Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bestilte 18. juli, fikk dagen etter mail om at pakken var sendt. PostNord har enda ikke mottatt pakken. iDeal of Sweden sier det er paller som er «fastnad», PostNord sier de ikke har mottt pakken, så kan derfor ikke hjelpe meg. Leste litt anmeldelser på nett, ser ut som det er fler med meg. Trodde ikke dette var en useriøs side. Noen med erfaring? Noen sjanse for at jeg kan få mine allerede betalte varer? 

Anonymkode: a9a14...c84

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sendte dem mail og spurte, og de sa det tok tid å få sendt ut varene pga kampanjen deres var så utrolig populær

Anonymkode: 53a9a...5ca

Skrevet

Jeg har bestilt flere ganger, alltid fått som avtalt. Rask levering faktisk.

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, Prinsesse788 said:

Jeg har bestilt flere ganger, alltid fått som avtalt. Rask levering faktisk.

Mens jeg la inn en bestilling for 11 dager siden, og varen er fortsatt ikke sendt fra dem en gang.

Skrevet

Hvis det stemmer som vedkommende over skriver - at det har vært ekstra press i sommer - er ikke det rart.

Sikkert ferieavvikling, og på toppen kampanje. Sier seg selv at det kan bli litt krøll da.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Prinsesse788 said:

Hvis det stemmer som vedkommende over skriver - at det har vært ekstra press i sommer - er ikke det rart.

Sikkert ferieavvikling, og på toppen kampanje. Sier seg selv at det kan bli litt krøll da.

Men da bør de for faen ikke forlenge kampanjen ytterligere og bare selge, selge, selge, i stedet for å sende ut varer til folk som har bestilt! Det er forøvrig jeg som er "vedkommende over".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...