Gå til innhold

Fibromyalgi?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei dere som har fibromyalgi eller vet noe om det, jeg lurer på om jeg har det. Dette er 4. uka med utmattelse, venter bare på å bli bedre! Dette har skjedd meg før at jeg er totalt utmattet i noen uker, så går det liksom over. Sliter med litt angst og hodepine/stresshodepine og. Ønsker bare å kunne gå på jobben og trene som vanlig. Men er fibromyalgi slik at det kan gå i bølger som varer i uker, så får man noen uker med vanlig funksjon igjen? De ukene jeg er vanlig varer mye lenger heldigvis. Jeg har litt leddsmerter, men ellers ingen smerter. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du fått diagnosen? Om du har fått diagnosen har du jo vært i samtaler med spesialiser og fått svar. Hvis du bare "tror" du har fibro, så har du nok ikke det...

Anonymkode: 31cd4...035

Skrevet

TS Bare tror jeg har det. Ikke fått diagnose og ingen samtaler.

AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, Anonymus13 said:

TS Bare tror jeg har det. Ikke fått diagnose og ingen samtaler.

Virket sånn ja. Utmattelse er ikke key-symptom på fibro. Har sterk fibro, og utmattelse er ikke mitt problem. Blir selvsagt sliten av smertene, men ikke utmattet. Vil anbefale deg å heller utrede deg før du går på KG

Anonymkode: 31cd4...035

Skrevet

Hm er under utredning selv. Mistenkes FM eller ME her. Men tror kanske det skal endel mere til + mye mer smerter samt over lengre tid enn «litt leddsmerter» i 4 uker. Hør med legen og be om en CRP ellernoe. Kanskje du går med en infeksjon ellernoe. :) Kyssesyken?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...