AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #1 Skrevet 5. august 2018 Hei. Jeg møtte et forferdelig syn idag i Alanya, Tyrkia. Får det ikke ut av hodet. Dere vet sånne hester som drar vogner, som man sitter i? Ble helt rystet, dette har vært ulovlig i Norge. Hesten hadde utrolig tynne føtter, så ut som de kunne brekke når som helst, ribbeina var synlige, + det værste var at hele "beinet" stakk ut fra siden, selv om det ikke skal vises i dt HELE TATT. Får ikke dette synet ut av hodet. Er egentlig dette lov i landet Tyrkia? Det har isåfall vært grov dyremishandling i Norge. Så, er virkelig dette lov i Tyrkia? Får ikke denne hesten ut av hodet, i tillegg så den utrolig trist ut. Anonymkode: 00d17...f42 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #2 Skrevet 5. august 2018 Vel etter som det var et normalt syn i bybilde, så tenker jeg at det ikke oppfattes kriminelt der. Selve heste firmaet kan nok rates på trip advisor, så du kan finne dem der og skrive hva du synes. Da er det andre som ser det også. Anonymkode: 5f92d...19a
Drakan Skrevet 5. august 2018 #3 Skrevet 5. august 2018 Kan være grunnen den ekstreme tørken som gjør at selv bønder i Norge må avlive dyr. 😕 Mangel på for til dyr i mange land, så...
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #4 Skrevet 5. august 2018 I muslimske land generelt så behandler de ikke dyr bra. Løshunder og katter florerer i gatene, og mange av dem er svært syke. Folk sparker etter dem og bryr seg ikke om dem. Samme gjelder andre typer dyr. Anonymkode: fe16e...7d1 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #5 Skrevet 5. august 2018 Hvis jeg ikke husker feil så leste jeg i en avis om at det nylig hadde blitt ulovlig. Så sånne hester som drar vogner som turister/folk sitter i skal ha blitt ulovlig. Anonymkode: 58f37...1c9 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå