Gå til innhold

Skal vi danse 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 minutter siden, kindagirl skrev:

Blir ikke sjokkert om han hadde tilbudt de plassen sin

Nei ikke jeg heller....

Anonymkode: 37c1e...e57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok det var Paradise-fansa som redda Aleksander der! Amalie er en mye bedre danser.

Anonymkode: aa83c...40a

• Liker 2
Skrevet

Syns de to har vært ganske jevne så for meg var det samme hvem som røk... Nå venter jeg bare på at Aune sand trekker seg for å gi Amalie plassen sin. Det hadde vært noe!

• Liker 8
Skrevet
45 minutter siden, kindagirl skrev:

Forstår ikke hvorfor Sophie Elise alltid skal beskyldes for å sippe, prøve å få anerkjennelse osv. Enda tristere er det at folk har den holdningen at hun må bare " komme seg over det" hun har opplevd. Hvem er andre til å bestemme hvor fort man skal gi slipp på vonde opplevelser??
Syns hun leverte en sterk historie idag. 
Men ja.. Dansemessig har hun mye å gå på, men det er hun ikke alene om:)

Det er greit å snakke om sine problemer, men når man snakker så mye om det som hun gjør, så gjør hun seg lett om til et offer. Og det blir ganske slitsom. Jeg har selv opplevd mye vondt, men man må faktisk bare heve seg over det og komme seg videre her i livet

Anonymkode: c63e4...87b

• Liker 10
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er greit å snakke om sine problemer, men når man snakker så mye om det som hun gjør, så gjør hun seg lett om til et offer. Og det blir ganske slitsom. Jeg har selv opplevd mye vondt, men man må faktisk bare heve seg over det og komme seg videre her i livet

Anonymkode: c63e4...87b

Der er folk forskjellig. Noen prater mye om det og andre ikke. Ikke alle syns det er slitsomt heller:) 

• Liker 1
Gjest Rosemoren
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Litt synd Sophie elise lever sitt liv igjennom internett og er i den sinntilstanden. Synd også hun ikke klarer å leve sitt liv nå, men lar tilbakeskjedd historier få prege henne enda. Men det viser seg at alle som bruker sin tid på blogg er kun opptatt å få anerkjennelse. 

Anonymkode: 28b95...3e2

Jeg er uenig med deg!

Først vil jeg kommentere siste setning: "alle som bruker sin tid på blogg er kun opptatt å få anerkjennelse".
I likhet med alle andre danserne, hadde Sophie Elise som oppgave å "danse" en historie. Det handler ikke om anerkjennelse, men om å være personlig.
Alle delte hendelser som har preget dem som mennesker, og som har endret livene deres på en eller annen måte. 
Vil du si at Jan Gunnar Solli delte historien om søsteren for å få sympati og anerkjennelse, eller var han bare åpen om noe som hadde preget ham som menneske?
Eller Aune Sand, som fortalte om kjærligheten til sønnen sin?

Sophie Elise kunne valgt noe trygt, noe som ikke skaper negative reaksjoner hos publikum, men i stedet valgte hun å fortelle om noe som har preget/endret henne, og som også er et samfunnsproblem. 
Og det gjorde hun selv om hun visste hun ville bli kritisert for det i etterkant.

Skrevet

Heia Aune. Han er en fin fyr ❤️

• Liker 5
Skrevet

Synd Amalie røyk ut. Absolutt ikke den verste i går. Alexander ble nok reddet av PH fansen ja.

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde ikke stemt for Amalie på grunn av stygge kleder

Anonymkode: c334e...884

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke stemt for Amalie på grunn av stygge kleder

Anonymkode: c334e...884

?  :fnise:

Anonymkode: b3518...b26

Skrevet
43 minutter siden, Aurora** skrev:

Synd Amalie røyk ut. Absolutt ikke den verste i går. Alexander ble nok reddet av PH fansen ja.

Hos oss synes alle i familien at Alexander var mye bedre, samme med to av de fire dommerene. Så det er ikke sikkert :) hvem mener du stemmte på Amalie da? tidligere farmen fans?.... 

Anonymkode: fd7f3...84f

• Liker 6
Skrevet

Noen andre som tror at det er noe mer enn bare dansing mellom Jan Gunnar og Rikke? De blikkene de sender hverandre kan ikke lyve....😍

Anonymkode: a6bc8...3d7

• Liker 4
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen andre som tror at det er noe mer enn bare dansing mellom Jan Gunnar og Rikke? De blikkene de sender hverandre kan ikke lyve....😍

De sto jo fram i VG og avkreftet det. Den eneste "mannen" i Rikke's liv er hunden hennes :)

Anonymkode: 62e47...839

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hos oss synes alle i familien at Alexander var mye bedre, samme med to av de fire dommerene. Så det er ikke sikkert :) hvem mener du stemmte på Amalie da? tidligere farmen fans?.... 

Anonymkode: fd7f3...84f

Aner ikke hvem som stemte på Amalie jeg. Men synes hun var bedre

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De sto jo fram i VG og avkreftet det. Den eneste "mannen" i Rikke's liv er hunden hennes :)

Anonymkode: 62e47...839

Det gjorde vel for så vidt Adelen og Benjamin også....😉

• Liker 7
Skrevet
4 timer siden, Rosemoren skrev:

Vil du si at Jan Gunnar Solli delte historien om søsteren for å få sympati og anerkjennelse, eller var han bare åpen om noe som hadde preget ham som menneske?
Eller Aune Sand, som fortalte om kjærligheten til sønnen sin?

Forskjellen er jo at mens Solli fokuserte på søsteren, og Sand på sønnen, fokuserte Sofie Elise på - surprise, surprise - seg selv, og ingen andre. «Se på MEG!»

Anonymkode: 9c25a...2dd

• Liker 6
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg ikke lagt merke til, men jeg synes ikke det er rart om danseparene faller for hverandre så intenst som de jobber sammen ❤️

Jeg ble litt overrasket over at Amalie gikk ut. Samtidig begynner parene å bli ganske jevnt gode så noe må jo ryke. Hadde nok regnet med det var Aune som måtte gå. Om det skal ha noe med danseferdighet å gjøre er det hans tur neste gang. 

Thea er fremdeles i en klasse helt for seg selv. Hun er helt RÅ! 

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forskjellen er jo at mens Solli fokuserte på søsteren, og Sand på sønnen, fokuserte Sofie Elise på - surprise, surprise - seg selv, og ingen andre. «Se på MEG!»

Anonymkode: 9c25a...2dd

Det jeg reagerte mest på ang SE var utsagnet hennes om at sminke og kropp ikke er det viktige i livet og at hun er heldig som har fått en "stemme" som når ut til folket slik at hun kun jobbe med de viktige tingene. Noe i den duren. Da satt jeg som et spørsmålstegn. Er det evnen til å utøve dobbelmoral hun snakket om? Dansen hennes synes jeg var bra; 7-8er.

• Liker 5
Gjest Blondie65
Skrevet
16 timer siden, kindagirl skrev:

Forstår ikke hvorfor Sophie Elise alltid skal beskyldes for å sippe, prøve å få anerkjennelse osv. Enda tristere er det at folk har den holdningen at hun må bare " komme seg over det" hun har opplevd. Hvem er andre til å bestemme hvor fort man skal gi slipp på vonde opplevelser??
Syns hun leverte en sterk historie idag. 
Men ja.. Dansemessig har hun mye å gå på, men det er hun ikke alene om:)

Det er ikke bare Sophie Elisa som opplever nettmobbing. Jeg tror faktisk det hun formidlet både var sterkt personlig OG har en appell utover hennes opplevelser. Jeg slo på TV'en akkurat når hun gikk på og selv om jeg også ser at hun har litt å gå på når det gjelder det tekniske i dansen så var det ingenting å si på både budskapet og formidlingen. 

Av de jeg så hele dansen til var Einar den som danset teknisk best.

Gjest Blondie65
Skrevet
5 timer siden, Rosemoren skrev:

Sophie Elise kunne valgt noe trygt, noe som ikke skaper negative reaksjoner hos publikum, men i stedet valgte hun å fortelle om noe som har preget/endret henne, og som også er et samfunnsproblem. 
Og det gjorde hun selv om hun visste hun ville bli kritisert for det i etterkant.

Det hadde vel ikke spilt noen rolle hva hun valgte - det er jo lov å hate henne. 

Har vi ikke en lei tendens til å glemme at hun faktisk er svært ung?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...