Gå til innhold

Hvor dyrt vil det bli...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når man ikke får bestilt sommerferien før i mai? Om man skal til feks Danmark med to små? Kjipt å få vite ferien i mai azz ;-(

Anonymkode: 3e737...ce5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å gamble på at jeg får ferien jeg vil ha, og bestiller hotell/feriehus som kan avbestilles uten kostnad (f.eks. gjennom Booking.com eller tilsvarende). Vi er flere småbarnsmødre på min arbeidsplass, og vi diskuterer og fordeler arbeids- og ferieukene mellom oss før vi går til sjefen. Så er vi rimelig sikre på at sjefen ikke finner noen grunn til å ikke godkjenne ferieønskene våre. Men flybilletter er det vel greit å ikke bestille før dere er sikre. Spørs litt hvor dere bor i Norge, men de fleste steder kan man vel ta bil eller tog/båt fra og komme seg til Danmark.

Det går nok greit! Ville vært mye verre hvis dere ville til et spesielt sted i syden. Det er flybillettene som blir så dyre når man venter så lenge med å bestille...

Anonymkode: 33104...1f6

AnonymBruker
Skrevet

Danmark er vel litt dyrt uansett, pga svak krone. Men hvis barna dine er små, kan du kanskje velge litt før eller etter skoleferien ? Da er det som regel mye rimeligere. Og hvis sommeren neste år blir så varm som i år, er det faktisk fullt mulig å få en ganske rimelig restplass til syden i juli/august. Hvor dyrt det blir å feriere i utlandet kommer i star grad også an på hvor svak/sterk kronen er neste sommer. Så ingen kan si deg noe eksakt der.

Anonymkode: 0696b...519

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...