AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #1 Skrevet 6. august 2018 Hva er det verste du har opplevd på hotell? Jeg havnet en gang i et anneks dvs resepsjonen var i en annen bygning. Og det førte til at de på naborommet tenkte de kunne ha festen fra helvete i gangen. Fulle og gale. Verste var at det ikke var bad på rommet, og jeg turte knapt gå ut i gangen sånn som de holdt på. Midt oppe i det hele kom det en enorm skapning klatrende like ved senga. Kakerlakk? Bortsett fra dette har jeg stort sett opplevd grei standard også på enklere hoteller. Anonymkode: fbe8d...949
Oddy Skrevet 6. august 2018 #2 Skrevet 6. august 2018 Det verste må ha vært når jeg havnet naken kun iført håndkle utenfor hoteldøra mi. Klokken var rundt 10 om morgenen, så både resepsjonen og frokostbuffeen var full av hotelgjester. Døra låste seg når jeg gikk ut og nøkkelkortet fungerte ikke ( sikkert fordi jeg fikk vann på det) Jeg endte opp med å måtte gå ned i resepsjonen mens jeg så ut som en druknet katt mens en gjeng med turister kikket på meg som om jeg var en attraksjon. 4 1
Mallard Skrevet 6. august 2018 #3 Skrevet 6. august 2018 Var på hotell i Amsterdam for mange år siden, og hotellet lå ikke akkurat i byens beste strøk. Jeg fikk et lite kott på loftet, der gulvet var så skeivt at jeg følte jeg var på en båt hver gang jeg beveget meg. Senga var klumpete og vond, og det luktet innestengt der. Jeg åpnet vinduet for å få frisk luft, (det jeg fikk var intens hasjlukt), og i takrenna rett utenfor lå det en ekkel, brukt herreboxer. 😅 3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #4 Skrevet 7. august 2018 Må ha vært hotellet klassen min bodde på da vi var på studietur i Paris. Lå i et slitent nabolag nær Gare du Nord. Lite to-stjerners hotell. Noen av oss fikk rom på loftet. Heisen gikk til femte etasje. Vi bodde sjuende og måtte gå trange, skjeve trapper i to etasjer for å komme oss til rommet. Nødutgang tror jeg ikke fantes, heldigvis var vi så "unge og dumme" at vi ikke tenkte på sånt. To av jentene i klassen fikk rom to-tre etasjer lenger ned. De opplevde at badevinduet var så råttent at når de åpnet det ramlet det ut og ned i bakgården. Rett og slett skikkelig lusent! Anonymkode: 1bd0d...df3 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #5 Skrevet 7. august 2018 To opplevelser: Ene var i Hamburg. Vi var 5 par som kom dit sent på kvelden, og måtte ha overnatting før vi kjørte videre. Det viste seg at det var en stor messe i byen, i tillegg til at det var høysesong, så med hjelp av turistinformasjonen fikk vi adresse til et hotell som hadde ledige om. I resepsjonen satt en mann som så ut som han var klippet rett ut fra en film. Fett hår, svarte skjeggstubber, stor mage og kledd i en utrolig møkkete hvit singlet. Vi fikk tildelt 5 nøkler til 5 rom. På vei opp en kronglete trapp traff vi på en oversminket eldre prostituert. To av rommene stinket så ille at vi fordelte oss på de 3 rommene som var litt renere. Møkkete sengetøy, men vi hadde heldigvis lakenposer. Utsikten fra vinduet vårt var rett inn i andre rom der det ble utført alle tenkelige og utenkelige seksuelle handlinger. Men frokosten var faktisk veldig god. Andre var i en landsby i Danmark. Rommet lå i kjelleren med et knøttlite vindu (som ikke kunne åpnes). TV'en var fra 70-tallet og var festet til veggen med en diger kjetting. Det var vegg-til-vegg teppe på gulvet. Helt umulig å se hvilken farge eller mønster som hadde vært der en gang i fortiden. Badet var ubeskrivelig fælt. Det var så mye røropplegg der at det knapt var plass i dusjen til en meget slank person. Anonymkode: 7c82e...b08 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #6 Skrevet 7. august 2018 Det må absolutt ha vært da jeg var i et Europeisk land og våknet opp midt på natta til veggdyr i senga. Det var forferdelig ekkelt! Anonymkode: 87155...ba2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #7 Skrevet 7. august 2018 Jeg bodde på et trestjernershotell i Amsterdam, der jeg våknet av en krafsende lyd fra taxfreeposen min. Da jeg skrudde på lyset løp det en mus over gulvet, og godteriet i posen var selvsagt ødelagt! 🐭🐁 Jeg har ikke noe imot å bo på steder som ikke har veldig mange stjerner, men god hygiene og færrest mulig skadedyr er en stor fordel. Anonymkode: cfdf0...755 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #8 Skrevet 7. august 2018 Kjøpte siden jeg reiste alene, en slik pakke til Tenerife uspesifisert. Hotellrommet var så smalt at det ikke skulle vært mulig. Satt man i sofaen nede og strakk ut beina traff man veggen. Har klausdrofobi, så måtte sove på altanen😂 Anonymkode: cece9...dcc 2 1
Gjest Irened75 Skrevet 7. august 2018 #9 Skrevet 7. august 2018 16 timer siden, Mallard skrev: Var på hotell i Amsterdam for mange år siden, og hotellet lå ikke akkurat i byens beste strøk. Jeg fikk et lite kott på loftet, der gulvet var så skeivt at jeg følte jeg var på en båt hver gang jeg beveget meg. Senga var klumpete og vond, og det luktet innestengt der. Jeg åpnet vinduet for å få frisk luft, (det jeg fikk var intens hasjlukt), og i takrenna rett utenfor lå det en ekkel, brukt herreboxer. 😅 Hehe, kan jeg spørr i hvilken bydel? Har bodd 7 år i Amsterdam og jobbet også med hotellbooking der, skjevhet og trange rom. trapper og ganger er standar. Det er igrunnen sjarmen med disse husene som stammer fra 16-1700 tallet. Og skal man opp i standar må man betale ganske dyrt.
Gjest Irened75 Skrevet 7. august 2018 #10 Skrevet 7. august 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bodde på et trestjernershotell i Amsterdam, der jeg våknet av en krafsende lyd fra taxfreeposen min. Da jeg skrudde på lyset løp det en mus over gulvet, og godteriet i posen var selvsagt ødelagt! 🐭🐁 Jeg har ikke noe imot å bo på steder som ikke har veldig mange stjerner, men god hygiene og færrest mulig skadedyr er en stor fordel. Anonymkode: cfdf0...755 Det er nok helt vanlig dette i Amsterdam selv på 5 stjerners. I Amsterdam MÅ man bare innfinne seg med at der er mus overalt da byen er bygd på påler. Alle hjem har det ( om de ikke har katt ) og det er derfor de fleste restauranter og spisesteder, B&B har en eller flere katter.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #11 Skrevet 7. august 2018 16 timer siden, Oddy skrev: Det verste må ha vært når jeg havnet naken kun iført håndkle utenfor hoteldøra mi. Klokken var rundt 10 om morgenen, så både resepsjonen og frokostbuffeen var full av hotelgjester. Døra låste seg når jeg gikk ut og nøkkelkortet fungerte ikke ( sikkert fordi jeg fikk vann på det) Jeg endte opp med å måtte gå ned i resepsjonen mens jeg så ut som en druknet katt mens en gjeng med turister kikket på meg som om jeg var en attraksjon. Men hvis du var våt, og iført kun et håndkle, hva i alle dager skulle du på gangen..? Gir ikke helt mening. Anonymkode: 1fa5c...7fe 12
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #12 Skrevet 7. august 2018 Akkurat nå, Irened75 skrev: Hehe, kan jeg spørr i hvilken bydel? Har bodd 7 år i Amsterdam og jobbet også med hotellbooking der, skjevhet og trange rom. trapper og ganger er standar. Det er igrunnen sjarmen med disse husene som stammer fra 16-1700 tallet. Og skal man opp i standar må man betale ganske dyrt. Jeg kan godt fortelle hvilket hotell det var, også: det var City Garden, som ligger like ved Vondelpark. Dette er noen år siden, men jeg kikket på Trip Advisor-omtalene av hotellet nå, og det er tydeligvis ingen uvanlig opplevelse der. Anonymkode: cfdf0...755
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #13 Skrevet 7. august 2018 Å våkne til voldtektsforsøk er det verste jeg har opplevd på hotell, men det hadde ikke noe med hotellet å gjøre da det var en annen gjest. Har hotellskrekk på grunn av det, men har jo noen opplevelser med insekter, støy og sånne ting jeg og. Anonymkode: b29fe...bf5 1
Gjest Irened75 Skrevet 7. august 2018 #14 Skrevet 7. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan godt fortelle hvilket hotell det var, også: det var City Garden, som ligger like ved Vondelpark. Dette er noen år siden, men jeg kikket på Trip Advisor-omtalene av hotellet nå, og det er tydeligvis ingen uvanlig opplevelse der. Anonymkode: cfdf0...755 Vodelpark området blir sett på som en bedre bydel, så da må det være endel år siden du var der. Ganske dyrt å bo der. Nei det er dessverre ikke noe uvanlig på til og med 5 stjerners hoteller i Amsterdam. Og er det museår så er det enda værre. Fikk ganske mye klager på dette, men det er lite hotellene kan gjøre med det. Den eneste grunnen til å stenge for rensing er rotter. Ting som isolasjon har de ikke hørt så mye om der 😉 Neste gang velg et med katt 😉 der er som oftest ikke ( selv om dette ikke er lov, er det mange som har det også 🙂 )
Oddy Skrevet 7. august 2018 #15 Skrevet 7. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men hvis du var våt, og iført kun et håndkle, hva i alle dager skulle du på gangen..? Gir ikke helt mening. Anonymkode: 1fa5c...7fe .......kompisen min som var I rommet nedenfor gangen skulle plent låne telefonen mine med en gang, så fikk ikke tid til å tørke meg, så når jeg skulle bort til han og levere den ble jo min hoteldør låst
Morpheus Skrevet 7. august 2018 #16 Skrevet 7. august 2018 Sliten etter lang, lang reise med et døgn uten søvn. Siste timene før jeg kom frem, bare gledet meg om å komme meg ned i en seng og får sove lenge. Men så er rommet ikke gjort opp senga full av blod. Sikkert ei som har mensa ned senga. 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #17 Skrevet 7. august 2018 Min verste opplevelse var på en sånn hotellkro i Danmark da jeg var liten, var der sammen med familien. Vi fikk tildelt rom og jeg fikk gjesteseng. Utover dagen merket jeg noe svart som kravlet i senga mi, så jeg løftet dyna og til min store skrekk lå der flere hundre, om ikke tusen mørke larve-lignende skapninger. Jeg gråt og trygla og ba om vi ikke kunne finne oss et annet sted å bo, men neida. Det ordnet seg heldigvis, men gud så ekkelt det var. Anonymkode: be60d...253 1 1
Katten.2.0 Skrevet 7. august 2018 #18 Skrevet 7. august 2018 Firenze. Dro på spontantur dit mens jeg roadtrippet i Italia, og fant dermed et billig hotell som hadde ledige rom. 'Hotellet' var en halv etasje i det som virket til å være et boligkompleks. 'Resepsjonen' var et bord i stua hvor alt av informasjon var på håndskrevne a4-sider. Du kunne bare glemme å betale med kort eller få en kvittering. Rommet mitt var nærmest resepsjonen, og døra hadde glipper på 2-4 cm overalt, kun ett lys virket i rommet (ikke det på badet), vasken hadde kun varmt vann, vannet i dusjen luktet øl og det var alltid tre mygg i taket på badet. Uansett hvor mange jeg drepte, så var det tre mygg der etter kort tid. Fant ut at disse kom seg inn gjennom sprekker i veggen på badet som var skjult i mørket. Airconditionen hadde to innstillinger: Minusgrader eller avslått. Senga var overraskende god, til tross for en blanding av blod- og rødvinsflekker på lakenet. I tillegg var wifi-dekningen slettes ikke ille. Det var en fantastisk tur, og jeg storkoste meg på det falleferdige rommet. Møtte ei lokal jente og lot eierne angre på de store glippene i døra. Ville ikke booket rom der igjen, men er glad for at jeg fikk oppleve det! 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #19 Skrevet 9. august 2018 Thon hotel Førde! Fikk lopper! 😞 Anonymkode: 80b9c...f8b
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #20 Skrevet 9. august 2018 jeg har mange opplevelsen. En av de mest perverse var nå vi kom på hotellrommet og oppdaget en diger avføring på puten. etter mye og men fikk vi tilslutt avklart at synderen var en apekatt som likte å besøke rommet vårt på dagtid når det var tomt og vinduet stod åpent. Anonymkode: 107f4...c25 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå