Gå til innhold

Han er under 180 cm høy...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En tinderdate viser seg å være "bare" 176 cm høy. Selv er jeg 163 cm, så jeg kan jo fint gå i høye hæler og han er allikevel høyere enn meg. Jeg har alltid tenkt at jeg vil ha en HØY mann (tidligere kjærester/dater har vært mellom 1.83 m og 1.90 m), men alt ved han her er så bra at jeg egentlig ikke vil at høyden skal ødelegge. Er ikke 1.76 m mer enn nok for en på min høyde? 

Problemet er at jeg gruer meg til kommentarene jeg vet vil komme fra et par venninner som selv er 1.79 m... 

Hva tenker dere? Heve meg over deres eventuelle kommentarer vedrørende hvor lav han er? 

Anonymkode: eb116...bd4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

DUMP! 

Anonymkode: 22a76...ebb

• Liker 1
Skrevet

Kult at en av de venninne dine sikkert kunne overmannet ham i et basketak.. It turns me on..

AnonymBruker
Skrevet

Herregud.... 

(Hilsen ei som er 173 og har vært sammen med en mann på 171.. Det er da virkelig ikke et problem). 

Anonymkode: c2c74...50c

• Liker 34
AnonymBruker
Skrevet

Min siste kjæreste var 172 og jeg selv er 170. Gikk helt fint det, men så er det ikke noens høyde jeg vanligvis faller for heller da. Han er en fantastisk person (ikke den rette for meg, men fortsatt), og jeg hadde nok falt for ham om han var lavere enn meg også! 

Anonymkode: 8ab9e...fb3

• Liker 5
Skrevet

Du vil ha en høy mann. Mannen du prater om er 13 cm høyere enn deg, og du opplever det ikke problematisk å benytte høye hæler når du er sammen med han. Jo før du innser at høyden hans ikke er et problem, jo bedre. Bry deg for øvrig ikke om venninnene dine. Jeg er selv høyere enn denne mannen, men ville da vitterlig ikke kommentert noe om det. Det viktige er hvordan mannen er, og hvordan dere fungerer sammen, ikke om han er høyere enn de andre folka du henger med.

• Liker 17
Skrevet

Bare dump deg selv. 

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Om du lar han her seile sin egen sjø fordi han er bare 13 centimeter høyere enn deg og du eventuelt har verdens mest håpløse venninner håper jeg igrunn du ikke finner noen annen fyr heller. Hilsen mann som tilfredsstiller høydekravet ditt, forresten.

Anonymkode: 93786...bfa

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Er det rart man forblir singel 🙄

Anonymkode: 09591...548

• Liker 13
Skrevet

176 er da helt ok høyde.

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

En tinderdate viser seg å være "bare" 176 cm høy. Selv er jeg 163 cm, så jeg kan jo fint gå i høye hæler og han er allikevel høyere enn meg. Jeg har alltid tenkt at jeg vil ha en HØY mann (tidligere kjærester/dater har vært mellom 1.83 m og 1.90 m), men alt ved han her er så bra at jeg egentlig ikke vil at høyden skal ødelegge. Er ikke 1.76 m mer enn nok for en på min høyde? 

Problemet er at jeg gruer meg til kommentarene jeg vet vil komme fra et par venninner som selv er 1.79 m... 

Hva tenker dere? Heve meg over deres eventuelle kommentarer vedrørende hvor lav han er? 

Her er eksempelet på fenomenet jeg har snakket om tidligere ..det er venninner som setter markedsverdien på mannfolk ovenfor andre venninner.  Det er jo en ny dimensjon av det å være overfladisk ...

• Liker 11
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 175 cm, og ville funnet det temmelig rart om jeg ikke var høy nok for enn som er 13 cm lavere enn meg😆

Hvis du bryr deg om dette og hva venninnene dine sier, håper jeg du er svært ung.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

1.76 er for lavt for menn men 1.79 er for høyt for kvinner så venninnene dine kan holde kjeft.

Anonymkode: ad76a...96b

• Liker 5
Skrevet

Altså. 🙄

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 179 og driver med en på 176... kunne ikke brydd meg mindre.

Anonymkode: 32fa0...a44

• Liker 5
Skrevet

Altså ts er en pygmé på 1.63 som har problemer med menn under 1.80. Sier seg selv at hun har en høydefetish. Finn deg en høyere en du, det er uungåelig før eller siden uansett.

• Liker 4
Skrevet

Så forbli singel da, du høres ut som en som krever mye. 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

:hoho:

Anonymkode: 14097...a64

Skrevet
1 minutt siden, Kaffefrøken skrev:

Altså. 🙄

Et ord sier mer enn tusen ord🤣

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...