Anonymus13 Skrevet 7. august 2018 #1 Skrevet 7. august 2018 Hei dere som har fibromyalgi eller vet noe om det, jeg lurer på om jeg har det. Dette er 4. uka med utmattelse, venter bare på å bli bedre! Dette har skjedd meg før at jeg er totalt utmattet i noen uker, så går det liksom over. Sliter med litt angst og hodepine/stresshodepine og. Ønsker bare å kunne gå på jobben og trene som vanlig. Men er fibromyalgi slik at det kan gå i bølger som varer i uker, så får man noen uker med vanlig funksjon igjen? De ukene jeg er vanlig varer mye lenger heldigvis. Jeg har litt leddsmerter, men ellers ingen smerter.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #2 Skrevet 7. august 2018 Har du fått diagnosen? Om du har fått diagnosen har du jo vært i samtaler med spesialiser og fått svar. Hvis du bare "tror" du har fibro, så har du nok ikke det... Anonymkode: 31cd4...035
Anonymus13 Skrevet 7. august 2018 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2018 TS Bare tror jeg har det. Ikke fått diagnose og ingen samtaler.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #4 Skrevet 7. august 2018 41 minutter siden, Anonymus13 said: TS Bare tror jeg har det. Ikke fått diagnose og ingen samtaler. Virket sånn ja. Utmattelse er ikke key-symptom på fibro. Har sterk fibro, og utmattelse er ikke mitt problem. Blir selvsagt sliten av smertene, men ikke utmattet. Vil anbefale deg å heller utrede deg før du går på KG Anonymkode: 31cd4...035
agnesbjercke Skrevet 7. august 2018 #5 Skrevet 7. august 2018 Hm er under utredning selv. Mistenkes FM eller ME her. Men tror kanske det skal endel mere til + mye mer smerter samt over lengre tid enn «litt leddsmerter» i 4 uker. Hør med legen og be om en CRP ellernoe. Kanskje du går med en infeksjon ellernoe. Kyssesyken?:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå