AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #1 Skrevet 6. august 2018 Er i en mild mixed bipolar episode håper den ikke blir verre da må jeg legge meg inn og blir satt på medisiner jeg ikke vil ha for kroppen tåler de ikke Anonymkode: dd8e9...003
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #2 Skrevet 6. august 2018 Du blir satt på medisiner kroppen ikke tåler? Da må du se om du kan bytte medisiner. Eller misforstod jeg? Anonymkode: 1816b...5b2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #3 Skrevet 6. august 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du blir satt på medisiner kroppen ikke tåler? Da må du se om du kan bytte medisiner. Eller misforstod jeg? Anonymkode: 1816b...5b2 Fins ikke så mange medisiner å velge i dessverre Anonymkode: dd8e9...003 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #4 Skrevet 6. august 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fins ikke så mange medisiner å velge i dessverre Anonymkode: dd8e9...003 Og du har prøvd de som er? Anonymkode: 1816b...5b2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #5 Skrevet 6. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Og du har prøvd de som er? Anonymkode: 1816b...5b2 Absolutt Anonymkode: dd8e9...003
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #6 Skrevet 6. august 2018 Er det ikke bedre å stoppe det nå, enn å la det springe ut i full blomst? Be om hjelp hos legevakten og få skikk på deg selv før du tar helt av. Hvorfor er du ikke riktig medisinerte? Såvidt jeg vet er bipolar lidelse ganske greit å medisinere? Anonymkode: 7dc5e...1b8
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #7 Skrevet 6. august 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke bedre å stoppe det nå, enn å la det springe ut i full blomst? Be om hjelp hos legevakten og få skikk på deg selv før du tar helt av. Hvorfor er du ikke riktig medisinerte? Såvidt jeg vet er bipolar lidelse ganske greit å medisinere? Anonymkode: 7dc5e...1b8 Ene medisinene gjør meg smellfeit, den andre gjør at jeg tisser på meg, den tredje at jeg bæsjer på meg. Enkelt? Anonymkode: dd8e9...003 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #8 Skrevet 7. august 2018 Sovnet kl 2, men våknet to timer senere av stemmer i hodet. Får prøve sove igjen Anonymkode: dd8e9...003
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #9 Skrevet 7. august 2018 Føler med deg... Er ikke så lett når medisinene har helt forferdelige bivirkninger. Jeg har prøvd så mange forskjellige typer medisiner, og alle har helt grusomme bivirkninger. Jeg synes nesten ikke det er riktig å kalle det for medisiner, for meg er det i beste fall bedøvelse. Jeg går ikke fast på medisiner, men tar medisiner i noen uker når jeg kjenner at jeg brygger på noe, da får jeg tatt knekken på manien før jeg blir skikkelig dårlig. Kanskje det kan funke for deg også? Håper du får sovet ut snart ❤️ Anonymkode: c83b3...e2e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå