AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #1 Skrevet 6. august 2018 Bestilte 18. juli, fikk dagen etter mail om at pakken var sendt. PostNord har enda ikke mottatt pakken. iDeal of Sweden sier det er paller som er «fastnad», PostNord sier de ikke har mottt pakken, så kan derfor ikke hjelpe meg. Leste litt anmeldelser på nett, ser ut som det er fler med meg. Trodde ikke dette var en useriøs side. Noen med erfaring? Noen sjanse for at jeg kan få mine allerede betalte varer? Anonymkode: a9a14...c84
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #2 Skrevet 8. august 2018 Jeg sendte dem mail og spurte, og de sa det tok tid å få sendt ut varene pga kampanjen deres var så utrolig populær Anonymkode: 53a9a...5ca
Prinsesse788 Skrevet 9. august 2018 #3 Skrevet 9. august 2018 Jeg har bestilt flere ganger, alltid fått som avtalt. Rask levering faktisk.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #4 Skrevet 9. august 2018 25 minutter siden, Prinsesse788 said: Jeg har bestilt flere ganger, alltid fått som avtalt. Rask levering faktisk. Mens jeg la inn en bestilling for 11 dager siden, og varen er fortsatt ikke sendt fra dem en gang. Anonymkode: 53a9a...5ca
Prinsesse788 Skrevet 9. august 2018 #5 Skrevet 9. august 2018 Hvis det stemmer som vedkommende over skriver - at det har vært ekstra press i sommer - er ikke det rart. Sikkert ferieavvikling, og på toppen kampanje. Sier seg selv at det kan bli litt krøll da.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #6 Skrevet 9. august 2018 1 minutt siden, Prinsesse788 said: Hvis det stemmer som vedkommende over skriver - at det har vært ekstra press i sommer - er ikke det rart. Sikkert ferieavvikling, og på toppen kampanje. Sier seg selv at det kan bli litt krøll da. Men da bør de for faen ikke forlenge kampanjen ytterligere og bare selge, selge, selge, i stedet for å sende ut varer til folk som har bestilt! Det er forøvrig jeg som er "vedkommende over". Anonymkode: 53a9a...5ca
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå