Gå til innhold

Menn: hvis en dame...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

.. Har en tilsynelatende stram og fin kropp når dere møter henne på date, og når øyeblikket kommer hvor dere skal ha sex og kroppen  hennes ikke er så stram som den så ut til å være, litt cellulitter og strekkmerker og litt mage, men samt fine pupper og en fin figur - hadde det vært en dealbreaker for tenningen deres? Ja, jeg er sykt usikker på min egen kropp 🙈 Når jeg først er igang og er tent så glemmer jeg kompleksene mine, men på forhånd blir jeg nervevrak..

Anonymkode: 4bb6d...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, på ingen måte. Jeg har aldri opplevd, når det først går så langt med en dame at man er i seng og kler av seg, at jeg har tenkt noe annet enn "Jippi, kvinnekropp!" som en annen glisende idiot. Alle har ting ved kroppene sine de ikke er så happy med, og mine partnere opp gjennom har stort sett vært misfornøyd med detaljer ved egen kropp som jeg aldri i verden har lagt merke til heller.

Det hadde overhodet ikke vært noen dealbreaker, det hadde ikke påvirket tenningen i det hele tatt. Jeg liker å tro at jeg egentlig er en litt mer reflektert og tankefull type enn det høres ut som nå, men akkurat idet man kler av en dame tenker man virkelig bare "Shit, dette er bra greier" i den grad man tenker noe i det hele tatt.

Fullstendig grunnløs bekymring. Overhodet ikke en uvanlig bekymring, og jeg sjønner godt at du tenker på det, men jeg ville tatt det så mye med ro jeg overhodet kan med det her.

Anonymkode: 3afe2...5e6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

.. Har en tilsynelatende stram og fin kropp når dere møter henne på date, og når øyeblikket kommer hvor dere skal ha sex og kroppen  hennes ikke er så stram som den så ut til å være, litt cellulitter og strekkmerker og litt mage, men samt fine pupper og en fin figur - hadde det vært en dealbreaker for tenningen deres? Ja, jeg er sykt usikker på min egen kropp 🙈 Når jeg først er igang og er tent så glemmer jeg kompleksene mine, men på forhånd blir jeg nervevrak..

Anonymkode: 4bb6d...880

Ta deg en bolle og nyt akrobatikken I stedet for å sulle deg inn I det tankekaoset.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
20 minutter siden, AnonymBruker said:

 Når jeg først er igang og er tent så glemmer jeg kompleksene mine,

Anonymkode: 4bb6d...880

Dette er 100 % det aller viktigste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glem det, det går som det går. Enten så passer dere sammen eller så gjør dere det ikke, om ti år har det lite å si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke problem i det hele tatt😊

Anonymkode: bc5b1...a9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

.. Har en tilsynelatende stram og fin kropp når dere møter henne på date, og når øyeblikket kommer hvor dere skal ha sex og kroppen  hennes ikke er så stram som den så ut til å være, litt cellulitter og strekkmerker og litt mage, men samt fine pupper og en fin figur - hadde det vært en dealbreaker for tenningen deres? Ja, jeg er sykt usikker på min egen kropp 🙈 Når jeg først er igang og er tent så glemmer jeg kompleksene mine, men på forhånd blir jeg nervevrak..

Anonymkode: 4bb6d...880

Dette tror jeg er en av tingene som kvinner legger godt merke til ved seg selv, men som det tilnærmet ikke finnes en eneste mann som verken legger merke til eller bryr seg om så du trenger virkelig ikke bekymre deg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må også huske at menn er ikke perfekte heller. Mannen du ligger med har sikkert noe han ikke er fornøyd med, men det er ikke noe man tenker på når man skal ha sex. Mannen tenker sikkert bare "endelig sex!" :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig fyr

Jeg tror damer setter urealistiske standarder for seg selv og andre damer. Menn bryr seg ikke om du er perfekt eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...