amygdalas Skrevet 5. august 2018 #1 Del Skrevet 5. august 2018 Hei! Da jeg var liten husker jeg at jeg hadde noen tuber med gele (?) som jeg trykte ut og malte til forskjellige figurer. Etter de hadde tørket, så kunne man ta de opp og feste de på vinduet eller speilet. Det fulgte med stensiler som man bare trykte ut malinga rett oppå. Er det noen som vet hva jeg snakker om, og om det er mulig å få tak i det? Evt hvor? Det er altså ikke vanlig vindusmaling - dette var tykkere maling, brukte ikke pensel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #2 Del Skrevet 5. august 2018 Du kan kjøpe det på Panduro i alle fall. Jeg vet ikke hva det heter, men sier bare at jeg skal ha sånn glassmaling som man kan lage vindus-dekorasjoner med. Var veldig populært for unga en periode Anonymkode: 49c62...f69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amygdalas Skrevet 5. august 2018 Forfatter #3 Del Skrevet 5. august 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan kjøpe det på Panduro i alle fall. Jeg vet ikke hva det heter, men sier bare at jeg skal ha sånn glassmaling som man kan lage vindus-dekorasjoner med. Var veldig populært for unga en periode Anonymkode: 49c62...f69 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå