AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #1 Skrevet 5. august 2018 Jeg er langt over 60 og har vinglet frem og tilbake om jeg skal/bør ha kontakt med mine foreldrene når de blir gammel. Jeg er singel, så er uansett ikke aktuelt. Jeg glorifiserer min alderdom ganske mye og sammenligner den ganske mye med dagens eldre sin. tidene er veldig forskjellige. Føler min tid vil ha mye mer sjarm enn nåtiden. Dagens eldre får med seg alt via nyheter på mobil eller nettbrett. I 2016 måtte jeg trøste pensjonister som trodde at nå ble det 3.verdenskrig siden Trump vant valget. For det hadde de lest et sted. Jeg syns også dagens eldre blir frekkere og mer utspekulerte. De tvinner barna sine rundt lillefingeren, og barna syr til de grader puter under armene deres. At alle pensjonister idag har mobil er skremmende. Det verste jeg ser er når eldre i rullestol blir stimulert ved å trykke på mobilen. Herregud for noen barn! Fremtiden ser generelt mørk ut. Dette ble kanskje et dypere innlegg enn hva Generell-forumet passer for. For jeg føler at mange ser seg blinde på at pensjonister er fantastiske og meningen med livet. Anonymkode: 3de2d...ead 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #3 Skrevet 5. august 2018 Du er langt over 60 og tenker på hva du skal gjøre NÅR foreldrene dine blir gamle? Foreldrene dine som minst må være i 80-årene? Men det er uansett ikke aktuelt å ha kontakt med dem siden du er SINGEL? Anonymkode: ec5bf...44e 15
Fattigfolk_er_møkk Skrevet 5. august 2018 #4 Skrevet 5. august 2018 Dine foreldre er nok gamle allerede nå som du er over 60 så det trenger du ikke å tenke over så lenge vil jeg tro. Problemet ditt virker utløst av rus for å være ærlig. Du er jo også strengt tatt gammel selv 😂 4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #5 Skrevet 5. august 2018 (For dere som ikke forstår: dette er åpenbart en respons til innlegget med kvinnen på noenogtredve som "sliter med å se vitsen med barn" Anonymkode: aadd8...f93 7
Perle Skrevet 5. august 2018 #6 Skrevet 5. august 2018 Herregud, kan du ikke bedre en dette? Nivået på trolling her inne er under en hver kritikk. Gaaah 5
Maleficenta Skrevet 5. august 2018 #8 Skrevet 5. august 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er langt over 60 og tenker på hva du skal gjøre NÅR foreldrene dine blir gamle? Foreldrene dine som minst må være i 80-årene? Men det er uansett ikke aktuelt å ha kontakt med dem siden du er SINGEL? Anonymkode: ec5bf...44e Hehe den der forstod ikke jeg heller. 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #9 Skrevet 5. august 2018 Du er langt over 60, har foreldre som (nødvendigvis) er over 80, og lurer på om du vil ha kontakt med dem når de blir gamle? Du nærmer deg alderdommen, de er allerede gamle! Du synes også det er skremmende at alle eldre har mobil? Det har de da ikke, i alle fall ikke alle over 80. Jeg kjenner mange eldre som ikke har det, og de som har det har enkle telefoner som de kan ringe med, og holde kontakten med familie med. Ut over dette skjønner jeg ikke helt hva du ville frem til. Kan du utdype? Anonymkode: 4cf6b...5dc
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #10 Skrevet 5. august 2018 Bra for deg at du glorifiserer alderdommen. Personlig ser jeg ikke frem til den. Innlegget ditt er veldig usammenhengende og rørete. Det er ikke lett å få noe forståelig ut av den. Anonymkode: 5416b...9a1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #11 Skrevet 5. august 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bra for deg at du glorifiserer alderdommen. Personlig ser jeg ikke frem til den. Innlegget ditt er veldig usammenhengende og rørete. Det er ikke lett å få noe forståelig ut av den. Anonymkode: 5416b...9a1 Det er nok fordi ts selv er senil Anonymkode: dfb97...49a 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #12 Skrevet 5. august 2018 25 minutter siden, Perle skrev: Herregud, kan du ikke bedre en dette? Nivået på trolling her inne er under en hver kritikk. Gaaah Furteburte. Anonymkode: 3de2d...ead
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #13 Skrevet 5. august 2018 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er langt over 60 og har vinglet frem og tilbake om jeg skal/bør ha kontakt med mine foreldrene når de blir gammel. Jeg er singel, så er uansett ikke aktuelt. Jeg glorifiserer min alderdom ganske mye og sammenligner den ganske mye med dagens eldre sin. tidene er veldig forskjellige. Føler min tid vil ha mye mer sjarm enn nåtiden. Dagens eldre får med seg alt via nyheter på mobil eller nettbrett. I 2016 måtte jeg trøste pensjonister som trodde at nå ble det 3.verdenskrig siden Trump vant valget. For det hadde de lest et sted. Jeg syns også dagens eldre blir frekkere og mer utspekulerte. De tvinner barna sine rundt lillefingeren, og barna syr til de grader puter under armene deres. At alle pensjonister idag har mobil er skremmende. Det verste jeg ser er når eldre i rullestol blir stimulert ved å trykke på mobilen. Herregud for noen barn! Fremtiden ser generelt mørk ut. Dette ble kanskje et dypere innlegg enn hva Generell-forumet passer for. For jeg føler at mange ser seg blinde på at pensjonister er fantastiske og meningen med livet. Anonymkode: 3de2d...ead Har du tatt for lite møllers tran?? Anonymkode: 67aa5...4cf 3
BerntHulken Skrevet 5. august 2018 #14 Skrevet 5. august 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er langt over 60 og har vinglet frem og tilbake om jeg skal/bør ha kontakt med mine foreldrene når de blir gammel. Jeg er singel, så er uansett ikke aktuelt. Jeg glorifiserer min alderdom ganske mye og sammenligner den ganske mye med dagens eldre sin. tidene er veldig forskjellige. Føler min tid vil ha mye mer sjarm enn nåtiden. Dagens eldre får med seg alt via nyheter på mobil eller nettbrett. I 2016 måtte jeg trøste pensjonister som trodde at nå ble det 3.verdenskrig siden Trump vant valget. For det hadde de lest et sted. Jeg syns også dagens eldre blir frekkere og mer utspekulerte. De tvinner barna sine rundt lillefingeren, og barna syr til de grader puter under armene deres. At alle pensjonister idag har mobil er skremmende. Det verste jeg ser er når eldre i rullestol blir stimulert ved å trykke på mobilen. Herregud for noen barn! Fremtiden ser generelt mørk ut. Dette ble kanskje et dypere innlegg enn hva Generell-forumet passer for. For jeg føler at mange ser seg blinde på at pensjonister er fantastiske og meningen med livet. Anonymkode: 3de2d...ead Begynt å bli dement? 1
OPIgirl Skrevet 6. august 2018 #16 Skrevet 6. august 2018 18 timer siden, Fattigfolk_er_møkk skrev: Dine foreldre er nok gamle allerede nå som du er over 60 så det trenger du ikke å tenke over så lenge vil jeg tro. Problemet ditt virker utløst av rus for å være ærlig. Du er jo også strengt tatt gammel selv 😂 Etter dagens målestokk er man ikke gammel når man er i 60 årene. Men det er klart, er man i 20 årene, må jo en i 50 - 60 årene fortone seg som utgammel 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå