Gå til innhold

Fucka det skikkelig til


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Møtte en fyr forrige uke, brukte en hel dag sammen. Det var fullstendig klaff mellom oss og vi ble liggende på sofaen min å se på film litt utpå kvelden. Det begynte med en del kos og pjusking, endte med sex.

Jeg har hatt orgasme 7 eller 8 ganger i løpet av livet mitt ( jeg er 28). Og han fikk meg til å komme gang etter gang, til sammen 4 ganger. 

Når vi var godt i gang, før selve sexen begynte sa jeg at jeg kommer sjeldent for å advare han og slippe den kleine «er du langt unna?». Virker ikke særlig troverdig når jeg sier jeg kommer sjeldent og kommer som bare det med han.

Så i går ringte en jeg datet i vinter, avsluttet det i januar. Han sa «Du burde sjekke deg for klamydia. Beklager at jeg ikke har sagt det før, men jeg drev på med flere samtidig og hadde klamydia på det tidspunktet vi datet».

Jeg måtte altså sende verdens mest kleine melding til mannen jeg traff forrige uke. Nå føler jeg at alt håp ute.. jeg virker jo som verdens mest utroverdige menneske.

Han kommer jo aldri i livet til å ville treffe meg igjen.. jeg skal riktignok møte han i morgen for å gi han en jakke han glemte igjen her, men herregud. Jeg føler meg så dum.

er det håp? Jeg viste ikke at jeg hadde klamydia, og det høres ut som at jeg puler rundt som bare faen. 

Anonymkode: e7e5d...d1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes du har gjort alt riktig, og om han dumper deg fordi du har vært seksuelt aktiv tidligere er han ikke noe å samle på.

Men begynn å bruke kondom. For din egen skyld.

Anonymkode: 4b14d...14b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk deg først! Er du ikke smitta, trenger du ikke si no... 

Anonymkode: cd458...b19

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at du føler det slik du føler. Hadde følt det på samme måte. 

Svarte han på meldingen? Hva sa han? 

Dette kom fra en date i vinter. I vinter! Det er lenge siden! Det var han som var sein med å gi beskjed til deg.. Og du har ikke merket noen ting. Du ga beskjed til daten din nå, for å være grei og gjøre det man bør gjøre. Du har ikke testet deg enda for du fikk jo nettopp vite det fra daten din i VINTER. 

Når du møter han i morgen hadde jeg tatt en ordentlig prat med han om dette. Hva han føler, hva du føler og hva derr skal gjøre videre. 

Hadde jeg dager en nå og hadde fått samme beskjed hadde jeg tenkt at det er jo lenge siden vinter. Og det er den forrige daten sin feil. 

Anonymkode: 60d56...517

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FrodeF skrev:

Hva med å teste deg selv før du forteller at du kanskje har smittet han ? 🙄 

Tok test i går og fikk svar i går. 

TS

Anonymkode: e7e5d...d1a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner at du føler det slik du føler. Hadde følt det på samme måte. 

Svarte han på meldingen? Hva sa han? 

Dette kom fra en date i vinter. I vinter! Det er lenge siden! Det var han som var sein med å gi beskjed til deg.. Og du har ikke merket noen ting. Du ga beskjed til daten din nå, for å være grei og gjøre det man bør gjøre. Du har ikke testet deg enda for du fikk jo nettopp vite det fra daten din i VINTER. 

Når du møter han i morgen hadde jeg tatt en ordentlig prat med han om dette. Hva han føler, hva du føler og hva derr skal gjøre videre. 

Hadde jeg dager en nå og hadde fått samme beskjed hadde jeg tenkt at det er jo lenge siden vinter. Og det er den forrige daten sin feil. 

Anonymkode: 60d56...517

Han skrev at det var kjipt, men at vi er begge voksne mennesker og vi har er ansvar begge to (kondom). Han ringte meg senere og sa at fyren jeg datet var en dust, og at det var bra jeg sa fra kontra å la vær å si noe slik som han har gjort mot meg,

Jeg føler bare så himla dum! For det første pulte tydeligvis fyren jeg data rundt uten at jeg viste det, for det andre har jeg smitta en jeg virkelig liker.

I mine ører hører jeg «hore» lang vei når jeg sier jeg ble smitta i vinter og ikke har hatt noen symptomer.

 

ts

Anonymkode: e7e5d...d1a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må lære deg å teste deg etter hvert partnerbytte, så slipper du en situasjon som dette. 

