Gå til innhold

Malin Hammersgård


jonnejinta

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om hun har blitt singel? 

Endret av jonnejinta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Singel, garantert!! 😂😂 Neida, men hvem er det?

Endret av Pås
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser sånn ut. Hvis man søken opp adressen hennes på overdragelser er boligen overdratt til kun henne nå helt nylig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synd i så fall. Var fast leser av bloggen hennes, virket som en hyggelig jente!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, VildeS skrev:

Det var synd i så fall. Var fast leser av bloggen hennes, virket som en hyggelig jente!

Ja, hadde, og har, sansen for henne. Hun har virkelig gjort det bra, sammenligna med samtlige andre unge mødre👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

På 6.8.2018 den 21.22, Jolanda skrev:

Det ser sånn ut. Hvis man søken opp adressen hennes på overdragelser er boligen overdratt til kun henne nå helt nylig. 

Huset de bodde i sammen var/er tilsalgs, men ser annonsen står som inaktiv. Den nye adressen hennes er et annet sted enn huset de bodde i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Zokutine skrev:

 

Huset de bodde i sammen var/er tilsalgs, men ser annonsen står som inaktiv. Den nye adressen hennes er et annet sted enn huset de bodde i. 

Aha, okei. Ja, det var den nye adressen hennes jeg sjekket. Der står ikke han som eier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Jolanda skrev:

Aha, okei. Ja, det var den nye adressen hennes jeg sjekket. Der står ikke han som eier. 

Nei så ser ut til at de har gått ifra hverandre dessverre. Veldig fine mennesker begge to 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av ren nysgjerrighet lurer jeg på hva som får folk til å søke opp hjemmeadressene til «kjente» mennesker for å snoke i privatlivet deres jeg da. Hvordan i all verden kan dette være så interessant? 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del så søkte jeg fordi jeg så huset var tilsalgs, jeg kjører ofte forbi der og vet hvem de er, så lurte på om det var slutt mellom de, men kjenner de ikke så godt at jeg kunne spurt de heller. Derfor søkte jeg opp adressen hvertfall, fordi jeg syns det var trist hvis det var slutt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil
12 timer siden, Zokutine skrev:

For min del så søkte jeg fordi jeg så huset var tilsalgs, jeg kjører ofte forbi der og vet hvem de er, så lurte på om det var slutt mellom de, men kjenner de ikke så godt at jeg kunne spurt de heller. Derfor søkte jeg opp adressen hvertfall, fordi jeg syns det var trist hvis det var slutt. 

For så å skrive om det på et åpent forum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Alltid likt malin, men etter det ble slutt mellom dem synes jeg det har vært masse reklame på instagrammen hennes hvor hun har brukt barna.som modeller. Trist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

×
×
  • Opprett ny...