Gå til innhold

Han er under 180 cm høy...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mulig TS kødder i dette tilfellet, men for oss menn som er under gjennomsnittet høye, så er det faktisk en reell problemstilling. Man blir rett og slett filtrert vekk før man har fått sjans til å presentere seg. Jeg var så vidt innom noen datingsider for et par år siden, og ble egentlig litt forundret over hvor mye damer la vekt på høyde som absolutt kriterium (og det var slett ikke alle damene der som var noe fruktfat, selv om de kanskje hadde høyden). Dette var voksne damer, 30-40, ikke 19-åringer. Jeg har litt selvinnsikt, og kan ramse opp 20 grunner til at damer ikke bør ligge med meg, men høyden står ikke på den listen. Nå er heldigvis listen med gode grunner til å ligge med meg minst like lang, så for meg går det stort sett bra. 

Anonymkode: c2987...532

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet
37 minutter siden, Gent82 skrev:

Kult at en av de venninne dine sikkert kunne overmannet ham i et basketak.. It turns me on..

Ah. Så det er høyden som avgjør hvem som vinner et basketak. Lærer noe hver dag. Takk skal du ha. 🙄😏🧐

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig TS kødder i dette tilfellet, men for oss menn som er under gjennomsnittet høye, så er det faktisk en reell problemstilling. Man blir rett og slett filtrert vekk før man har fått sjans til å presentere seg. Jeg var så vidt innom noen datingsider for et par år siden, og ble egentlig litt forundret over hvor mye damer la vekt på høyde som absolutt kriterium (og det var slett ikke alle damene der som var noe fruktfat, selv om de kanskje hadde høyden). Dette var voksne damer, 30-40, ikke 19-åringer. Jeg har litt selvinnsikt, og kan ramse opp 20 grunner til at damer ikke bør ligge med meg, men høyden står ikke på den listen. Nå er heldigvis listen med gode grunner til å ligge med meg minst like lang, så for meg går det stort sett bra. 

Krise. Tenk at damer filtrerer vekk menn som er lave. Det neste blir vel at de luker vekk de stygge også. Uhørt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ha ham og hans 176 cm. Jeg luftet egentlig bare tanken for å være styrket før eventuelle kommentarer fra venninner. Han er for bra ellers til at jeg kan la det støpe meg. 

Anonymkode: eb116...bd4

• Liker 2
Skrevet

Sats på fyren du og dropp de overfladiske venninnene dine. 

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

En tinderdate viser seg å være "bare" 176 cm høy. Selv er jeg 163 cm, så jeg kan jo fint gå i høye hæler og han er allikevel høyere enn meg. Jeg har alltid tenkt at jeg vil ha en HØY mann (tidligere kjærester/dater har vært mellom 1.83 m og 1.90 m), men alt ved han her er så bra at jeg egentlig ikke vil at høyden skal ødelegge. Er ikke 1.76 m mer enn nok for en på min høyde? 

Problemet er at jeg gruer meg til kommentarene jeg vet vil komme fra et par venninner som selv er 1.79 m... 

Hva tenker dere? Heve meg over deres eventuelle kommentarer vedrørende hvor lav han er? 

Snitthøyden på menn er ca 176 så han er på normal høyde og du er la, selv til å være hunkjønn.. 

Hvorfor skal du bry deg om venninner som er godt over snittet høye sin kommentar?

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

1.76 er for lavt for menn men 1.79 er for høyt for kvinner så venninnene dine kan holde kjeft.

Anonymkode: ad76a...96b

176 er på snittet for menn... GAG

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, FrodeF skrev:

Krise. Tenk at damer filtrerer vekk menn som er lave. Det neste blir vel at de luker vekk de stygge også. Uhørt. 

176 er da ikke lavt

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Å herre. Han er TRETTEN CENTIMETER HØYERE ENN DEG!!! 

Anonymkode: 76679...b81

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

176 er på snittet for menn... GAG

Nei snittet er rett over 179 

Anonymkode: 32fa0...a44

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

kjæresten min er 1.64 og jeg er 1.65. visst du bryr deg om høyden hans betyr det bare at du ikke elsker han :)

Anonymkode: 1a396...3ed

• Liker 2
Skrevet

D U M P         venninnene dine.

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor venninnene dine skal ha noe som helst å si om høyden på en fyr DU liker :klaske:

• Liker 5
Gjest HanenIFlokken
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

En tinderdate viser seg å være "bare" 176 cm høy. Selv er jeg 163 cm, så jeg kan jo fint gå i høye hæler og han er allikevel høyere enn meg. Jeg har alltid tenkt at jeg vil ha en HØY mann (tidligere kjærester/dater har vært mellom 1.83 m og 1.90 m), men alt ved han her er så bra at jeg egentlig ikke vil at høyden skal ødelegge. Er ikke 1.76 m mer enn nok for en på min høyde? 

Problemet er at jeg gruer meg til kommentarene jeg vet vil komme fra et par venninner som selv er 1.79 m... 

Hva tenker dere? Heve meg over deres eventuelle kommentarer vedrørende hvor lav han er? 

Du har jo sikkert ALT å by på selv? :)

Skrevet

Venninnene dine virker som noen herlige vesener.De kommenterer høyden før personligheten.Høyden er forresten god nok den,han ser jo ned på deg.Har forresten en bror som er singel og 201cm.Skal jeg sette dere i kontakt?Da blir vel venninnene dine grønne av misunnelse.

Håper dette er tull....

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

176 cm er vel bare så vidt under gjennomsnittet. Opplever dere virkelig at damer synes det er et problem? Hvor høy er du? 

Anonymkode: 5b5e8...a5b

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ha ham og hans 176 cm. Jeg luftet egentlig bare tanken for å være styrket før eventuelle kommentarer fra venninner. Han er for bra ellers til at jeg kan la det støpe meg. 

Kanskje veninnene dine ikke vil kommentere det? Kanskje det bare er du som bekymrer deg unødvendig?

Du får ta problemet hvis det oppstår.

Jeg vil ikke si at en på 176 er lav. Det er ikke en man tenker på som en spesielt lav person. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

176 er høyt nok for meg til og med, og jeg er 178. Samboeren min er 177 og ingen av oss tenker noen gang over der. Jeg går i høye hæler akkurat når jeg vil.

Anonymkode: cc538...7f5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Isambard skrev:

Kanskje veninnene dine ikke vil kommentere det? Kanskje det bare er du som bekymrer deg unødvendig?

Du får ta problemet hvis det oppstår.

Jeg vil ikke si at en på 176 er lav. Det er ikke en man tenker på som en spesielt lav person. 

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

176 er høyt nok for meg til og med, og jeg er 178. Samboeren min er 177 og ingen av oss tenker noen gang over der. Jeg går i høye hæler akkurat når jeg vil.

Anonymkode: cc538...7f5

Etter å ha lest kommentarene her er jeg overbevist. Jeg trodde jeg måtte ha en over 180 cm, men nok en gang; han er for bra til at de fire centimeterne kan bli en deal breaker. 

Jeg er oppriktig redd for kommentarene til venninnene mine, men det får så være... De er ofte misfornøyde med høyden sin (skulle ønske de var lavere), så kanskje det er en form for mindreverdskomplekser. 

Skrevet (endret)

Jeg er 168 og typen er 175.. og ja, jeg er høyere enn han med hæler men so what?

vi er lykkelige fordet 😊

Endret av Celaeno
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...