AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #1 Skrevet 6. august 2018 Hei. Har de siste 2 årene blitt mer og mer irritabel. Skal ingenting til før jeg blir irritert. Det er utrolig slitsomt. Går utover mann og unger. Noen råd? Skjønner ikke hva det kommer av. Fryktelig frustrerende! Anonymkode: 215de...7aa
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #3 Skrevet 6. august 2018 Vitaminmangel? Er du generelt sliten? Hvordan er situasjonen i heimen? Og på jobben? Egen helse og daglige rutiner? Alder? (Overgangsalder). Anonymkode: 0c287...35e
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #4 Skrevet 7. august 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Vitaminmangel? Er du generelt sliten? Hvordan er situasjonen i heimen? Og på jobben? Egen helse og daglige rutiner? Alder? (Overgangsalder). Anonymkode: 0c287...35e Er i småbarnsfasen så er jo forsåvidt ganske sliten. Hehe. Lite søvn over noen år. Er selv rett under 30, så håper virkelig ikke det er overgangsalderen helt ennå. Hehe. Er overvektig, og spiser ikke alltid så sunt. Er jeg stresset eller nedfor tyr jeg ofte til maten som får meg til å føle meg bedre. Situasjonen hjemme er grei, men det er jo kaotisk med to små 🙂 jeg bare syns det er rart at jeg har endret meg sånn. Skal sies at jeg også har en jobb som krever mye av personligheten, ifht å være blid hele tiden. Men det har ikke noe å si om jeg har vært på jobb eller har fri, er fortsatt veldig irritabel når jeg er hjemme. Gråten sitter lett.. Anonymkode: 215de...7aa
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #6 Skrevet 7. august 2018 Du nærmer deg kanskje overgangsalderen? Anonymkode: be307...54e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå