig! Hun får så mye hets uansett hva hun gjør. Stakkars menneske!  Synes hun hadde den desidert beste dansen. Hun var råflink

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han følte kanskje ikke at han hadde så mye å tape på å ofre seg da han egentlig allerede hadde blitt stemt ut. Han hadde ikkje vert der om ikke klovnen ble diska.

Anonymkode: cf85f...52b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er gift 

Anonymkode: 58399...0f5

Og? Det skjer jo aldri at gifte menn har lyst på noe fremmed. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dobbeltmoral eller ingen moral - hva er best, egentlig? Sophie har ofte gjort ting som strider i mot det hun står for og mener. Noen ganger er det etterpåklokskap, og mange ganger tar usikkerheten hennes over egen moral. Skal ikke folk få lov til å gjøre feil? Det viktigste er å lære av dem, og der synes jeg Sophie er en av de mest ærlige og åpne bloggerne! Hun snakker mye om sine egne problemer, ja, men det er fordi hun vil være åpen om det, og gjøre til at andre i samme situasjon ikke føler seg alene og tørre å åpne seg. Psykisk helse er fremdeles tabu og der gjør hun en god jobb med å fremme åpenhet!

Det må være lov å være glad i sminke og skjønnhet og samtidig være opptatt av viktigere ting som miljøvern. Hun har også gang på gang sagt at operasjonene hennes ikke hjalp henne til å føle seg bedre og ber andre om å ikke operere seg for å få et bedre selvbilde. Å gå rundt med en sånn usikkerhet Sophie har, som konstant ligger i bakgrunnen og påvirker valgene hun tar, og det behovet hun har for bekreftelse, det er ingen lek! Been there, done that! Det fører til mange dårlige valg, dessverre. Det kalles å være et menneske.

Jobben hennes er å være en influencer. Hun annonserer skjønnhetsprodukter, men hun tar også opp viktige ting som får folk til å åpne øynene. Freia Påskeegg-saken er et godt eksempel.

Det må være utrolig vanskelig å være en offentlig person som forventes å være perfekt og ta alle de riktige valgene for alt du står for. Det beste hadde kanskje vært å holde meningene sine for seg selv, men da hadde man vel fått massiv kritikk for å ikke eie ryggrad.

Anonymkode: ca662...128

Alt hun gjør og sier er for å tjene penger. Hun skriver kun det hun tror vil generer mest mulig inntekter, ikke hva hun faktisk mener. Hvorfor har du så vanskelig for å forstå det? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Khloe P.T skrev:

Nå tror jeg ikke det er slik at vi i Norge generelt har lærevansker eller er dårligere til å danse enn de i England eller USA. Jeg tenker de tar inn deltagere som allerede KAN danse slik at nivået er høyere fra start. 

Noe av det jeg synes er spennende med programmet her til lands er nettopp  at vi ser en så enorm utvikling hos deltagerne og at vi ikke kan vite hvem som virkelig har talent for etter noen programmer. 

Ja, enig. Også er det veldig vanskelig å plukke ut deltagere som ikke kan danse heller da hele «The entertainment industry» i LA krever at de fra barnsben av både kan synge, spille skuespill og danse for å i det hele tatt kunne komme på audition. Man skal ha mange ben å gå på med andre ord. Mens norske kjendiser gjerne kun kan « en av delene»  (eller ingen av de):)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden både dommer og publikum var omtrent 50/50, så skal man ikke se bort om Alexander og Snøløs havner i enda en duell til lørdagen som kommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dansepartneren til Martine Lunde er så kjekk! 

 

Anonymkode: 51451...d1f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 1.10.2018 den 20.00, Jordbærkake34532 skrev:
 

Siden både dommer og publikum var omtrent 50/50, så skal man ikke se bort om Alexander og Snøløs havner i enda en duell til lørdagen som kommer. 

Jeg føler på en måte at Snøløs har sneket seg inn igjen.

Anonymkode: 88e04...6d7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at mange klager over at Amalie har kommet inn igjen, har dere glemt at Aune egentlig ble stemt ut først eller? Ser ikke helt hvorfor det er så mye verre at Amalie gjorde det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, ValarMorghulis skrev:
 

Ser at mange klager over at Amalie har kommet inn igjen, har dere glemt at Aune egentlig ble stemt ut først eller? Ser ikke helt hvorfor det er så mye verre at Amalie gjorde det. 

Amen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.10.2018 den 12.24, AnonymBruker skrev:
 

Dansepartneren til Martine Lunde er så kjekk! 

 

Anonymkode: 51451...d1f

Ja, men synes han kysser alt for mye på henne. Det er jo heeele tiden. 

Han så skuffet ut når Martine så set var rart og unaturlig å danse intimt med han.

Anonymkode: cf85f...52b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...