AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #1 Skrevet 6. august 2018 Jeg er 35, og har i de siste årene fått et problem. Jeg klarer ikke få meg ny dame. Etter at forrige forhold tok slutt for fire år siden, så har jeg ikke forelsket meg, og uansett hvor mye jeg jobber, tjener penger, løfter vekter og løper på den jævla mølla, så føler jeg ikke at jeg har noe å by på som er attraktivt. Livet mitt er tomt. Jeg ønsker ikke å investere i et nytt forhold hvor jeg tar på meg ansvaret for andre barn, blir glad i dem, og så bare dumpa som en rebound guy. Jeg ønsker heller ikke få meg dame som er yngre, fordi den dama kommer til å dumpe meg før jeg blir 40. Det var en enorm overgang fra 29 til 30 pluss og singel. Nå har jeg etterhvert såpass med penger at jeg kan reise hyppig til utlandet for intimitet. Begynte med reeperbahn og så amster. På en måte, så var det deilig i begynnelsen, jeg ble roligere. Følte liksom en trygghet over at jeg kunne få sex også framover. At det ikke var så farlig. Jeg så mange menn i 40-50 kategorien, og også noen 60+. Men samtidig, så merker jeg at jeg har begynt å forakte folk som har familie. Begynt å tenke litt sånn at jeg driter i dem, og vil at de skal få så lite som mulig av staten og samfunnet. For en måned siden hadde jeg meg med en kvinnelig sexarbeider i 40-50 alderen. Dvs. jeg klarte det ikke, fordi jeg ikke fikk den opp. Da sa hun noe spydig til meg. Jeg dro til henne så hun gikk i bakken. Det gikk ikke mange minuttene, så hoppet to svære slavere på meg, og ga meg bank. Det ble heftig slosskamp, men jeg fikk grisebank og ble innlagt på sykehuset. I etterkant, så har jeg slitt med dårlig samvittighet og hodepine. Jeg har tenkt on/off på at det var digg at jeg ikke lot meg tråkke på, og så i neste omgang tenkt at hun kanskje ikke var så profesjonell, at det gikk innpå henne at jeg ikke fikk den opp, at hun ikke var deilig nok. Nå tenker jeg som gammel mann at jeg vil bruke mindre tid på å pule, og mer tid på å sloss. Er jeg den eneste som har det sånn....? Anonymkode: 54fbc...6c9 1
Gjest hind Skrevet 6. august 2018 #2 Skrevet 6. august 2018 Neida, jeg har det sånn hele tiden, jeg. Må nok ut og denge noen igjen snart.
Spøkelse Skrevet 6. august 2018 #4 Skrevet 6. august 2018 Håper du er et troll. Hvis ikke, oppsøk hjelp for tankene og reaksjonsmønsteret ditt. Lykke til. 4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #5 Skrevet 6. august 2018 17 minutter siden, hind said: Neida, jeg har det sånn hele tiden, jeg. Må nok ut og denge noen igjen snart. Til ts: her var det så mye rart at det egentlig er vanskelig å plukke ut noe spesifikt å reagere på. Hvor skal man begynne, liksom? Anonymkode: ef4c4...545 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #6 Skrevet 6. august 2018 Sier som forrige taler, hvor skal man begynne? 😅 Ellers tror og håper jeg at det ikke er så VELDIG mange som kjenner seg igjen i det du skriver. Anonymkode: 9163f...609 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #7 Skrevet 6. august 2018 Oppsummering: Barndom: TS var oppdratt til å søke kjærlighet og glede 20-årene: lever herrens glade dager, har diverse korte forhold og svinser videre. Møterpå et tidspunkt sin nemesis, den heite aleinemora. 