Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kort historie: Datingnettsted, ganske god klaff der, masse chatting, noen timer kaffedate som var veldig hyggelig, litt chatting etterpå, deretter stillhet.

Kan man da sende meldingen: "Så stille det ble..."

Eller skal jeg bare ta hintet og la det være

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En melding er innafor, ikke mer. Kommer dog litt an på hvor lenge det har vært stille?

Anonymkode: 2cf62...c47

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er for passiv-aggressivt. Spør heller om hun vil møtes. 

Anonymkode: 9b12f...100

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ikke skriv det!! Ikke innafor i det hele tatt. 

Anonymkode: 432e0...35c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Det som ødelegger mest i datingfaser i mine øyne er nettopp sånne meldinger. At du krever hennes fulle oppmerksomhet som om hun ikke har noe liv enn å chatte med deg.

Det er fint at du gjerne vil ha mer kontakt, men da får du gjøre som ordentlige menn gjør å med selvtillitt foreslå en dag å ta en repeat av sist/ny date på å høre om det passer for hun og om hun vil. Vil hun ikke så sier hun det og du slipper å lure. Vil hun så er det jo fint, og virker som det er stor sjanse for det så god tone dere fikk. 

Men jeg mister hvertfall helt lysten på menn jeg faktisk var gira på i utgangspunktet når de begynner med sånne overanalyseringer, MAS, krav og forventninger. Da tenker jeg hallo vi har møttes én gang og har god tid til å bli kjent så det er ikke noe vits å chatte så ofte. 

Hva tenker du at hun skal si eller føle av at du eventuelt hadde sendt en sånn melding? "Ja det ble visst litt stille og selvom jeg ikke engang kjenner deg må jeg nå underkaste meg med masse private forklaringer om hva jeg gjør når jeg ikke sender melding til deg og godsnakke deg fordi du er fornærma fordi du ikke får fulltids oppmerksomhet fra meg og åpenbart har et syn om at du fortjener eller kan kreve min oppmerksomhet når det passer for deg uten å ta hensyn til meg". Jeg hadde bare syntes det var frekt og desperat/masete og meldinga kunne ødelagt hele lysten min på å ville møte deg igjen. 

Sender du derimot en "Heisann på mandagen! Ønsker deg en fin uke :) Lyst til å få til en date ila uka eller helga?" 

Så fremstår du hyggelig, normal og interessert, og ikke masete, krevende og overanalyserende passiv-aggressiv usikker fyr. 

Lykke til :)

Anonymkode: 1a8eb...60b

• Liker 3
Skrevet

Jeg lot være, og sendte heller en litt mer intetsigende, men hyggelig melding. Fikk hyggelig svar, så da er det bare og vente litt mer og se hva som skjer.

Greit å være tålmodig også, for da er jeg jo mer en hyggelig, normal og interessert, og ikke masete, krevende og overanalyserende passiv-aggressiv usikker fyr. 😉

AnonymBruker
Skrevet

Send heller en litt hyggeligere melding. Hvis ikke kommer du ikke til å få svar. Spør om hun har hatt en fin helg eller om dere skal møtes igjen.

Anonymkode: 48afd...a11

AnonymBruker
Skrevet

En sånn frekk melding fikk jeg en gang jeg var treg til å svare. Det var grunnen til at jeg kuttet ham ut, tvert.

Anonymkode: cbd54...7a5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...