Gå til innhold

kvinner og de teite rådene deres, hvorfor er de fleste like?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Finnes kvinner med gode råd, også her inne har eg sett kvinner som har EGNE meninger, men når jeg leser datingrådene her inne stort sett er alt helt likt. Har de ikke egne meninger? Rådene går igjen som kopiert flere ganger. Det skrives til og med ting som ikke er sant, noe som kanskje var sant for en, og så tror hun det er slik for alle andre også ... 

Anonymkode: ab021...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Finnes kvinner med gode råd, også her inne har eg sett kvinner som har EGNE meninger, men når jeg leser datingrådene her inne stort sett er alt helt likt. Har de ikke egne meninger? Rådene går igjen som kopiert flere ganger. Det skrives til og med ting som ikke er sant, noe som kanskje var sant for en, og så tror hun det er slik for alle andre også ... 

Anonymkode: ab021...4c5

Det at veldig mange gir samme råd som andre, betyr jo ikke at folk ikke har egne meninger, men kanskje har samme erfaring, og dermed gir råd ut i fra det. 

 

Har du 1 som vil hoppe utenfor en klippe for å se hva som skjer, og 99 stk sier "da slår du deg spent i hjel" er sjansen veldig stor for at man faktisk slår seg spent i hjel. Så har du en, som sier "det gjør du vel ikke, jeg gjorde det, og plutselig kom det en stor duk ut av fjellveggen som jeg landet mykt på, masse konfetti, også vant jeg 1 million kroner!" 

Fremdeles er det er dårlig tips å faktisk anbefale å hoppe..

Man svarer som regel bare basert ut i fra erfaring her, og hvis erfaringen ens tilsier at situasjonen (som man bare får beskrevet i korte trekk, fra en side, nemlig ts sin) var veldig lik ens egen en gang i tiden, og det endte rett på ræva, og det her endt rett på ræva med alle ens venninner som også har vært borti lignende situasjon, så vil det bare være naturlig at man forteller akkurat det. 

Anonymkode: 421fd...496

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...