Anonymkode: 67781...238

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt, men nå har du lært å teste deg hver gang etter ubeskyttet sex. Bare til info, hvis du går med klamydia i flere mnd kan du i verste fall bli steril. Hadde bestilt time hos gynekolog for å sjekke at maskineriet er i orden. Har hørt om flere som ikke kan få barn fordi de gikk unødvendig lenge med klam. 

Anonymkode: e0dae...baf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han skrev at det var kjipt, men at vi er begge voksne mennesker og vi har er ansvar begge to (kondom). Han ringte meg senere og sa at fyren jeg datet var en dust, og at det var bra jeg sa fra kontra å la vær å si noe slik som han har gjort mot meg,

Jeg føler bare så himla dum! For det første pulte tydeligvis fyren jeg data rundt uten at jeg viste det, for det andre har jeg smitta en jeg virkelig liker.

I mine ører hører jeg «hore» lang vei når jeg sier jeg ble smitta i vinter og ikke har hatt noen symptomer.

 

ts

Anonymkode: e7e5d...d1a

Det er jo ikke din feil at han drev på med flere samtidig! Ikke føl at det forandrer synet hans på deg, det gjør det neppe. Slapp av :)

Anonymkode: 7ce10...3c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han skrev at det var kjipt, men at vi er begge voksne mennesker og vi har er ansvar begge to (kondom). Han ringte meg senere og sa at fyren jeg datet var en dust, og at det var bra jeg sa fra kontra å la vær å si noe slik som han har gjort mot meg,

Jeg føler bare så himla dum! For det første pulte tydeligvis fyren jeg data rundt uten at jeg viste det, for det andre har jeg smitta en jeg virkelig liker.

I mine ører hører jeg «hore» lang vei når jeg sier jeg ble smitta i vinter og ikke har hatt noen symptomer.

 

ts

Anonymkode: e7e5d...d1a

For et fantastisk svar av han! :)

Som sagt så forstår jeg deg virkelig. Men det er som han sier, du sa i fra med en eneste gang. Ingenting er jo bedre en det. 

Og han virker som en flott fyr som forstår at kjipe ting skjer. 

Snakk med han i morgen. Forklar hva du føler (og ta med at du liker han). Dette ordner seg skal du se :hug:

Anonymkode: 60d56...517

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjipt, men nå har du lært å teste deg hver gang etter ubeskyttet sex. Bare til info, hvis du går med klamydia i flere mnd kan du i verste fall bli steril. Hadde bestilt time hos gynekolog for å sjekke at maskineriet er i orden. Har hørt om flere som ikke kan få barn fordi de gikk unødvendig lenge med klam. 

Anonymkode: e0dae...baf

Har fått henvisning til gynekolog ja 🙂 men legen min sa at det mest sannsynlig ikke er noe å uroe seg for, de fleste som sliter i senere tid har hatt infeksjon i opp mot flere år. 

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For et fantastisk svar av han! :)

Som sagt så forstår jeg deg virkelig. Men det er som han sier, du sa i fra med en eneste gang. Ingenting er jo bedre en det. 

Og han virker som en flott fyr som forstår at kjipe ting skjer. 

Snakk med han i morgen. Forklar hva du føler (og ta med at du liker han). Dette ordner seg skal du se :hug:

Anonymkode: 60d56...517

Ja, han svarte ganske bra. Får vel prøve å snakke med han i morgen, jeg er bare redd for at dette ble ødelagt.. Har ikke følt det så bra med noen siden, ja kanskje aldri. 

 

Anonymkode: e7e5d...d1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

🙂

Ja, han svarte ganske bra. Får vel prøve å snakke med han i morgen, jeg er bare redd for at dette ble ødelagt.. Har ikke følt det så bra med noen siden, ja kanskje aldri. 

 

Anonymkode: e7e5d...d1a

Dette ordner seg. Som han sier så er dere voksne. Du er ikke løs eller horete fordi du datet en fyr i vinter som du hadde sex med. Og nå dater du en fyr som du har sex med. Nei, det må du absolutt slå fra deg. Du er et sunt menneske som prøver å finne kjærligheten. Du er oppegående som sendte melding til han med en gang du fikk svar på testen hos legen. Du er snill som tenker på andre en deg selv. 

Dette kunne skjedd absolutt alle. 

Du føler deg nok mye bedre etter å ha truffet han i morgen :) bare forklar hva du føler om situasjonen så føler du deg enda bedre. :)

Anonymkode: 60d56...517

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den eneste måten du kan fucke det opp på nå er hvis du fortsetter å prate om det. Legg saken død.

Anonymkode: 95d6e...dd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en kuk han andre var.

Når det er sagt vet de fleste voksne at det er en risiko når man har sex uten kondom :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...