Gå til innhold

Skal vi danse 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal ikke se programmet før i morgen, så dere må huske på å skrive i spoiler når dere kommenterer hvem som ryker ut i dag.

Anonymkode: 1a26f...ff5

Hvis du ikke skal se programmet før i morgen, hvorfor i alle dager er du inne på denne tråden da? :P Jeg skjønner ikke helt. 

Anonymkode: b0d24...dc5

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva var fantastisk? :)

Anonymkode: fc3b1...cc8

Formidlingen, det som det handlet om i kveld. Hun er ikke den stødigste danseren, men hun formidlet enormt bra i kveld og traff meg rett i hjerterota

Anonymkode: af5ce...f54

• Liker 5
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal ikke se programmet før i morgen, så dere må huske på å skrive i spoiler når dere kommenterer hvem som ryker ut i dag.

Ukas beste 😂

• Liker 14
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, fordi det står i reglene, noe jeg synes er kjekt fordi da slipper jeg (og andre) å få fremtidige seeropplevelser ødelagt.

Men nok avsporing, ville bare minne om dette. :)

Hva står det i reglene? 

Og kan du fortelle hvorfor du skal lese her inne før du ser programmet? Alt blir jo spoiling - hvordan er deltaker gjør det, er jo også spoil. 

• Liker 8
Skrevet (endret)
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hallo.. det er ikke spoiling nå når det faktisk blir sendt på TV. 🙄
At du velger å ikke se det før senere har ikke noe med spoiling å gjøre. 

Endret av loffen
  • Liker 15
Skrevet
Akkurat nå, loffen skrev:

Hallo.. det er ikke spoiling nå når det faktisk blir sendt på TV. 🙄
At du velger å  ikke ser det før senere ha ikke noe med spoiling å gjøre. 

Jo, det står i de nye retningslinjene at det er spoiling fordi ikke alle ser ting når de blir sendt direkte. :) Etter reglene er alt spoiling fordi ikke alle ser det når det blir sendt.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det står i de nye retningslinjene at det er spoiling fordi ikke alle ser ting når de blir sendt direkte. :) Etter reglene er alt spoiling fordi ikke alle ser det når det blir sendt.

:klaske: 

• Liker 7
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva står det i reglene? 

Og kan du fortelle hvorfor du skal lese her inne før du ser programmet? Alt blir jo spoiling - hvordan er deltaker gjør det, er jo også spoil. 

Det står: " Spoiling. Dette skal markeres i tittelen på tråden, og helst også i selve tråden, så man minsker sjansen for at andre får ødelagt fremtidige underholdningsopplevelser. Selv om mange ser film og serier i det de kommer ut, ber vi om at dette allikevel respekteres. "

Siden det ikke sto spoiler i trådtittelen her så regnet jeg med at det ville skriver i spoilertag i selve innleggene, men ville bare minne på.

For meg er ikke det spoiling å lese hvordan de danser, fordi det er noe annet å se det selv. Mens resultatet, hvem som går ut osv., det er spoiling. Derfor gjør det meg ikke noe å lese her nå, men jeg går ut av tråden når de har danset ferdig.

Nå avslutter jeg dette. :)

Skrevet
Akkurat nå, loffen skrev:

:klaske: 

Det er ikke jeg som har laget reglene da.

• Liker 1
Skrevet

Vennligst dokumenter kilden til din påstand. Du kan ikke kreve at vi skal ta hensyn til deg, og det er ikke vår skyld at du ikke får sett programmet før i morgen.

Hvis du ikke ønsker at vi skal røpe hvem som ryker, forstår jeg ikke hvorfor du er i denne tråden akkurat nå.

Anonymkode: 22d99...ae7

• Liker 2
Skrevet

jeg vil ha reglen. Kan  du viste Akkurat hva det står? Takk

I så fall er det meste her inne spoiling ,da? 

Skrevet (endret)

kan jeg kalle meg rakettforsker om dem som danser sist ryker ut i danseprogrammet?

Endret av Egenskap
Skrevet

Det står: " Spoiling. Dette skal markeres i tittelen på tråden, og helst også i selve tråden, så man minsker sjansen for at andre får ødelagt fremtidige underholdningsopplevelser. Selv om mange ser film og serier i det de kommer ut, ber vi om at dette allikevel respekteres. "

Siden det ikke sto spoiler i trådtittelen her så regnet jeg med at det ville skriver i spoilertag i selve innleggene, men ville bare minne på.

For meg er ikke det spoiling å lese hvordan de danser, fordi det er noe annet å se det selv. Mens resultatet, hvem som går ut osv., det er spoiling. Derfor gjør det meg ikke noe å lese her nå, men jeg går ut av tråden når de har danset ferdig.

Nå avslutter jeg dette. :)

Hvorfor leser du inne på denne tråden før du ser programmet? 

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

jeg vil ha reglen. Kan  du viste Akkurat hva det står? Takk

I så fall er det meste her inne spoiling ,da? 

Dette er det siste innlegget jeg skriver, bare til info.

Skrevet
Akkurat nå, Egenskap skrev:

er jeg rakettforsker om jeg sier at dem som danser sist i programmet ryker ut?

Håper ikke det! Da må folk stemme på Einar og Anette!!

• Liker 2
Skrevet

Jordbærogfløte, kan du skrive Spoiler i tittelen? Så blir alle fornøyde. 

Skrevet

Elsker kløften hos Katrine. Flott ambassadør for tv2

Anonymkode: 28b95...3e2

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jordbærogfløte, kan du skrive Spoiler i tittelen? Så blir alle fornøyde. 

'Selv om mange ser film og serier i det de kommer ut, ber vi om at dette allikevel respekteres.'

Dette refereres til de som ser ting på SUMO o.l. IKKE vi som ser program når de er på TV til faktisk sendetid! 
Det er ikke spoiling. 
Herregud! 

• Liker 12
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husk å holde deg borte fra alt av nettaviser, SoMe osv det neste døgnet da 😂  Herlighet, noe av det dummeste jeg har lest i hele dag..  Og hold deg for all del vekk fra denne tråden. 

Anonymkode: b0d24...dc5

• Liker 7
Skrevet

Litt synd Sophie elise lever sitt liv igjennom internett og er i den sinntilstanden. Synd også hun ikke klarer å leve sitt liv nå, men lar tilbakeskjedd historier få prege henne enda. Men det viser seg at alle som bruker sin tid på blogg er kun opptatt å få anerkjennelse. 

Anonymkode: 28b95...3e2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...