31 år: TS blir dumpet av heit aleinemor, savner henne og barna, og går i kjelleren. TS går inn i en periode med arbeidsnarkomani og intens trening, han lider av frustrasjon pga tap av sexpartner, men er så deppa at han skremmer vekk damene og han føler uansett ikke noe for noen av dem, siden han er deprimert. De stikker vekk fra ham slik man værer lukta av en syk hund. Arbeidsnarkomani over flere år har gjort TS til en velholden mann. Disse pengene søler han vekk på turer til bordeller i utlandet. Han er altså dårligere stilt enn før, siden arbeidsnarkomane på sikt vanligvis har formue og/eller eiendeler damer liker. Men han får ligge uten emosjonell innsats, og skjønner etterhvert også at han hater barnefamilier, aka eksen, og at det er derfor han er deppa. Det viser ser imidlertid at selv ikke horer på sikt får opp en deppe-kuk. Da en han er kunde for hentyder til det, slår han til henne. Og blir slått ned. Han får nå smaken på aggresjon og slossing. Jeg ser gjerne denne filmen hvis van Diesel spiller hovedrollen. Anonymkode: c19c5...9c0 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #8 Skrevet 6. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Oppsummering: Barndom: TS var oppdratt til å søke kjærlighet og glede 20-årene: lever herrens glade dager, har diverse korte forhold og svinser videre. Møterpå et tidspunkt sin nemesis, den heite aleinemora. 31 år: TS blir dumpet av heit aleinemor, savner henne og barna, og går i kjelleren. TS går inn i en periode med arbeidsnarkomani og intens trening, han lider av frustrasjon pga tap av sexpartner, men er så deppa at han skremmer vekk damene og han føler uansett ikke noe for noen av dem, siden han er deprimert. De stikker vekk fra ham slik man værer lukta av en syk hund. Arbeidsnarkomani over flere år har gjort TS til en velholden mann. Disse pengene søler han vekk på turer til bordeller i utlandet. Han er altså dårligere stilt enn før, siden arbeidsnarkomane på sikt vanligvis har formue og/eller eiendeler damer liker. Men han får ligge uten emosjonell innsats, og skjønner etterhvert også at han hater barnefamilier, aka eksen, og at det er derfor han er deppa. Det viser ser imidlertid at selv ikke horer på sikt får opp en deppe-kuk. Da en han er kunde for hentyder til det, slår han til henne. Og blir slått ned. Han får nå smaken på aggresjon og slossing. Jeg ser gjerne denne filmen hvis van Diesel spiller hovedrollen. Anonymkode: c19c5...9c0 Anonymkode: ef4c4...545
Mallard Skrevet 6. august 2018 #9 Skrevet 6. august 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oppsummering: Barndom: TS var oppdratt til å søke kjærlighet og glede 20-årene: lever herrens glade dager, har diverse korte forhold og svinser videre. Møterpå et tidspunkt sin nemesis, den heite aleinemora. 31 år: TS blir dumpet av heit aleinemor, savner henne og barna, og går i kjelleren. TS går inn i en periode med arbeidsnarkomani og intens trening, han lider av frustrasjon pga tap av sexpartner, men er så deppa at han skremmer vekk damene og han føler uansett ikke noe for noen av dem, siden han er deprimert. De stikker vekk fra ham slik man værer lukta av en syk hund. Arbeidsnarkomani over flere år har gjort TS til en velholden mann. Disse pengene søler han vekk på turer til bordeller i utlandet. Han er altså dårligere stilt enn før, siden arbeidsnarkomane på sikt vanligvis har formue og/eller eiendeler damer liker. Men han får ligge uten emosjonell innsats, og skjønner etterhvert også at han hater barnefamilier, aka eksen, og at det er derfor han er deppa. Det viser ser imidlertid at selv ikke horer på sikt får opp en deppe-kuk. Da en han er kunde for hentyder til det, slår han til henne. Og blir slått ned. Han får nå smaken på aggresjon og slossing. Jeg ser gjerne denne filmen hvis van Diesel spiller hovedrollen. Anonymkode: c19c5...9c0 Nei nei, det må selvfølgelig være Michael Fassbender som spiller TS. 😅 👏🏻 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå