Hengebuksvinet Skrevet 5. august 2018 #1 Del Skrevet 5. august 2018 Kjøpte ny bil i sommer, da vi begynte å få problem med den gamle. I løpet av en måned kjøpte da to naboer ny bil og broren min med familie. Litt morsomt. Siden vi aldri har brydd oss om hva andre kjører, men heller bruker penger på hobbier og reiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #2 Del Skrevet 5. august 2018 2 minutter siden, SS skrev: Kjøpte ny bil i sommer, da vi begynte å få problem med den gamle. I løpet av en måned kjøpte da to naboer ny bil og broren min med familie. Litt morsomt. Siden vi aldri har brydd oss om hva andre kjører, men heller bruker penger på hobbier og reiser. Eh, det er jo nettopp det du gjør Anonymkode: 298aa...5f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #3 Del Skrevet 5. august 2018 7 minutter siden, SS skrev: Kjøpte ny bil i sommer, da vi begynte å få problem med den gamle. I løpet av en måned kjøpte da to naboer ny bil og broren min med familie. Litt morsomt. Siden vi aldri har brydd oss om hva andre kjører, men heller bruker penger på hobbier og reiser. Det henger neppe sammen. Det er sjelden i Norge at man kjøper ny bil som er på lager. De fleste bestiller bilen slik de vil ha den, og nå deretter vente minst 3-6 måneder på den (og gjerne en del lengre om det er en elbil pga. høy etterspørsel). Så jeg tipper det er en tilfeldighet, Eller mente du ny bruktbil? Anonymkode: f5f6c...4dc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #4 Del Skrevet 5. august 2018 Kjøp, oppussing, skilsmisser, det meste er smittende. De kjøpte helt sikkert ikke ny bil for å matche eller overgå dere, men fordi det satte i gang en tankeprosess hos dem, der de innså at de burde ta tak i noe de selv hadde utsatt å gjøre. Anonymkode: 2e510...4fe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå