AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #1 Skrevet 7. august 2018 Da kom jeg inn på psykiatrisk avdeling i dag etter å ha bestemt meg for at det kanskje var lurt... Endten hjelper det eller så hjelper det ikke.. Har du selv vært innlagt før? Tvangsinnlagt eller frivillig? Anonymkode: c6a7a...312
Elán Skrevet 7. august 2018 #2 Skrevet 7. august 2018 Var frivillig innlagt på døgnenhet, men var bare et døgn. Trivdes ikke det i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #3 Skrevet 7. august 2018 Har vært på dps frivillig, men hva er grunnen til at noen havner på psykiatrisk sykehus mens andre på dps? Anonymkode: 8f798...309
Elán Skrevet 7. august 2018 #4 Skrevet 7. august 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har vært på dps frivillig, men hva er grunnen til at noen havner på psykiatrisk sykehus mens andre på dps? Anonymkode: 8f798...309 En av grunnene kan værer at det ikke er DPS i nærheten, som da er mitt tilfelle. Nærmeste DPS i mitt fylke er 6 timer kjøretur unna, eller 2 timer unna, men i et annet fylke.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #5 Skrevet 7. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har vært på dps frivillig, men hva er grunnen til at noen havner på psykiatrisk sykehus mens andre på dps? Anonymkode: 8f798...309 Som regel sykere ved psykiatrisk sykehus Anonymkode: 322fe...f1c
Slowdive Skrevet 7. august 2018 #6 Skrevet 7. august 2018 Har vært frivillig innlagt på psykiatrisk avdeling og på DPS. Jeg har også vært tvangsinnlagt på psykiatrisk avdeling to ganger. Frivillig innleggelse kan være ganske hjelpsomt, hvis en går inn for det. Under tvangsinnleggelsene har jeg ikke lagt inn noe innsats selv, og har derfor ikke fått noe ut av disse innleggelsene, annet enn å overleve. Under innleggelser får man tilbud om samtaler, turer og man kan blant annet spille kort e.l med ansatte og medpasienter. Hvis man benytter seg av de ulike tilbudene kan en innleggelse være veldig hjelpsomt.
Honey Dew Skrevet 7. august 2018 #7 Skrevet 7. august 2018 Var innlagt til utredning. Jeg fatter ikke hva jeg har tenkt på, siden jeg ventet så lenge med å legge meg inn. Har fått gode medisiner, god støtte og hjelp i tiden etterpå og har det supert nå
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #8 Skrevet 7. august 2018 12 minutter siden, Honey Dew skrev: Var innlagt til utredning. Jeg fatter ikke hva jeg har tenkt på, siden jeg ventet så lenge med å legge meg inn. Har fått gode medisiner, god støtte og hjelp i tiden etterpå og har det supert nå Kan jeg spørre hvilken lidelse du har? Det kan gjerne ha noe å si for hvordan du opplevde oppholdet. Anonymkode: 98268...47d
Honey Dew Skrevet 7. august 2018 #9 Skrevet 7. august 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg spørre hvilken lidelse du har? Det kan gjerne ha noe å si for hvordan du opplevde oppholdet. Anonymkode: 98268...47d Ble diagnostisert med BP
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå