Gå til innhold

Han er under 180 cm høy...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde også at jeg bare likte høye menn over 180 cm. Men så falt jeg for en på "bare 175" cm, og vet du hva....det var perfekt høydeforskjell, da jeg selv er kun 165.

Utrolig deilig å slippe å stå på tærne for å kysse, slippe kink i nakken og egentlig helt perfekt. Dessverre dater vi ikke lenger, men jeg har lært at høyde spiller fint liten rolle. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det mange damer som vil ha høy mann glemmer, er at barna dere får fortsatt forblir dverger pga dverggenene til mor

Dump fyren fordi du har en greie for høye menn. Du vil ikke endre dine preferanser og er egentlig tiltrukket av høye menn. Så dump fyren

Anonymkode: 1a5d8...3bc

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje i Kina.

Anonymkode: ad76a...96b

Den er vel ca 173 i Kina

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke i Norge.

Anonymkode: 7a9fe...ee0

Ser nå at den er justert opp til 179,9 for menn

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det mange damer som vil ha høy mann glemmer, er at barna dere får fortsatt forblir dverger pga dverggenene til mor

Dump fyren fordi du har en greie for høye menn. Du vil ikke endre dine preferanser og er egentlig tiltrukket av høye menn. Så dump fyren

Anonymkode: 1a5d8...3bc

TS er da ikke dverg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er like høy som deg og hadde ikke hatt noe problem med det. Jeg legger seriøst ikke merke til hvor høye eller lave mannfolk er, så det bryr meg virkelig ikke. Hvis det er det største problemet i forholdet er du heldig. Men hvis du ser ned på han fordi høyden hans ikke er bra nok for deg kommer han nok til å merke det og dumpe deg.

Anonymkode: 5667f...1a1

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Fru Uperfekt skrev:

Den er vel ca 173 i Kina

Fortsatt ikke 1.76 i Norge😉

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fortsatt ikke 1.76 i Norge😉

1 time siden, Fru Uperfekt skrev:

Ser nå at den er justert opp til 179,9 for menn

Som du ser hadde jeg allerede korrigert før du responderte

Gjest padawan
Skrevet

GAWD. Dette er absolutt krise. Dump fyren med en gang.

:ironi:

AnonymBruker
Skrevet

185 cm er minimum for en mann.

Anonymkode: 184f0...dbf

AnonymBruker
Skrevet

Sånn rent umiddelbart etter å ha lest hovedinnlegget tenker jeg at du (TS) må være passe tjukk i hue!!!

Jeg vet ikke hva du tenker selv?😦

Anonymkode: 60b1c...475

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

185 cm er minimum for en mann.

Anonymkode: 184f0...dbf

Ja for deg som er mann selv må det vel være såpass 😂

Anonymkode: 59152...e18

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, Fru Uperfekt skrev:

Som du ser hadde jeg allerede korrigert før du responderte

Ja.. GAG

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja.. GAG

GAG? Snakker du til deg selv?

Skrevet
På 6.8.2018 den 23.42, AnonymBruker skrev:

DUMP! 

Anonymkode: 22a76...ebb

Ja, dump venninnene som kommer med disse kjipe kommentarene. 

AnonymBruker
Skrevet
På 6.8.2018 den 23.42, AnonymBruker skrev:

En tinderdate viser seg å være "bare" 176 cm høy. Selv er jeg 163 cm, så jeg kan jo fint gå i høye hæler og han er allikevel høyere enn meg. Jeg har alltid tenkt at jeg vil ha en HØY mann (tidligere kjærester/dater har vært mellom 1.83 m og 1.90 m), men alt ved han her er så bra at jeg egentlig ikke vil at høyden skal ødelegge. Er ikke 1.76 m mer enn nok for en på min høyde? 

Problemet er at jeg gruer meg til kommentarene jeg vet vil komme fra et par venninner som selv er 1.79 m... 

Hva tenker dere? Heve meg over deres eventuelle kommentarer vedrørende hvor lav han er? 

Anonymkode: eb116...bd4

Neimen spørsmålet her er jo, hva slags venninner har du? Hvilken person er du? Hvor gamle er dere? Her i «bygda» henger vi sammen alle og enhver, til tross for sikkert både 20 og 30 cm som skiller den laveste til den høyeste. Knappe fem cm mellom meg og samboeren min der han er høyest, så har vi venninna mi som er gift med en som er sikkert ti cm lavere enn henne. Bryr folk seg om dette? 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: e0737...5f4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...