Gjest COSL Innovator Skrevet 9. august 2018 #21 Skrevet 9. august 2018 Hotell i London er det verste jeg har opplevd. Vi mellomlandet der mellom Dubai og Oslo. Vi gikk rett til sengs og senga var svært godt brukt. Vi måtte ligge med hodet i beinenden for ikke å få blodmangel i hue. På badet var det heldekkende teppe, som antakelig har vært hvitt da det var nytt. Nå var fargen mer gul, brun. Vi gikk med sko inn på badet. Dusjen var ett kapittel for seg selv. Frokosten ble satt på utsiden av hotelldøra uten tildekking. Vi hadde rommet nærmest trappa, så var nok en del som gikk forbi der. Hvor lenge frokosten hadde stått der før vi oppdaget det vet vi ikke. Den ble ikke spist for å si det sånn.
T-Rex Skrevet 9. august 2018 #22 Skrevet 9. august 2018 En klassiker er jo bare kaldt vann i dusjen. Det har jeg opplevd mange ganger, i en rekke ulike land. Ekstra ille er det om du er gjennomkald, og rommet også er litt kaldt. 1 1
Gjest Kritt Skrevet 9. august 2018 #23 Skrevet 9. august 2018 Noen av mine verste hotellopplevelser var i London, før jeg tok meg råd til å bo på mellomklassehotell eller bedre. Husker ting som badekar med sprekk og vann som rant inn på soverommet hvor det var tykt, og dermed fuktig og råttent, gulvteppe.... forferdelig dårlige senger med utslitte madrasser og unevnelige lukter, for å nevne noe... usj. Hadde litt lignende opplevelse første gang jeg var i New York og bodde på hva som antakelig var et av Manhattans billigste hotellrom med bad. Rommet var så lite at det rett og slett ikke var plass til kofferten på gulvet - selv når den var lukket. Hadde "eget bad", som bare var en liten dusj, med do omtrent inni dusjen. Og vegger til naboen som var så ørtynne at jeg hørte de lå og hekket og sukket og skrek omtrent hele natten. Kan le av det i ettertid 😄. Og er glad for at jeg har til noe bedre hotellstandard nå.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #24 Skrevet 9. august 2018 Roadtrip gjennom Danmark, ble trøtte og tok spontant inn på et lite hotell langt i gokk. Våknet midt på natta av en slags grafsing og kloring, trodde først det var venninnen min, vi bare hoppa i samme dobbeltseng, så jeg ba henne slutte. Det fortsatte så jeg slo på lyset og i enden av senga sitter den største rotta jeg har sett og den laga en slags hveselyd før den hoppa av og gjemte seg oppi ene bagen vår! Skrek og hylte, løp ut på gangen i pysjen og skrek hele veien ned til respesjonen, endte med at resepsjonisten tok med en plastpose og fikk kjempa rotta ned i den. Vi fikk nytt rom gratis opphold, sov ikke et sekund til den natta. Anonymkode: edbaa...007 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #25 Skrevet 16. august 2018 Har ikke vært på så mange rare steder da vi stort sett betaler for å sove bra. Men av og til bommer man jo litt.. Var på et meget populært chartersted i Tyrkia for noen år siden. Fikk selvfølgelig rom i blokken lengst unna alt og markterasse selv om vi hadde bestilt balkong (hater å bo nederst på hotell). Rommet krydde av små mygg, så vi fikk seriøst myggstikk over hele kroppen. Det var umulig å bli kvitt alle myggene før vi la oss, så jeg sov med huet under dyna mens jeg viftet bort mygg fra sønnen min i løpet av natta. Men verdt var det at det var så lytt! Vi reiste sammen med noen som hadde rommet ved siden av oss, takk og pris for det! For inne på badet hørte man ALT som skjedde på nabodoen! ALT.. for å si det sånn, vi kunne lukte hva som skjedde på det andre toalettet🤢. Vi sto faktisk å snakket til hverandre på hvert vårt bad og avtalte når vi skulle gå til frokost😂 Den andre verste opplevelsen var på et veldig flott hotell i Stockholm. Jeg våknet etter første natten med uidentifiserbare BITT over hele kroppen som klødde som bare ... Det merkelige var at han jeg reiste med ble ikke bitt, selv om vi sov i samme seng? Vi fikk byttet rom kjapt da og jeg ble kvitt problemet. Men ekkelt nok var det... Anonymkode: e9720...2fe 1
Blue Berry Skrevet 17. august 2018 #26 Skrevet 17. august 2018 Leide leiligheten i Alexandria i Egypt. Var i typ 15 etg. Bygget var pillråttent. Man kunne ikke se fargen på byggningen på utsiden pga eksos(vanlig der). Vi la håndklærne våre oppå sengetøyet. Klødde overalt. Mannen min som er arabisk, sa at dette var høy standard i Egypt. det var kakerlakker overalt og vi betalte over 700 kr for 1 natt. Klør av det ennå. Klarer ikke forklare annet enn at det var EKSTREMT skittent. Ville ikke inn i den dusjen for å si det sånn 😂😂 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå